PDA

View Full Version : Sunday @ stave


hoser4x4
06-01-2008, 06:30 PM
83724

83727

83728

83729

83730

hoser4x4
06-01-2008, 06:35 PM
more @ stave83761

83762

83763

and then the guy in the explorer somehow rolls it :dontknow:

83764

Hello Kitty
06-01-2008, 06:38 PM
ouch. those fords should stay at home.


:cool:

hoser4x4
06-01-2008, 06:40 PM
recovery @ stave

83785

83786

83787

83788

83789

hoser4x4
06-01-2008, 06:44 PM
83800

Hopefully no cops saw him on the way home

83801

hoser
06-01-2008, 06:44 PM
shitty deal on the rollover:eek:

hoser4x4
06-01-2008, 06:46 PM
ouch. those fords should stay at home.


:cool:

yah pretty much... it rolled completly over, then went over again and landed on its side. The girl in the pink hit the sunroof, and her knee also went through the passengers window, luckly she only had a couple cuts, and the driver was fine as well.

hoser4x4
06-01-2008, 06:47 PM
shitty deal on the rollover:eek:

awww ur the other hoser, when i registered on funinbc i was like damn someones got my name.... been using it on bc4x4 for awhile haha

rockrawler
06-01-2008, 06:50 PM
Man that ford has all the bad luck

spit.fire.
06-01-2008, 06:51 PM
rookies....

TWOZEROFOUR
06-01-2008, 06:51 PM
every 1's doi n it:D

ri0
06-01-2008, 06:51 PM
beside the roll over it was a really good day...weather was good...it was nice to get out on the quad

spit.fire.
06-01-2008, 06:52 PM
Man that ford has all the bad luck
just a hunch... but its probably the driver

hoser4x4
06-01-2008, 06:52 PM
rookies....

hence the "N" on the back of his explorer

spit.fire.
06-01-2008, 06:55 PM
hence the "N" on the back of his explorer
second last time he went wheeling with the group while i was there he flopped it

Taxidermy
06-01-2008, 07:13 PM
nice pics cool 4x4 damage[5][5][5][5]

Ginger Snaps
06-01-2008, 07:24 PM
just a hunch... but its probably the driver

YOUR a fucking clown you know the kid is good shit a better wheeler then you just a shitty roll..I might be the only one to say this but i fucking hope i dont see you in the trail cause im sick of your shit.

spit.fire.
06-01-2008, 07:27 PM
YOUR a fucking clown you know the kid is good shit a better wheeler then you just a shitty roll..I might be the only one to say this but i fucking hope i dont see you in the trail cause im sick of your shit.
uhhh ok? i never said that he isnt good shit, he just doesnt know how to wheel. and no, he isnt a better wheeler than me, and shitty roll? whats that, twice in a month almost? and dont worry, im sick of your shit aswell.

hoser4x4
06-01-2008, 07:30 PM
yah he is good shit!!! and these accidents do happen, ive rolled my samurai and my cherokee in the past... i wanna exo my toyota asap, im just glad that everyone was okay and made it home

Ginger Snaps
06-01-2008, 07:32 PM
uhhh ok? i never said that he isnt good shit, he just doesnt know how to wheel. and no, he isnt a better wheeler than me, and shitty roll? whats that, twice in a month almost? and dont worry, im sick of your shit aswell.

good im glad we got that clear



oh yeah good pics man looked like a good day!


git r fixed turbo

Cheese eyes
06-01-2008, 07:37 PM
WTF thats sucks ass .....................and ya john's good shit.

Shorty
06-01-2008, 07:48 PM
Thats Turbomustang on the site! Whoa good to hear he and the gf didn't get hurt! Sucks about the carnage.

atoyot
06-01-2008, 07:52 PM
gotta say thats a shitty roll !!!!!!
curious how ya did that there buddy????


and john is definately good shit!!!!!!!!.................

a bit FLINCHY but an awesome kid!!!!!!

Cheese eyes
06-01-2008, 07:52 PM
FLINCH!!!!!!!!
















:D

Troy
06-01-2008, 08:05 PM
he just doesnt know how to wheel.

i wasnt there but it sure as hell doesnt look like any wheeling was going on it looks like he was driving too fast on the fsr.

he isnt a better wheeler than me.
not trying to bash you but you can only do so much with a stock chevy pickup still rollin on tires that start with the prefix LT 285 etc..

kx kid
06-01-2008, 08:08 PM
Sweet pics! By the which trail were you riding in the fourth post, second pic?

