PDA

View Full Version : Invaded kelowna/postil/bear creek/chute lk..TONNES OF PICS!!....


atoyot
05-22-2007, 10:28 PM
me and 37inchdakota went to kelowna to party with all our friends up there

first off THANX for a great weekend everyone that we partied with up there.... Mason u rock!!!! everyone at postil that we were partying with damn that was good times !!!!!!
did some wheelin up chute lk cool places up there!!!

and all the landcruiser guys campin/partyin at bearcreek and non cruiser too!!
fuck that was wicked!!!!! good times!!!

HEY DEAN!!!! (heavymetal) bunch of the guys at postil say hi and wheres the blazer?????

next year gonna bring the toy on a trailer instead of the ford so i can play too!!!!!!!!!!!!!!! think I might need a snorkel!!!!



for everyone that doesnt know what the weird contraption is with the dirt bike on it and barrel ontop its a dirtbike powered blender!!!!! tasty stuff guys!!! thanx for the drinkys!!! and nice fire!!!!!!

and yes thats a quad runnin through the fire!!!!!!

atoyot
05-22-2007, 10:45 PM
and there was this!!!! on a 6x6 military shortened frame!!!! with a stroker motor!!!

captain
05-22-2007, 10:58 PM
nice pics, i gotta make it out there some day

Troy
05-22-2007, 11:03 PM
killer pictures man lots of wicked trucks up there[36]

BAM
05-22-2007, 11:08 PM
sweet, finally someone with a stuck pic (6x6 at postill) only pics i have are from on board.. any more?

Ginger Snaps
05-22-2007, 11:10 PM
sweet pics man thanks for shareing next may long ill be up there for sure!!!

fullsizebronco
05-22-2007, 11:13 PM
yah i seen both your trucks up there at postil this year

Troy
05-22-2007, 11:16 PM
yah i seen both your trucks up there at postil this year ... is that someone jumping there quad threw the fire? and wuts with the dirt bike lol :confused:

i have a feeling the answer to those questions are at the top of the page (you know in the writing) i mean you do know how to read right?

Truckstuff
05-23-2007, 12:23 PM
Sweet... Next time I am up that way, I will have to check it out. [cheers]

Zukbuilder
05-23-2007, 07:37 PM
good Pics [cheers]

gavman
05-23-2007, 08:25 PM
Like that blender allot:D
Bet it's hard on the vodka though:happy0045:

Jagsy
05-24-2007, 09:04 AM
man nice pics

Leithmc
05-24-2007, 09:25 AM
A quad in the fire eh, musta been samplin from the dirtbike powered blender.


Leith

ryan77
05-24-2007, 10:34 AM
Nice pics [36] looks like awsome times cant wait to get a chance to go up to postil

Chev4.3
05-24-2007, 11:13 AM
i now know why the forstry and cops were called up to chute that weekend sweet pics by the way

dustoff
05-24-2007, 07:07 PM
I love the blender, the pics are good too, but the blender is awesome.

Taxidermy
05-24-2007, 08:43 PM
sweet pics

KINGCRUISER
05-26-2007, 11:50 AM
Nice pictures man, good to meet you again.

lincoln locked
05-27-2007, 07:24 PM
looks like good times great pics [cheers]

ez_b
05-28-2007, 08:07 AM
sweet pics, lots o big trucks up there

Murd0c
05-28-2007, 08:35 AM
awesome pics looked like a pimpin time

atoyot
05-28-2007, 09:15 PM
lincoln locked//// ya sorry we missed u while we were up there buddy and i even had a 4 paper special for ya!!!!! well be up again soon!!!!

KINGCRUISER //// ya was an awesome time and great partyin with u and everyone up there!!!! im bringin my toy next year for sure!!!!(just gotta snorkel it im thinkin) we'll be up again within the next month I will have to make sure to drop u a line when were comin that way , do some wheelin and drink some beers!!!!

THANX AGAIN !!!!! for everyone that showed us a great time at postill/chute lk /and bear creek!!!!!!!
DIRTBIKE BLENDER DRINKS RULE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuck yeah!!!!!

atoyot
10-05-2011, 03:37 PM
ahhhhhhhh good ol postil............

old thread i know......but was lookin for kvr pixx for chopstixx n looked at this......
just a bump for good times.........



..

Lieutenant Johnson
10-05-2011, 04:08 PM
Great pics Kris. What a pond that was

muddyWaters
10-05-2011, 04:36 PM
Wow... Thats one LARGE mud pit!!

TWOZEROFOUR
10-05-2011, 05:58 PM
flashback on those shots, good times

Griswold
10-05-2011, 06:01 PM
cool pics, looks like it was a good trip.

patford
10-05-2011, 06:31 PM
I rememder that blender from the monkey wrench, buddy had his cr500 tap in fift gear, one tough unit. Makes great drinks too.

youngun
10-05-2011, 11:36 PM
wow back from the dead.

Love the good old postil days

norm
10-06-2011, 06:14 AM
Those were good times[cheers]
Me and my boys go dirtbik'n up there now and then, sure not what it used to be:(

apefrill
10-06-2011, 07:39 AM
Thanks for that, gave my girls and I a little trip down memory lane [cheers]

dirka dave
10-06-2011, 08:01 AM
Nice pictures.

One day I'll bring the 82 up there !!!

dari
10-06-2011, 02:53 PM
great pics thanks looks like a good time nice puddle to get stuck in to

bezzz
10-06-2011, 09:29 PM
Sweet lookin Apache, for a Chevy!

4skin
10-06-2011, 09:36 PM
old thread 07 lol