PDA

View Full Version : That's fine


Meeshies Bitch
05-26-2009, 12:46 PM
Well, some of you may know me as the chick always riding shotgun with Meeshies. I’ve been out a few times to some events as well as when she got her truck fixed by Dirka Dave. I have met a few member to date, but looking forward to meeting more and Meeshies is always talking about different events that are posted.

I currently don’t have a ‘rig’ of my own although may long weekend I did use my PT Cruiser as a tow rig to pull the buggy when it broke down.

And before you ask me for any boob pics, look under the cleavage thread, they’re already there.

Looking forward to getting out more, usually you’ll find me with Meeshies, so if you want me to come out, she’s my ‘4x4 ride’

[cheers]

Meeshies
05-26-2009, 12:47 PM
:welcome:

Hi lady lol

Honky
05-26-2009, 12:55 PM
welcome to FIBC

degsey
05-26-2009, 12:57 PM
Welcome If i were u i would think about changing your name from meeshies bitich to something more creative or maybe thats how you want to be known as by hundreds of poeple when u go to an event


Just my 2cs

Meeshies
05-26-2009, 12:58 PM
lol that's where she got the nickname from... Some people suggested it on the last run to hale.


And you shush, I like having a bitch :D

Tunabomber
05-26-2009, 01:10 PM
:welcome:[cheers]

Papa Pete
05-26-2009, 01:13 PM
Those were cleavage pics NOT BOOB pics:dontknow:

BOOBS or go away:D

England
05-26-2009, 01:15 PM
AH shiiit she has friends ........the board will be full of more crap now yahoo

Meeshies
05-26-2009, 01:17 PM
AH shiiit she has friends ........the board will be full of more crap now yahoo


Shuddit Tim asshole2
[f]

She doesn't talk as much as I do anyways... :D

England
05-26-2009, 01:19 PM
LOL ....u kiddding me look at the intro !!!! how many other newbies spent that much effort now gimmie tits or ill bug you forever !

Meeshies
05-26-2009, 01:22 PM
LOL... Umm.... I could find a couple that did :D... I told her to make it good...

No tits for you! Ask Tash :D Boobies2 [1c]

Meeshies Bitch
05-26-2009, 01:22 PM
Yeah I think me not talking as much as you is a little misleading, especially when we're together, but hey at least i'm nice to look at while i'm talking shit.

Pudge
05-26-2009, 02:01 PM
I think we met, welcome to the gong show!!


pics (.)(.) or gtfo ;-)

bakelite
05-26-2009, 02:39 PM
:welcome: [cheers]

Metal Mulisha
05-26-2009, 03:23 PM
:welcome:

Trailjunkie
05-26-2009, 03:55 PM
[cheers] :welcome: [cheers] Boobies2 Boobies2 Boobies2 please

Sini
05-26-2009, 03:56 PM
Welcome :)
...you should buy a Jeep :D

Chopstick
05-27-2009, 01:46 AM
:welcome:

i think i met you on that hale run :confused0006:

bk01
05-27-2009, 03:01 AM
:welcome::welcome:

nebowe
05-27-2009, 05:46 AM
welcome

'Balmer
05-27-2009, 11:10 AM
:welcome: Hope to see you on some trails soon!

dirka dave
05-27-2009, 11:13 AM
Think the site is full.

But...

108541

108542

:fighting0071:

Meeshies Bitch
05-27-2009, 12:13 PM
Awe Hi Davey, I heard I made quite the impression on you and your buddy. And Meeshies already added mine to the boob thread and that's all you're getting.

Meeshies
05-27-2009, 12:16 PM
Davey? LMFAO hahaha [15][15][15][15][15][15][15][15][15][15]

England
05-27-2009, 01:40 PM
see still talking ...I knew it

Hotlips
05-27-2009, 02:01 PM
LOL... Umm.... I could find a couple that did :D... I told her to make it good...

No tits for you! Ask Tash :D Boobies2 [1c]


[wtf] Did i not send you enough Booby stuff?

Any whooo! Welcome!

Ironman
05-27-2009, 02:19 PM
So who talks more you or meeshe? And when your both talking to each other do you let the other get a word in?

DeeDee
05-27-2009, 02:27 PM
show us ur tits or fuck off. u dont even have a truck :D

Meeshies
05-27-2009, 02:40 PM
She's hot, she's allowed to talk

DeeDee
05-27-2009, 02:54 PM
cock teases are not allowed to talk.


:D

Flashless
05-27-2009, 02:56 PM
[15] [15] [15] [15]

nice lol

Meeshies
05-27-2009, 03:08 PM
cock teases are not allowed to talk.


:D


Then how come you're talking :D



[f]

Meeshies Bitch
05-27-2009, 03:08 PM
Danm rights i'm hot!
And I may not have a truck but as you can see from the pic my PT has some strength. Now all I need is maybe a lift kit and some bigger tires. It'll be fine.

DeeDee
05-27-2009, 03:12 PM
Then how come you're talking :D



[f]


probably because Im not a cock tease and everyone here has already seen my boobs :dontknow: .....

Meeshies
05-27-2009, 03:12 PM
lol good point

DeeDee
05-27-2009, 03:13 PM
soooooooo PT post ur boobs or we are gonna ban u ;)

Meeshies Bitch
05-27-2009, 03:15 PM
Haha I keep telling you guys there already on the boob thread with Meeshies and that's all you're gonna get sunshine.

