View Full Version : ER power and pipe line....

12-22-2008, 10:57 PM
was a great day went down the powerlines helpin peeps along the way.....
had some food and decided to break trail up the pipe line since a bunch of stockers were havin probs gettin up the powerlines..... was good times... got to ride along with mikey since my trucks not ready to rock yet and matt got to go for a second run in his truck!!!!

Then some lady drove into the side of me n mike.a few blocks from home......... no one hurt and truck still driveable...we went home

Explorer guy418
12-22-2008, 11:30 PM
wickid shots bud.........

12-22-2008, 11:45 PM
Nice :cool:

dirka dave
12-22-2008, 11:50 PM
That looks a lot more fun than what I did tonight.

[27] [27] [27]

12-23-2008, 07:49 AM
You guys are having way to much fun....Nice pics thanx for sharing[cheers]
I need to get my builds goin[16]
Any carnage shots of the accident?

12-23-2008, 08:01 AM
fukin eh.. gonna try and make it up there today aftre morning shopping...

12-23-2008, 08:38 AM
looks like a bitchin good time

12-23-2008, 08:43 AM
looks fuckin cold. But fun.

12-23-2008, 10:01 AM
sweet shots guys

12-23-2008, 10:40 AM
i really hope that budwiser u had sitting on the bbq was frozen...!

Cheese eyes
12-23-2008, 11:10 AM
[cheers] was a great day fo sure ............till that lady made me drive over her hood!!!!

we did the pipeline and still beat the guys doing the power lines[15] [15] [15] [15] [15]

12-23-2008, 11:44 AM
Right on guys looks like a gooder time was [36] [36] [36] [36]

12-23-2008, 01:22 PM
haha nice actualy i was the only stock jeep there and i was the only one who made it up first shot with no problems hahahaha i didnt even spin woot woot

12-23-2008, 01:27 PM
ok here are some pics i took the jeep that rolled and reese aring down to try and back up the trail where the guys blew the bead

12-23-2008, 01:48 PM
nice pics guys looks like tons of fun.

darwyn haller
12-23-2008, 03:31 PM
Great :cool: Pics!!!:party0010:

Metal Mulisha
12-23-2008, 03:50 PM
Love those night pics.

12-23-2008, 06:19 PM
twas a gooder day for sure i need to get me some bead locks, nice meetin yall n thanks for the help on tryin to reseat the bead. how was the gas line, pretty hairy?

12-23-2008, 06:40 PM
Yeah it was a good day! had lots of fun. managed to get stuck a couple times, This one was a good one.




12-23-2008, 07:37 PM
That looks a lot more fun than what I did tonight.

fixed it for ya

cool pics homo's [cheers]

12-23-2008, 09:14 PM
nice pics

Ginger Snaps
12-23-2008, 09:18 PM
was a rad day!!!

pipeline in the snow was fun!

12-24-2008, 08:40 AM
yah i bet it was, will have to meet up n wheel another time hopefully my tires stay on the rims

Ginger Snaps
12-25-2008, 07:03 PM
git rid of those 16.5s nice truck though man!

12-25-2008, 07:36 PM
hey mike you got HID's on the dakota?

12-27-2008, 05:33 AM
Damn I wish I was there, aweome pics buddy

Cheese eyes
12-27-2008, 09:38 AM
hey mike you got HID's on the dakota?