PDA

View Full Version : addicted


75Wagon
02-27-2007, 09:13 AM
Hi..my name is Justin....and I'm addicted to Power Wagons. Yeah it's been a small problem for a while..but now things are really getting out of hand..I'm up to 6. Ok seriously...i even want more..lol..so I've had from a '53 M37 Canadian military wagon to 79? I think was my newest. I'm running a '75 W300 with a 360 2bbl..4 spd..203 w/pto..60 front.dually 70 posi rear with 4.88's
pto winch..33x12.5x16.5's..custom deck..and oh yeah..radio delete..that's my daily right now. Soon to be a driver is the '75 W300 440 fire rescue truck with 42,000 miles[36]

bakelite
02-27-2007, 09:16 AM
Welcome....and you KNOW we need some pictures :D

C-Dog
02-27-2007, 10:05 AM
[stupid] est

Honky
02-27-2007, 10:35 AM
Very cool trucks.......pics?[cheers]

Dr. B
02-27-2007, 02:28 PM
Glad you could join us................:)

Bocephus
02-27-2007, 02:36 PM
man those are sweet i wanna see some pics

BrokenToy
02-27-2007, 04:04 PM
hello hello! [cheers]
and pls post some pics, sounds like some interesting rides

75Wagon
02-27-2007, 04:46 PM
Well I started out this morning adding pics and had to run off to work....so here we go..the M37 is a pic of a buddy's the same as my old one..my brother has my old one and I don't have pics of it....there's also my buddy's M-152.
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00163.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00171.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00174.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00179.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00190.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00182.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DSC00255.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/J_MANS3.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/frontsideview_pickup-1.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/f4df_20.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/DRIVING_THE__53.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r271/juseman333/RandomStufffffff011.jpg
:party0010:

muddy mud skipper
02-27-2007, 06:43 PM
hey welcome.i got 3 datsun 510's now.....a88f150 parts truck,86 f150 4x4,85 fs bronco,2-89civic's,88crx,61 caddi devilleand my 06 chev.....i think thats it lol.i think i have a problem[36]

Cookie
02-27-2007, 08:01 PM
welcome ........... gong!!!

75Wagon
02-27-2007, 08:20 PM
don't worry muddy...i didn't post everything i have..yes..I do have more...but cars...van and other non 4x4 related vehicles.[cheers]

muddy mud skipper
03-01-2007, 12:12 PM
well i guess its good i got another yeard down in rutland that i can fill:D

BAM
03-01-2007, 12:24 PM
love the second and third to last!

75Wagon
03-01-2007, 12:32 PM
yeah i used to be all about the M37's..and i'm hoping to be puttign a 53 M37 body on a 70's military power wagon...should be pretty slick

tenpack
03-07-2007, 06:37 PM
small world, i almost bought that tan fletdeck. Did you put it to gas or convert it to propane?