PDA

View Full Version : Hey Heep


Metal Mulisha
11-09-2008, 08:31 PM
This is how your coil is supposed to look. See how it stays put & works. Cool eh!:happy0045:

Happypants
11-09-2008, 08:33 PM
hahahaha,

SHITTY
11-09-2008, 08:34 PM
:happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045:

Chopstick
11-09-2008, 08:50 PM
go fuck yourself

atleast i dont back out of trials, running scared like a little girlasshole2

Metal Mulisha
11-09-2008, 08:55 PM
go fuck yourself

atleast i dont back out of trials, running scared like a little girlasshole2

Damnit. I knew this thread was gonna bite me in the ass. Whitetrash made me do it.:happy0045:

UU
11-09-2008, 10:20 PM
go fuck yourself

atleast i dont back out of trials, running scared like a little girlasshole2



[16] that would be embarassing

D-Ass
11-09-2008, 11:05 PM
hahaha little girly man:D

Metal Mulisha Quote:
Originally Posted by Heep http://www.funinbc.com/forum/images/approx/buttons/viewpost.gif (http://www.funinbc.com/forum/showthread.php?p=1333818#post1333818)
go fuck yourself

atleast i dont back out of trials, running scared like a little girlasshole2

Damnit. I knew this thread was gonna bite me in the ass. Whitetrash made me do it.:happy0045:

HEAVY METAL
11-10-2008, 06:32 AM
go fuck yourself

atleast i dont back out of trials, running scared like a little girlasshole2

no shit... i think he should go back too bc4x4....they wheel at his level.....yo

Metal Mulisha
11-10-2008, 09:23 AM
no shit... i think he should go back too bc4x4....they wheel at his level.....yo

asshole2 s. I was unaware that FIBC was only for the most hardcore wheelers in the world. I didnt realize that i had to destroy my truck in order to have a good time and enjoy the outdoors. Mmmmm I will remember that next time i'm out. Well it was a still a good time, sorry to disapoint you guys who wanted to see Carnage.

UU
11-10-2008, 10:04 AM
[j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j] [j]

Metal Mulisha
11-10-2008, 10:09 AM
I can feel the Luv, thanks Walter:happy0045:

Tunabomber
11-10-2008, 10:17 AM
have you seen the trucks the people razing you are driveing [16]
if i owned them i wouldnt worry either


your truck is way to nice to destroy just for fun
the fact that you take it where ya do [cheers]

Happypants
11-10-2008, 10:18 AM
hahaha, its all in good fun, hell i know if i had a rig like that i wouldnt go through half the places i do in my jeep,

Metal Mulisha
11-10-2008, 10:20 AM
have you seen the trucks the people razing you are driveing [16]
if i owned them i wouldnt worry either


your truck is way to nice to destroy just for fun
the fact that you take it where ya do [cheers]

Thanks Tuna. Its all in good fun. A couple of us went the other way in so we still got there.

vajayjay
11-10-2008, 10:22 AM
It was still a good time going the easy way.

UU
11-10-2008, 10:23 AM
Awwwww thats so cute


Team Tuna is banding together

Trailjunkie
11-10-2008, 10:25 AM
do what my buds do and get some crazy basterd like me to clear the way for yah!:vroam:

Metal Mulisha
11-10-2008, 10:29 AM
do what my buds do and get some crazy basterd like me to clear the way for yah!:vroam:

We had that............"Whitetrash"....he blazed the way....then the Carnage began.

Trailjunkie
11-10-2008, 10:31 AM
mmmmmmmm carnage, pics dude pics

Metal Mulisha
11-10-2008, 10:34 AM
Hes get em up on Carnage. Smashed passenger window

SHITTY
11-10-2008, 03:07 PM
Awwwww thats so cute



Team Tuna is banding together

:happy0045: :happy0045: :happy0045: funny shit

SHITTY
11-10-2008, 03:09 PM
there is carnage on my truck but the pic dosen't really show. dented in the lower rear quarter panel on that rock at the entrance [36] [36] metal mulishas go the pic

