PDA

View Full Version : Mulisha's SAS Swap


Metal Mulisha
06-11-2009, 08:17 PM
Here is a few pics of the SAS Swap. All the ifs junk ripped out....few$$$$ laying there. Got the shock towers mounted in, steering is in, waiting for the Fox shocks to come in so they can be mounted up with the coilovers.

Murd0c
06-11-2009, 08:19 PM
I've been waiting to see pics, they could be larger tho [f]

Metal Mulisha
06-11-2009, 08:19 PM
Few more.

vajayjay
06-11-2009, 08:22 PM
So when we going out wheeling again

Looking good was waiting to see some pics heard about it on the fox, commercial for the open house

[cheers]

'Balmer
06-11-2009, 08:26 PM
Looks wicked! Is that an All-Pro 60?

Tunabomber
06-11-2009, 08:27 PM
Sweet :cool:

gonna be real nice to flex that

with all that work i hope have a nice arb locker in that thing

Metal Mulisha
06-11-2009, 08:28 PM
So when we going out wheeling again

Looking good was waiting to see some pics heard about it on the fox, commercial for the open house

[cheers]

Dude im so dying to get out:mad0217: cant wait till its done. Next weekend...it has to be. ALL-PRO is bringing their Taco up from California & im hoping they will give me there new rear bumper.:rolleyes:

Metal Mulisha
06-11-2009, 08:29 PM
Looks wicked! Is that an All-Pro 60?

YUP[36]

Metal Mulisha
06-11-2009, 08:30 PM
Sweet :cool:

gonna be real nice to flex that

with all that work i hope have a nice arb locker in that thing

Your Bang on!:cool:

theborges
06-11-2009, 08:33 PM
looks great , should get alot better flex out of that and ALOT stronger

Troy
06-11-2009, 08:57 PM
those axle housings are bling

currie?

oh ya looks good even for toyota[36]

Trailjunkie
06-11-2009, 09:23 PM
yeh man welcome to world of flexing. sweet even for a taco. if it gets any sweeter youl have to put a jeep emblem on it.

Vastier
06-11-2009, 09:25 PM
Very nice Bret[36] [36]
Got yourself a real rig now[cheers]

mus-Tard
06-11-2009, 09:47 PM
yours going to be done a long time befor shittys eh?

Rye Guy
06-11-2009, 10:01 PM
nice job! :)

C-Dog
06-11-2009, 11:00 PM
The truck was awesome before and now with the straight axle in it man that thing is going to be bad ass [36] [36] [36]


Going to have to give your rock another try [f]

mryahoo99
06-12-2009, 06:17 AM
Was a sweet rig before, now even better.

KINGCRUISER
06-12-2009, 08:16 AM
I think your tires are gonna have some issues with your fenders in the near future. Looks killer man, wish my truck was that lucky[36][36][36]

Burndog
06-12-2009, 10:03 AM
wonder how long it will take you to put a scratch on it?? [f]
looks good [cheers]

dirka dave
06-12-2009, 12:04 PM
Meh......


I'll still pass ya in the luxo !! :D

bk01
06-12-2009, 01:01 PM
Looking good there Brent.. hope to see it in person on the 20th :)

Happypants
06-12-2009, 01:45 PM
oh man that axle is sexy looking, finally got tired of being a turkey in a flock of eagles? welcome to the world of flex, your gonna go everywhere now, be unstoppable!!!! still gonna run the 38s? what gears you going with? something nice and low but not too low where you murder your gas milage, looks fawkin sweet,

Metal Mulisha
06-12-2009, 02:09 PM
oh man that axle is sexy looking, finally got tired of being a turkey in a flock of eagles? welcome to the world of flex, your gonna go everywhere now, be unstoppable!!!! still gonna run the 38s? what gears you going with? something nice and low but not too low where you murder your gas milage, looks fawkin sweet,

4.88 Gears, ARB Front Air Locker...gonna stick with the 37's. Cant wait to get back out there. Come see it at National next sat the 20th for the open house.

RUNTOTHEHILLS
06-12-2009, 08:50 PM
F'n eh man. Nice work. [g]

Looking at the one pic of the flat pitman arm, I fear the pitman arm to the highsteer might hit the lower highsteer rod when flexed out with driver side wheel up. hmmm? just a thought, cant really tell.

atoyot
06-12-2009, 10:00 PM
taco supreme.....nice...

regulate34
06-14-2009, 04:07 PM
cool i like it

UU
06-14-2009, 04:33 PM
[cheers] Nicely done Bret

Casselman
06-14-2009, 05:15 PM
so thats ur taco im hearing about on the fox?

nbrowser
06-14-2009, 06:12 PM
Done yet Brett ?

Ginger Snaps
06-14-2009, 06:37 PM
fuck man i love your yota for sure on my top list!!!

Metal Mulisha
06-14-2009, 07:21 PM
so thats ur taco im hearing about on the fox?


Ya...i just heard it myself the other day.

Metal Mulisha
06-14-2009, 07:22 PM
Done yet Brett ?

This week it will be done. #yeah

Happypants
06-14-2009, 10:19 PM
4.88 Gears, ARB Front Air Locker...gonna stick with the 37's. Cant wait to get back out there. Come see it at National next sat the 20th for the open house.

you bet your bacon eating ass i`ll be there, but ya know im gonna be humpin your tires brett!

Chopstick
06-21-2009, 04:38 PM
This week it will be done. #yeah

that thing looks sexy oh yeah

Jayota
06-23-2009, 01:18 AM
That looks awsume!! Coiled solid front axle on a taco, its so beautiful..