Ginger Snaps
06-01-2008, 08:10 PM
i wasnt there but it sure as hell doesnt look like any wheeling was going on it looks like he was driving too fast on the fsr.


not trying to bash you but you can only do so much with a stock chevy pickup still rollin on tires that start with the prefix LT 285 etc..



and BURN!!!

jakerngr
06-01-2008, 08:15 PM
ill take the front bumper

spit.fire.
06-01-2008, 08:19 PM
i wasnt there but it sure as hell doesnt look like any wheeling was going on it looks like he was driving too fast on the fsr.


not trying to bash you but you can only do so much with a stock chevy pickup still rollin on tires that start with the prefix LT 285 etc..
its a lifted chevy, and i know i can put it through alot more stuff than that explorer can make it throughgo fuck yourself

Ginger Snaps
06-01-2008, 08:21 PM
i would really like to see that!

poostang
06-01-2008, 08:23 PM
now now calm down ladies drama

Josh_M
06-01-2008, 08:24 PM
i wanna exo my toyota asap, im just glad that everyone was okay and made it home

:dontknow: why ? Have you ever came close to rollin it ? I guess toyotas are becoming extinct, what with the rust and all [36] just fuckin with ya yotas are dope.

Lovin that black quad, i wanna pick up a banshee soon. Sucks about the rollover but shit happens eh, now he can make it a convertable

turbomustang
06-01-2008, 08:26 PM
hey I would like the thank everyone for the help and the shit that happen to day was misfortchanit but its time to build a new rig and cage it and tyler i would put money on it that my crushed roof truck would out wheels yours anyday.

thanks again people and the people who helped me out

Ginger Snaps
06-01-2008, 08:28 PM
glad to hear your ok buddy!

full convert sploder and cage? woot!

Troy
06-01-2008, 08:28 PM
its a lifted chevy, and i know i can put it through alot more stuff than that explorer can make it throughgo fuck yourself

so what does the puny lift help out with when 4 wheelin?

to fit your big LT285's under the fenders?

i dont get what your trying to prove. way i see it is if you aint flopping and rolling your truck over then your not beating on it hard enough.

turbomustang
06-01-2008, 08:39 PM
nope gonna build a ranger sas time with 4.56 and a doubler and a CAGE!

beerwagon302
06-01-2008, 08:39 PM
STINKY FORD!!:mad0215:

Cheese eyes
06-01-2008, 08:54 PM
nope gonna build a ranger sas time with 4.56 and a doubler and a CAGE!






dakota's got a new price tag!!!:dontknow: :D
[cheers]

Honky
06-01-2008, 08:55 PM
gald no one was hurt.

ri0
06-01-2008, 08:55 PM
i wasnt there but it sure as hell doesnt look like any wheeling was going on it looks like he was driving too fast on the fsr.


not trying to bash you but you can only do so much with a stock chevy pickup still rollin on tires that start with the prefix LT 285 etc..


he wasn't driving fast at all...he went to flex out on the burm on the side of the road, and I guess he miss calcualted how far over he was...very weird to watch... I couldn't believe when he went over...didn't even make sense heheh

ohh well no one got hurt, trucks are cheap compared to a life or an injury

good times out wheelen with yeah bud, pm me when you get ur new truck on the road...

turbomustang
06-01-2008, 09:01 PM
forsure good time man thanks hey 37 nice try :p im gonna build sumtin to compete with the dakota :p hopefuly lol then your gonna have to finsh the cruiser

Honky
06-01-2008, 09:10 PM
I have a Ford explorer in the for sale section......come on ya know ya want another one :-)

turbomustang
06-01-2008, 09:12 PM
RANGEr = less top heavy :p

spit.fire.
06-01-2008, 09:25 PM
so what does the puny lift help out with when 4 wheelin?

to fit your big LT285's under the fenders?

i dont get what your trying to prove. way i see it is if you aint flopping and rolling your truck over then your not beating on it hard enough.
dont need to beat on a truck to get it through trails, and dont need to flop it or roll it either

mini
06-01-2008, 09:38 PM
dont need to beat on a truck to get it through trails, and dont need to flop it or roll it either


thats cause your not wheelin it your fukin driving around asshole2

Josh_M
06-01-2008, 10:15 PM
so what does the puny lift help out with when 4 wheelin?

to fit your big LT285's under the fenders?

i dont get what your trying to prove. way i see it is if you aint flopping and rolling your truck over then your not beating on it hard enough.

Its not all about tire size, in tight trails you dont want 40s and a full size. Big trucks are good for mud, little trucks are good for tight trails, easy as that.