Meeshies
05-27-2009, 03:17 PM
I say ban her... Seems to me she's already refused to post more then what I have posted.

...........






















Although I have some more of her boob pics at home... I may be able to post some later ;)

DeeDee
05-27-2009, 03:17 PM
post them or ur getting banned

Meeshies
05-27-2009, 03:19 PM
ohhh... are you gonna ban me yourself ;)... I may enjoy that :D

yoda thrills
05-27-2009, 03:21 PM
i would listen to someone who walks softly an carries big axes...
jm2c:run away

Flashless
05-27-2009, 03:21 PM
i say we just ban Meeshies


then change meeshies bitch name to PT

:D

Meeshies
05-27-2009, 03:24 PM
[32] I don't see why i should listen to her... I'm not scared of her


i would listen to someone who walks softly an carries big axes...
jm2c:run away



Noooooooooooooooooo... I like having her as my bitch :D... And no bannin allowed! i'm too much fun...



i say we just ban Meeshies


then change meeshies bitch name to PT

:D

Flashless
05-27-2009, 03:26 PM
[32] I don't see why i should listen to her... I'm not scared of her




Noooooooooooooooooo... I like having her as my bitch :D... And no bannin allowed! i'm too much fun...



says who????[wako]

Meeshies
05-27-2009, 03:27 PM
Me :)

yummysweet350
05-27-2009, 06:31 PM
:welcome:

Ginger Snaps
05-27-2009, 06:36 PM
4 pages and no fucking tits.....


instead of meeshies bitch....i think Skinnys bitch is much better....


just sayin



oh and welcome i guess

RCCruiser
05-27-2009, 06:43 PM
Awe Hi Davey, I heard I made quite the impression on you and your buddy. .
I said nothin'. NOTHIN'!











Hmmm...maybe I did...:roll eyes

Ironman
05-27-2009, 07:02 PM
This message is hidden because Meeshies Bitch is on your ignore list (http://www.funinbc.com/forum/profile.php?do=editlist). This message is hidden because Meeshies is on your ignore list (http://www.funinbc.com/forum/profile.php?do=editlist).

mus-Tard
05-27-2009, 07:03 PM
so if tits are already on here how come someone hasnt posted the link yet?

dari
05-27-2009, 07:43 PM
welcome and you can ride with me to[cheers]

Moondog
05-27-2009, 08:30 PM
This message is hidden because Meeshies Bitch is on your ignore list (http://www.funinbc.com/forum/profile.php?do=editlist). This message is hidden because Meeshies is on your ignore list (http://www.funinbc.com/forum/profile.php?do=editlist).

[stupid]

Happypants
05-27-2009, 10:22 PM
i want real nude boob pics, not them hiding behind a bikini top

jkgirl
05-27-2009, 11:59 PM
hahahaha welcome to the gong show girly
titties or gtfo

BrokenToy
05-28-2009, 11:06 PM
4 pages & no t&a???? WTF

and welcome noobie

Ginger Snaps
05-28-2009, 11:33 PM
this thread has failed every time a girl dosnt show her tata's a kitten dies...

Princess
05-28-2009, 11:58 PM
holy fuck this thread was a complete and total waste of fucken time

YOU ALL FAIL

Ironman
05-29-2009, 08:19 AM
holy fuck this thread was a complete and total waste of fucken time

YOU ALL FAIL


you posted in it so what does that make you?

Princess
05-29-2009, 09:39 AM
actually i didn't really mean you but more like the 2 most annoying people ever...... if you know what i mean [15]

redman
05-29-2009, 09:40 AM
actually i didn't really mean you but more like the 2 most annoying people ever...... if you know what i mean [15]


I thinki I know what you mean and I dont think to often

Ironman
05-29-2009, 09:53 AM
thinking hurts

Apathy
05-29-2009, 10:31 AM
probably because Im not a cock tease and everyone here has already seen my boobs :dontknow: .....


I havn't...

Princess
05-29-2009, 10:43 AM
Quote:
Originally Posted by DeeDee http://www.funinbc.com/forum/images/approx/buttons/viewpost.gif (http://www.funinbc.com/forum/showthread.php?p=1416190#post1416190)
probably because Im not a cock tease and everyone here has already seen my boobs :dontknow: .....


I havn't...



i have :D

dirka dave
05-29-2009, 11:00 AM
thinking hurts



:s30x:[stupid]

DeeDee
05-29-2009, 04:28 PM
I havn't...

U havent looked hard enough then :rolleyes:


Hey PT BITCH.

Seriously....

Common.

atoyot
05-29-2009, 09:44 PM
this thread has failed every time a girl dosnt show her tata's a kitten dies...



fuck mattt !!!!!!!!!!!!!
STOP killing kittens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
u sick ginger bastard!!!!!!!!!!!:D

ROBO
05-29-2009, 11:03 PM
hey welcom.. look forward too seein ya out on the trails.. and them boobies in person!!!...strip it or kick it!!! post them up and get out and havew some fun!!

dirka dave
05-29-2009, 11:56 PM
http://i50.photobucket.com/albums/f328/david_corry/Smilies/bison.gif

mus-Tard
05-30-2009, 01:14 AM
l have stoped reading this thread, now l just scan through and still no tits wtf