PDA

View Full Version : Postil 204 Style


TWOZEROFOUR
05-19-2008, 04:48 PM
Another shit show in the books,,, got in friday at 2pm ish,,, with in 1/2 n' hour watched mobs of kids beat the shit outta each other.. while we drank beers and spectated... pretty crazy a few of em got hospital beat downs.. met up with kingcruser and met Hulk for the 1st time,, they watched me pull a ford on 44's outta some ruts.. pretty funny the owner was pissed.... lots of trail runs and some all night wheelin.... oh ya Johnny 6door went for a ride on my flatdeck... and flew off into a big ass mud hole... that was pretty awesome.. my new tubeframe tent for the flatdeck worked awesome... sunburnt and hung over... another good weekend in the books.

trencher
05-19-2008, 04:52 PM
good pics
love the tent set up [36]

KINGCRUISER
05-19-2008, 05:44 PM
Nice I got some pics of the yota pulling the big ford for ya.[36]

dirka dave
05-19-2008, 05:48 PM
Great shots.....[36]

Crazy swamp people eh? [wako]

[cheers]

spanky
05-19-2008, 06:05 PM
what no boobie shots

Gumbo
05-19-2008, 06:30 PM
what no boobie shots

I thought thats what May Long @ Postil was all about :dontknow: did anyone see or get pics of Boyzen muddin' ?

Daveforded
05-19-2008, 07:22 PM
man that tent setup is slick!

Millhouse
05-19-2008, 07:24 PM
nice pics.

Taxidermy
05-19-2008, 08:25 PM
Why kids fighting? I go on Friday too and not see that fighting.

Taxidermy
05-19-2008, 08:26 PM
I thought thats what May Long @ Postil was all about :dontknow: did anyone see or get pics of Boyzen muddin' ?


I saw Boysen's truck on Saturday. Not see Chris around his truck.

jonny6door
05-19-2008, 08:41 PM
yeah i got pretty muddy! I was holding my gf's camera when i went in the hole. thats # 2 camera of hers that i wrecked on a may long weekend by me go fuck yourself
________
Gustav Otto (http://www.bmw-tech.org/wiki/Gustav_Otto)

TWOZEROFOUR
05-19-2008, 11:11 PM
Nice I got some pics of the yota pulling the big ford for ya.[36]

throw em up,, man 3 night run missions and we got separated on all of em,,, how hard is it to loose a bunch of trucks on 40's ... still gr8 times

TWOZEROFOUR
05-19-2008, 11:13 PM
man that tent setup is slick!

yep rear simple,, i can set it up wasted in the dark in about 3 mins [36]

that is version 1.0

the next one will be canvas with windows, with a safari rack on top and a party/golf ball driving spot on top stay tuned[cheers]

KINGCRUISER
05-19-2008, 11:15 PM
throw em up,, man 3 night run missions and we got separated on all of em,,, how hard is it to loose a bunch of trucks on 40's ... still gr8 times

Yeah I noticed that, i think it had something to do with passing in opposite directions and just out of hand drunkness everywhere.:party0010: Night runs rock.[cheers]

TWOZEROFOUR
05-19-2008, 11:19 PM
yea i took a few guys from alberta and vancover island on a nite run,, they were all locked and still shitting there pants,, it was super funny they all talked shit pre run,, till we were wheelin up creeks [cheers]

baluch
05-22-2008, 10:18 PM
yeah i got pretty muddy! I was holding my gf's camera when i went in the hole. thats # 2 camera of hers that i wrecked on a may long weekend by me go fuck yourself

Doh! haha I guess it's time you get you/her an Olympus Stylus 770SW. I've had one for almost a year, and it's tough as nails. 7.1mp - waterproof (takes pics and vids 30ft underwater), crushproof, and freezeproof. Has a stainless steel body and is pocketsized. The picture quality isn't as good as that of a canon, (it sucks in low light situations, you have to fiddle with it in manual), but takes nice pics during the day.