Metal Mulisha
11-10-2008, 03:24 PM
:happy0045: :happy0045: :happy0045: funny shit

asshole2

spitty
11-10-2008, 05:56 PM
Thanks Tuna. Its all in good fun. A couple of us went the other way in so we still got there.
done have to wreck yer truck to say you went wheelin... guys who really know how to wheel are the ones who pick a line and get out wiht no body damage, and it doesnt matter how you get to your destination, as long as you get there in one piece

Metal Mulisha
11-10-2008, 06:41 PM
done have to wreck yer truck to say you went wheelin... guys who really know how to wheel are the ones who pick a line and get out wiht no body damage, and it doesnt matter how you get to your destination, as long as you get there in one piece

:s30x:

Tunabomber
11-10-2008, 06:53 PM
done have to wreck yer truck to say you went wheelin... guys who really know how to wheel are the ones who pick a line and get out wiht no body damage, and it doesnt matter how you get to your destination, as long as you get there in one piece


:confused0006:so what yer sayn is walt cant wheel :happy0045:

Chopstick
11-10-2008, 07:35 PM
there is carnage on my truck but the pic dosen't really show. dented in the lower rear quarter panel on that rock at the entrance [36] [36] metal mulishas go the pic

learn how to wheel your truck asshole2

Chopstick
11-10-2008, 07:37 PM
brett u should come with us when we go on our long trips to the interior, u'll love it out there plus u wont get any body damage, we asked shitty to come but he was scared his pile of crap wouldn't make the highway out there

Happypants
11-10-2008, 09:18 PM
brett u should come with us when we go on our long trips to the interior, u'll love it out there plus u wont get any body damage, we asked shitty to come but he was scared his pile of crap wouldn't make the highway out there

yea, theres nothing for him to hit on when driving through huge open areas, but he might burn out his clutch going up poison mountain or that huge climb up the top of the one mountain,:party0010:

Happypants
11-10-2008, 09:19 PM
Awwwww thats so cute


Team Tuna is banding together




GO TEAM!!!

SHITTY
11-10-2008, 09:47 PM
brett u should come with us when we go on our long trips to the interior, u'll love it out there plus u wont get any body damage, we asked shitty to come but he was scared his pile of crap wouldn't make the highway out there
go fuck yourself asshole2 your truck seems it only goes one way there and never back

Chopstick
11-10-2008, 10:45 PM
go fuck yourself asshole2 your truck seems it only goes one way there and never back

atleast it gets out, not like yours.. most of your rust has come from rotting away in your garage :confused0006:
:happy0045: go fuck yourself

Metal Mulisha
11-10-2008, 10:48 PM
brett u should come with us when we go on our long trips to the interior, u'll love it out there plus u wont get any body damage, we asked shitty to come but he was scared his pile of crap wouldn't make the highway out there

Oh ya i would love to. i finally did whipsaw in the summer & that was Great. Shitty was supposed to come on that to & he bailed.

Happypants
11-10-2008, 11:31 PM
atleast it gets out, not like yours.. most of your rust has come from rotting away in your garage :confused0006:
:happy0045: go fuck yourself

why dont you too sallys go have a bitch fight in the garbage pile at work next time you see each other, lol

Metal Mulisha
11-10-2008, 11:34 PM
why dont you too sallys go have a bitch fight in the garbage pile at work next time you see each other, lol

I'd pay a dollar to see that:confused0006:

Happypants
11-10-2008, 11:35 PM
so would i,

Chopstick
11-10-2008, 11:55 PM
i could take him, all i have to do is run around him in circles a bit till the fat ass gets tired and then i can boot stomp him

dirka dave
11-10-2008, 11:56 PM
go fuck yourself

atleast i dont back out of trials, running scared like a little girlasshole2


:eek:
http://i50.photobucket.com/albums/f328/david_corry/Smilies/muahahaha.gif

Happypants
11-10-2008, 11:58 PM
i could take him, all i have to do is run around him in circles a bit till the fat ass gets tired and then i can boot stomp him

yea but how many times before you get tired and he kicks your ass haha

SHITTY
11-11-2008, 02:54 PM
yea but how many times before you get tired and he kicks your ass haha
haha thanks buddy. just waiting for the right moment

Happypants
11-11-2008, 03:53 PM
lol dont worry, i`ll be there throwing butter at you two hahaha