PDA

View Full Version : shiney ....


crimsen
05-15-2008, 08:56 PM
man is it nice to have a vehicle to wheel again.

brothergrimms
05-15-2008, 10:28 PM
lookin good crimsen are you goin to tube the back ?like the flip shackle you did [cheers]

crimsen
05-15-2008, 10:42 PM
nah, leaving it as is for now. gonna start to save for the other toy now.

Tunabomber
05-15-2008, 11:30 PM
its cool that it bearly fit on the trailer

Trailjunkie
05-15-2008, 11:40 PM
nice bog machine

radman
05-16-2008, 10:49 AM
nice truck, but i think it would look better on my trailer. is that a d60 with coils?

England
05-16-2008, 01:55 PM
its got bits missing mate they ripped u off!!

lucifer
05-16-2008, 02:53 PM
nice rig

Murd0c
05-16-2008, 03:59 PM
Will be perfect for all the mud boggin you do [f]


Good to see it somewhat together Jesse [cheers]

Jroc
05-16-2008, 04:34 PM
bout time thats goin again! looks like its missing a few things still

lizard
05-16-2008, 06:46 PM
hey its the purple nurple !

Taxidermy
05-16-2008, 06:49 PM
nice ford

HILLBILLY
05-16-2008, 07:18 PM
nice Ford [cheers]

crimsen
05-17-2008, 12:03 AM
nice truck, but i think it would look better on my trailer. is that a d60 with coils?

yes it is a 60 with coils.

its got bits missing mate they ripped u off!!

bout time thats goin again! looks like its missing a few things still

nope. all is there that needs to be. the rest is just comfort and looks.

C.W.
05-17-2008, 01:01 AM
Looks good, always liked the 70's fords. Especially the 78-9. [cheers]

Vanilla Gorilla
05-17-2008, 03:07 AM
i am not much of a ford man my old man brought me up on fj40's and dodge p/u but i like this ford a lot

Lego Racer
05-17-2008, 09:13 AM
Great looking truck man!!! Love to see it in action!!

jackedup
05-20-2008, 06:38 PM
nice truck man .. looked good at postill did u end up get it running again?[36] [cheers]

B
05-20-2008, 06:51 PM
nice truck man .. looked good at postill did u end up get it running again?[36] [cheers]


fuck if that is not the most used sentence after postill wtf is :D[36][36][36][36][36][36][36][36]


looks good jess long time to accually use those tires eh #yeah

nasty350
05-20-2008, 08:39 PM
lookin good buddy

crimsen
05-21-2008, 06:33 PM
fuck if that is not the most used sentence after postill wtf is :D[36][36][36][36][36][36][36][36]


looks good jess long time to accually use those tires eh #yeah


ya, about that B ......



and yes it is running. need a couple more oil changes but it should be fine. one of the boggers is sliced little over half way around. still holdin air so gonna get it vulcanized. hopefully.

KINGCRUISER
05-21-2008, 11:36 PM
Looked good at postil, all you need next year is a hood and some snorkels[36]

HEAVY METAL
05-22-2008, 07:31 AM
u ran the pits without a hood?

fullsizebronco
05-22-2008, 01:34 PM
ya i seen that truck did well !

crimsen
05-22-2008, 05:22 PM
no hood, no outer fenders, and no box. did well, even made one or 2 of the 54" holes, but ended up getting fawked in the one. it probly helped me with no hood as it didn't keep all the water spashing inside.

fullsizebronco
05-23-2008, 07:07 PM
What did you have to block out the water from your carb ?

crimsen
05-23-2008, 09:27 PM
the stock intake.

cj5sean
05-23-2008, 11:18 PM
haha i remember that that thing rocked made my oneton bronco look like pussy shit haha

crimsen
05-24-2008, 05:06 PM
this year or a few years ago ? which one were you ?

cj5sean
05-25-2008, 10:02 PM
this year budy i had the black 78 bronco lifted on 38boggers and beadlocks but ive been up their for the last 4 years haha hopefully we will see u up then Labourday weekend

crimsen
05-25-2008, 10:15 PM
actually the truck has been in my back yard since june/july 05. just finally got it back runnin.

was up there for 04 and 05.