PDA

View Full Version : Chute Lake & KVR Feb 16 (Caution Lots of Pics)


KINGCRUISER
02-16-2008, 05:40 PM
Went for a burn with Lincoln Locked and Hilltoptoy today. Had an awsome time, blue skis, great views and wicked snow. The rumble bee cooked up some delicious smokies and dogs[cheers] , and we had no carnage. My new doubler and grooved bogs worked good and I can't wait to go again. Took way to many pictures of us having fun in the snow.[41]

youngun
02-16-2008, 05:49 PM
looks like a fun trip, no food for sale at the lodge?

Murd0c
02-16-2008, 05:55 PM
awesome pics loooked like a pimpin day

KINGCRUISER
02-16-2008, 05:57 PM
looks like a fun trip, no food for sale at the lodge?

Didn't even go in, was a disapointment the last few times we went. Now we take our own.

C.W.
02-16-2008, 06:01 PM
Kitchen is closed this winter, they have a staff shortage this year.
Cool pics too.
We were up there with the nissan today, tore the steady bearing out while i was up there.

caveman
02-16-2008, 06:24 PM
Ira, looks like you are getting the hang of cooking with the toy!! you have to try other recipes [cheers]

Taxidermy
02-16-2008, 07:34 PM
awsome pics

lincoln locked
02-16-2008, 07:38 PM
Ira, looks like you are getting the hang of cooking with the toy!! you have to try other recipes [cheers]

tried some burritos today burnt them a little bit but thay where still good ,had a blast we will have to do it again soon

oh and c.w we keeped an eye out for you to bad we didint meet we went up old chute lake rd to the kvr and then we went past the lodge and over to the naramata side powerlines dinint get to far in there and turned around and backtraked our trail was good times

thanks for the pics Brody[cheers]

C.W.
02-16-2008, 07:42 PM
That powerline road is where i blew up my jimmy. I was just behind kingcruiser for a bit.

KINGCRUISER
02-16-2008, 07:45 PM
That powerline road is where i blew up my jimmy. I was just behind kingcruiser for a bit.

Should have honked like a madman and hammered it. Do you have radio at all?

MUD CHILD
02-16-2008, 07:48 PM
Looks like a good time, good to hear your new doubler worked Brody. Hopefully I can make it out next time.

C.W.
02-16-2008, 07:50 PM
I blew up the jimmy just after xmas. Today i was just on the kvr behind you till i got stuck. Dont have a radio yet. Lookin for one though.

norm
02-16-2008, 08:46 PM
Good pic's,it certainly was a great day to get out[cheers]

hilltoptoy
02-16-2008, 09:17 PM
cool pics Brody,was a fun day.

TurboDodge
02-16-2008, 09:26 PM
great pics guyz[36][36][36]

Dirtybert
02-17-2008, 09:30 AM
thanks for taking the time to post them pics. they are just awesome!!!!!!!!!!!!!!!

muddy mud skipper
02-17-2008, 02:13 PM
looks awsome up there.hope u guys had a blast

HEAVY METAL
02-17-2008, 05:08 PM
man that looks like a freakin awesome day.. thanks for sharin the pics..yo

frogger
02-17-2008, 06:42 PM
yes , man toyota ...only ,,,keep posting ..to keep the value of them up!! cheers and nice pics

FU Toolbag
02-17-2008, 07:30 PM
I'm wondering if you could rig up a coil system in your cooling system so you could cook some KD?? Wouldn't have to worry bout stirrin it..

Fuzzydog
02-17-2008, 08:41 PM
Nice outing and nice Yotas! Thanks for posting them[cheers]

Mud Slinging Dumb Fawker
02-17-2008, 09:55 PM
some sweet pics there but today was a better day lol:party0010: :party0010:

MUD CHILD
02-17-2008, 09:58 PM
some sweet pics there but today was a better day lol:party0010: :party0010:

Do tell[36]

Trailjunkie
02-17-2008, 10:10 PM
looks like good times man thanks for sharing

KINGCRUISER
02-17-2008, 10:35 PM
some sweet pics there but today was a better day lol:party0010: :party0010:

I dunno, I think my truck works better on saturdays. Working on the pics now.

Mud Slinging Dumb Fawker
02-17-2008, 10:43 PM
I dunno, I think my truck works better on saturdays. Working on the pics now.

ya im going to sleep now so im going to do the pics tomorrow [36] [36]

and all i need is a couple days notice so i can get saturdays off them im in [36] [36] [36] [36]

KINGCRUISER
02-17-2008, 10:48 PM
ya im going to sleep now so im going to do the pics tomorrow [36] [36]

and all i need is a couple days notice so i can get saturdays off them im in [36] [36] [36] [36]

K well I will go sell crack this week so i can afford gas money for wheeling next weekend.:eek:

Mud Slinging Dumb Fawker
02-17-2008, 10:50 PM
sweeet dooo it

KINGCRUISER
02-17-2008, 11:10 PM
sweeet dooo it

Post your picsgo fuck yourself

redneck princess
02-18-2008, 12:45 PM
Great pic's looks like ya guys had a good time

swamp donkey
02-19-2008, 05:36 AM
I see that you guys need some sort of FORD representation besides the parts that help you get down the road

Honky
02-19-2008, 10:46 AM
great pictures....there are about 6 top right's in those pics!!!

trencher
02-19-2008, 12:49 PM
Looked like a great day guys!!

KINGCRUISER
02-19-2008, 10:20 PM
I see that you guys need some sort of FORD representation besides the parts that help you get down the road

Ever since you higlighted that 4 letter word my ford part is seriously hurting these days. But you are right you need to get your junk out again soon:fighting0071:

runnin2wild
02-19-2008, 10:34 PM
cool pics looks like a good outting.

lincoln locked
02-22-2008, 07:13 PM
[36] man that was a good day

lincoln locked
11-17-2012, 10:24 AM
wow some fun times that 4-runner 3" body and 4" suspention works great

Griswold
11-17-2012, 12:14 PM
Great pics, looks like you guys had a blast. Thanks for sharing.

hilltoptoy
11-17-2012, 10:52 PM
Sweet toys .

skyjacker
11-18-2012, 01:29 AM
Awsome pics nice old toyotas [cheers]

Bushwack
11-18-2012, 09:08 AM
they weren't old when this thread started!!

KINGCRUISER
11-22-2012, 05:38 PM
Four years ago! Shit i better get that truck done so we can post new pics!

Bent Black
11-22-2012, 06:11 PM
haha good stuff bud[36]

TWOZEROFOUR
11-22-2012, 06:44 PM
Four years ago! Shit i better get that truck done so we can post new pics!

yea WT Fuck, U used to be cool :D

Reeseman
11-27-2012, 11:33 PM
got to do a trip up there and do some snow wheeling