PDA

View Full Version : FOBC


kootenaycat
03-14-2009, 02:17 PM
Or could of called the thread "fun in Vegas"! :D Flew down Sunday from Spokane and back on Wednesday. Didn't get out to the mountains, but had a great time while we were there. Drove the electric indoor go-karts, definitely worth while if you're down there. Don't know the size of motors but gobs of torque/acceleration. Did the usual cruisin the strip, took a bit to get used to the fact that you can drink ANYWHERE and anytime! [cheers] Tried my hand at gambling for the first time, did all right at blackjack, could get addicted to it easy! We got free tickets to Zumanity (Cirque du Soleil) with really good seats too, not front row but damn close. If anyone doesn't know, Zumanity is the adult-only Cirque show! Was a great time! [36]


Flying from Spokane to Salt lake City
103229

103230

Flying into Salt Lake City
103231
103232

Huge copper open pit south of the city
103233

Think it was a little windy down there? :eek:

103234

Getting close to Vegas
103235

103236

Finally there!
103237

View from our room
103238

103238

103239

103240

103241

103242

Our hotel
103243


Went to the MGM Grand for breakfast one morning
103244

103245

103246

Saw the lions but there were still drugged from being brought in
103247

103248

103249

103251

103252

More of our hotel
103253

103254

Had to stop at M&M's world for our daughter, she put her order in before we left. :D
103255

103256

103257

103258

103259

Further up the strip found a "mall", lots of specialty stores and best thing was $2.25 Bud in a 16oz can in a shape of a bottle! [cheers]
103260

103261

103262

The Paris
103263

103264

This is the indoor electric go-kart track
103265

103266

103267

103268

103269

Came in 2nd place. :p
103270

Then the rest are the flight home, was a nice break from work and this weather here!

dirka dave
03-14-2009, 02:27 PM
No stripper pictures ?



:dontknow:

vajayjay
03-14-2009, 02:35 PM
Those are nice pics, never been but now I really want to go.[36]

Oh and who took that picture of you two at the rainforest cafe on the bench some tourist:confused: :happy0045: [cheers]

Happypants
03-14-2009, 03:08 PM
ah you bastard you went to pole position!?!? i wanted to go so bad when i was there but ran outta time,

you take a ride on the roller coaster at new york new york? its pretty damn fun :D looks like a fun time

RIFF RAFF
03-14-2009, 04:13 PM
awesome pics.. i really enjoyed them.. thankyou!!!!

norm
03-14-2009, 05:07 PM
Is your name bjorn???


Looks like ya had a good time[cheers]

Metal Mulisha
03-14-2009, 05:18 PM
Awesome pics. Just back from there 2 weeks ago. Had a blast. Stayed at the Imperial Palace. Its so nice to be able to walk around with a drink in your hand.

BrokenToy
03-14-2009, 07:07 PM
vegas always looks like a good time and anywhere with go-karts is cool (other than tulameen [15])

spanky
03-14-2009, 07:17 PM
looks like you had a good time I can't wait to go back

kootenaycat
03-14-2009, 10:46 PM
No stripper pictures ?



:dontknow:

Wouldn't allow any cameras into Zumanity. :confused0006:

Those are nice pics, never been but now I really want to go.[36]

Oh and who took that picture of you two at the rainforest cafe on the bench some tourist:confused: :happy0045: [cheers]
Yup, some Japanese tourist. asshole2 :D

ah you bastard you went to pole position!?!? i wanted to go so bad when i was there but ran outta time,

you take a ride on the roller coaster at new york new york? its pretty damn fun :D looks like a fun time
We were going to go when it got dark but drinkin and gambling seemed to get in our way every time. :D

Is your name bjorn???


Looks like ya had a good time[cheers]
No, I'm Kevin, Bjorn is one of the guys we went down with, the number in brackets is where I started the race - 4th. Had to tell the guy there how to pronounce it. "it's bee-orn, not b-jorn. :D

D-Ass
03-15-2009, 12:27 AM
nice pix[cheers] I miss vegas [j]

Trailjunkie
03-15-2009, 01:11 AM
nice man, gota like vegas!

yota90ca
03-15-2009, 10:11 AM
Looks like a great trip Kevin, my girlfriend wants to go down someday. Let me know when you are planning a trip with the quads, in the snow.

kootenaycat
03-15-2009, 12:57 PM
Looks like a great trip Kevin, my girlfriend wants to go down someday. Let me know when you are planning a trip with the quads, in the snow.

I'll do that Kris. Still haven't bought tracks for it yet, and the snow hasn't really set up like it usually does by now. Thinking a trip up the railbed to Bulldog tunnel is in order sometime soon, I'll let ya know. Just make sure your winch is working and bring a shovel! :D

yota90ca
03-16-2009, 08:51 AM
I'll do that Kris. Still haven't bought tracks for it yet, and the snow hasn't really set up like it usually does by now. Thinking a trip up the railbed to Bulldog tunnel is in order sometime soon, I'll let ya know. Just make sure your winch is working and bring a shovel! :D

Winch is working just fine and have a nice shovel that you can use when you are stuck :p . The snow was set up last week with all the cold we had but now that the rain has returned it has turned into sugar.

Lost_in_BC
03-16-2009, 06:25 PM
Great Pix...

Vegas and the Casino stuff never had much attraction for us,
But I'm thinking the bright lights and other sights could keep your camera
snapping for quite a while...

Thanks for sharing !

[cheers]

tazuki
04-17-2009, 01:25 PM
Holy crap Kev , I'm still here waiting for your call to go wheelin !!! nLOLOLOL Sorry You did not have time to go out with us . Maybe next time !! [cheers]

kvince
04-17-2009, 01:28 PM
love new york new york. especially the boots from coyote ugly with 151 + extra shot of 151. goes good with lunch [cheers]

kootenaycat
04-18-2009, 12:15 AM
Holy crap Kev , I'm still here waiting for your call to go wheelin !!! nLOLOLOL Sorry You did not have time to go out with us . Maybe next time !! [cheers]

Hey Taz! We went to rent a couple of Jeeps and the lady informed us they could not be taken off the blacktop! [16] BTW that was at Dreamcars on the strip, stupid bitch there was rather rude, my wife doesn't get pissed at much, but was getting close to slapping the #unt! Next time we head down there we're driving the Hemi down. Won't be any extreme offroading, but at least we can drive of the pavement. :D

Toyquad
04-18-2009, 09:18 AM
nice pics....... 25 days till i go again

Landlover
04-18-2009, 07:16 PM
nice pics, gotta say looks a lot nicer flying into Vancouver though