Ginger Snaps
06-01-2008, 10:20 PM
hmm you have lots to learn then...

just cause your fullsize dont mean yeah cant fit..

Troy
06-01-2008, 10:21 PM
thats cause your not wheelin it your fukin driving around asshole2
[iagree]
Its not all about tire size, in tight trails you dont want 40s and a full size. Big trucks are good for mud, little trucks are good for tight trails, easy as that.

well thanks for clearing that up technical ted[15]

Josh_M
06-01-2008, 10:22 PM
hmm you have lots to learn then...

ehhh problably

Josh_M
06-01-2008, 10:23 PM
well thanks for clearing that up technical ted[15]

yup not a problem testy troy

Big Mitch
06-01-2008, 10:50 PM
looks like it was fun

HEAVY METAL
06-02-2008, 06:56 AM
Its not all about tire size, in tight trails you dont want 40s and a full size. Big trucks are good for mud, little trucks are good for tight trails, easy as that.

u sure about that?... :confused0006:

turbomustang
06-02-2008, 09:43 AM
lol ohhh booy

Honky
06-02-2008, 10:47 AM
hmm you have lots to learn then...

just cause your fullsize dont mean yeah cant fit..


I have seen a few full size trucks try and fit through tight trails. Sorry but the only way you will make it is pulling the chainsaw out.


If you want to try I know of one that is left.

dirka dave
06-02-2008, 10:49 AM
Nice pictures, too bad about the flop...:(

[cheers]

Ginger Snaps
06-02-2008, 10:50 AM
didnt dentedup run a fullsize for awhile....befor he did the body swap..im not saying it wont cause damage.

Honky
06-02-2008, 10:58 AM
The last small truck trail a Full size ran there was NO way it was getting through. The truck had an exo and body damage was not an issue.

Unfortunately it is now a Full size friendly trail

Rdnk_Wmn
06-02-2008, 10:59 AM
Ouchhhhhhhhh

BrokenToy
06-02-2008, 04:52 PM
at least everyone is ok, truck can be replaced

Happypants
06-02-2008, 06:24 PM
u sure about that?... :confused0006:

hahaha whuh ohhh, haha[36]

keegs
06-02-2008, 07:01 PM
nice pics, shitty luck bout the flop, glad no one was hurt, and ladies, stop whinning bout which truck are good for what, wheeling is about havin a good time with friends and enjoying the outdoors...just my 2cents

hoser
06-02-2008, 07:05 PM
nice pics, shitty luck bout the flop, glad no one was hurt, and ladies, stop whinning bout which truck are good for what, wheeling is about havin a good time with friends and enjoying the outdoors...just my 2cents


bet ya my truck can beat your truck:D

trencher
06-02-2008, 07:30 PM
The last small truck trail a Full size ran there was NO way it was getting through. The truck had an exo and body damage was not an issue.

Unfortunately it is now a Full size friendly trail



I run a full size truck and i'm never impressed when guys cut out trails to wedge one through. Theres lots of trails for everyone if you look a bit.:dontknow:



Glad everybody was ok in the exploder. My gf would have choked me if i rolled it with her on board :D You're a luck boy

keegs
06-02-2008, 07:47 PM
bet ya my truck can beat your truck:D

ppffttt, can't beat a stock tj with a broken swaybar, lol:rolleyes:

Josh_M
06-02-2008, 10:25 PM
ppffttt, can't beat a stock tj with a broken swaybar, lol:rolleyes:

broken sway means big flex :eek:

HEAVY METAL
06-03-2008, 07:25 AM
The last small truck trail a Full size ran there was NO way it was getting through. The truck had an exo and body damage was not an issue.

Unfortunately it is now a Full size friendly trail


yeah well that wont be me.. if i cant " fit" i turn around.. i wouldnt want too ruin a perfectly good trail by cuttin the shit out of it..but thats just me.[cheers]

HEAVY METAL
06-03-2008, 07:25 AM
bet ya my truck can beat your truck:D


betcha it cant....:D

HEAVY METAL
06-03-2008, 07:27 AM
I run a full size truck and i'm never impressed when guys cut out trails to wedge one through. Theres lots of trails for everyone if you look a bit.:dontknow:

:s30x:



Glad everybody was ok in the exploder. My gf would have choked me if i rolled it with her on board :D You're a luck boy

hahah i rolled triple b once...( well more than once).. the wife was in it.. the only thing i did wrong was leave her in it when i crawled out....man i still hear about that one...

thanks again B..[cheers]

Murd0c
06-03-2008, 08:37 AM
damm shitty deal about the flop glad everyone is ok