PDA

View Full Version : my newest tattoo


thatshott101
11-15-2008, 01:35 PM
for my 3rd tattoo i decided on a vargas/pin up/hot cowgirl she was doen at wes' tattoo took 2hours

England
11-15-2008, 01:39 PM
sorry still cant see yer tits

jesslee
11-15-2008, 01:58 PM
nice lookin tattoo... was buddy on meth or soemthin? his lines are sketchy as fuck... other than that looks wicked

Explorer guy418
11-15-2008, 03:01 PM
are u The one who got The "play boy bunny" if so hope same guy didn't do this one

Happypants
11-15-2008, 04:39 PM
looks good teagan, is it scabbing over right now? thats prolly why it looks so weird and the lines are fucked, my cross was the same way till all the scabbing came off,

spitty
11-15-2008, 07:02 PM
lookin good... and the tatoo aint bad either

Explorer guy418
11-15-2008, 08:43 PM
lookin good... and the tatoo aint bad either

HAHA Fo Sho!

thatshott101
11-15-2008, 09:28 PM
the pictures where taken about 14 hours after being done so its still in process of half scab half raw

ShortStack
11-15-2008, 10:15 PM
looks good teagan :) even if the lines weren't perfect its gotta rustic look to it [cheers]

dirka dave
11-15-2008, 11:49 PM
Looks good...

D-Ass
11-16-2008, 12:01 AM
look good and the tat too:D

thatshott101
11-16-2008, 01:22 PM
are u The one who got The "play boy bunny" if so hope same guy didn't do this one

nope i wont put playboy shit anywhere near my boy.. every tattoo of mine has meaning

thatshott101
11-16-2008, 01:25 PM
the tattoo isnt healed so u cant see the lines properly yet most of it is scab thats why it looks sketchy, in the rope he put individual lines to make it look like areal rope which u cant see right now because its swollen and scabed

Josh_M
11-16-2008, 02:46 PM
thas pretty fuckin cool...

redneck princess
11-16-2008, 03:28 PM
Looks good Tegan

spanky
11-16-2008, 04:03 PM
i like it and as long as your happy thats all that matters

Honky
11-16-2008, 04:20 PM
Everyone's a cirtic hey?

as long as your happy[cheers]
bet it was painful getting a tat on the side

Toyquad
11-16-2008, 05:18 PM
nice, looksgood

thatshott101
11-16-2008, 09:35 PM
thanks i like it, that one hurt more then my other 2 and i have my 4th planned!!!

Moondog
11-16-2008, 10:08 PM
Looks good and to shut up all of the critics post some pics when it's healed Wes is the man[36]

thatshott101
11-17-2008, 03:19 PM
definatly will

Tinker
11-17-2008, 04:07 PM
Looks good! Now pull em' alittle lower and turn to your left.............:party0010: :happy0045:

England
11-17-2008, 04:12 PM
ok what about yer tits teagan ????????? I am still waiting lol

SkyjackedRam
11-17-2008, 07:27 PM
http://www.funinbc.com/forum/attachment.php?attachmentid=94234&d=1224806848

no squiggly lines here next day:confused0006:

Rdnk_Wmn
11-17-2008, 11:41 PM
looks good tig!! [d]

RedHead Offroad
11-18-2008, 01:43 PM
Very cool Tatty, I love the old school pin ups!

needamudpit
11-19-2008, 06:00 PM
nice lookin tattoo... was buddy on meth or soemthin? his lines are sketchy as fuck... other than that looks wicked

when Wes did mine, he was shovellin snow all day... fucked right up. But thats the way some guys roll, and it turned out ok

Candy
11-19-2008, 06:05 PM
awesome ink tigz

SHITTY
11-19-2008, 09:43 PM
thats a mighty fine tatty[36]

Toyota Girl
11-27-2008, 09:35 PM
My one and only tattoo. Had it..almost a year now...and have my next few planned...for after new years. :)

bcwheeler
12-06-2008, 06:27 PM
http://www.funinbc.com/forum/attachment.php?attachmentid=94234&d=1224806848

no squiggly lines here next day:confused0006:



clean lines bu tholy Fawk is that crooked!!!!!!!!!

Hotlips
12-23-2008, 01:48 PM
thas pretty fuckin cool...:s30x:

chevy_gurl
12-23-2008, 05:12 PM
NIce tatty teagan! [cheers]

thatshott101
12-23-2008, 06:28 PM
thanks :)

trooper+
01-08-2009, 07:37 PM
who at wes' did it?

thatshott101
01-09-2009, 05:09 PM
wes did it

B
01-09-2009, 05:28 PM
wes did it



post a healed pic please ... [5][5][5][5][5] ....[cheers]

thatshott101
01-09-2009, 05:29 PM
this is the most recent picture of it sorry for it being small, im too lazy to take a picture right now