PDA

View Full Version : help wanted


Rye Guy
08-21-2008, 12:27 AM
does anyone have any posts i can borrow? I need about 198 or so.:mad0217: so I can sell things like brand new powertraxx locker or my leftover bronco fuel injected chassis and wire harness complete (great retro swap) etc... etc lol

MUD CHILD
08-21-2008, 12:44 AM
If you just signed up to sell your shit this ain't the site to be on!

dirka dave
08-21-2008, 01:01 AM
Yeah, this is a place to break your shit and then tell everyone..

Rye Guy
08-21-2008, 01:05 AM
nah negative and no !!! Not just looking to hawk junk, A guy can't keep building toys without goin thrugear. There's plenty of time to get posts and yep there's another[f]

Rye Guy
08-21-2008, 01:08 AM
Super! That's kinda what I'm good at ... Breakin shit!!!

bushman81
08-24-2008, 08:50 PM
go break somethang, woot woot

Trailjunkie
08-24-2008, 10:20 PM
creative ill give you that.

Taxidermy
08-25-2008, 09:21 AM
:welcome:

crazydude
08-25-2008, 07:52 PM
:welcome:

SHITTY
09-07-2008, 05:40 PM
:welcome:

Metal Mulisha
09-07-2008, 09:57 PM
beat it if your here just to sell shit