PDA

View Full Version : A Few spudspudspudspudspud


bakelite
02-19-2007, 06:22 AM
Not too many pics, I shake too much :party0010:


Dave is serious about cooking...great chili man[36]

44537


The lamb was awesome, never had it before, wow it was good[cheers]

44538

Toddler got some sleep [15]

44539

Supposed to look like this??[36]

44540


Just outta the blue, Phil decides to go for a swim...uh huh ;)

44541

Next year's poster boys?????[15]

44542


Nuff said.

44543


Welcome back to the Cariboo :dontknow: [15] [15]

44544


Had a freaking awesome time guys, thanks to everyone. You all rock. [36] [cheers]

mountain man
02-19-2007, 06:34 AM
Nothin beats a lamb roast!!!!!
like the drunken night swimming

Bonesaw
02-19-2007, 07:17 AM
looks like a good time was had!! Lamb soooo goooood !!!

England
02-19-2007, 07:19 AM
Hey Joe great to see yer again mate !!!

FKN MRK
02-19-2007, 07:22 AM
[36] great seein ya Joe

Dirtybert
02-19-2007, 07:25 AM
good pics joe, great to see ya again

UU
02-19-2007, 07:40 AM
Nice pics Joe, was a great weekend

Good meeting you [cheers]

Tunabomber
02-19-2007, 07:44 AM
gooder pics joe glad ya made it home safe and what time was it when ya got home

Murd0c
02-19-2007, 07:51 AM
good pics Joe, good seeing u for that 10min [cheers]

[15][15][15][15][15][15]

Jeepnut
02-19-2007, 08:59 AM
It was good seeing you joe[cheers] ....what time did you leave in the morning???? I didnt see ya leave

Always broke
02-19-2007, 09:03 AM
Nice Pic's Joe Great seeing ya again[cheers]

C-Dog
02-19-2007, 09:13 AM
You got some good shots there Joe [36] [36] [36] ....It was nice to see ya man glad you made it down thats for sure sorry i didnt get to see ya b4 u left but it got a little drunk out so i was craaaaaaaasshed what a :party0010: :party0010: :party0010: Well glad to see ya made it home safe [cheers]

Pudge
02-19-2007, 09:15 AM
was awesome to see ya again bud!! glad ya made it home safe and sound.

nice pics too

bakelite
02-19-2007, 12:25 PM
Great seeing you guys again too...left pretty early, Kev said you got a long drive get going so I was gone lol. Feel shitty about not helping take shit down and all.....well ya know how that goes. I know I got home before dark but I dunno when, ate a cheese sandwich and woke up on the couch at 4 am....thought to myself, aren't I supposed to be somewhere?....:confused: :D
Man I feel like ass today, sore, sick, tired, got bruises all over.......what a great weekend [36] [36] [36] [cheers]

adrock
02-19-2007, 12:58 PM
haha theres some god pics, looks like there may have been a bit of small balls syndrome after the water.

bakelite
02-19-2007, 01:15 PM
haha theres some god pics, looks like there may have been a bit of small balls syndrome after the water.

Better Phil's balls than mine. 44608 44607

epic3
02-19-2007, 01:17 PM
na I got biiiiiiiiiiig balls that just shrunk em down to normal size

bakelite
02-19-2007, 01:20 PM
I heard they were real little to start with and fell right off in the water....but that's just a rumour, I never looked. :D [cheers]

C-Dog
02-19-2007, 02:33 PM
Funny thing cause i heard that roomer to :D

sbags
02-19-2007, 03:47 PM
Yikes!! No wonder I don't see any women around(or freshwater mermaids)!!:D

MikeWild
02-19-2007, 05:44 PM
Great pics Joe, was great to finally meet you! [cheers]

u-can-2
02-19-2007, 06:11 PM
Was great to see you again to Joe[cheers]


Our drive home was about the same.....Shitty from Hope till Larson Hill on the Coq...Semi's stuck everywhere [16] Fun drive...Good thing I wasn't hung over or anything :D

UU
02-19-2007, 07:15 PM
na I got biiiiiiiiiiig balls that just shrunk em down to normal size

I think Larry was checking



http://www.funinbc.com/forum/attachment.php?attachmentid=44425&stc=1&d=1171856843

Taxidermy
02-19-2007, 08:50 PM
sweet pics [cheers]