PDA

View Full Version : the 07 spudspudspudspudspud run by tuna tons o pics


Tunabomber
02-18-2007, 11:51 PM
was a great spudspudspudspudspud weekend and man am i tired but heres my pics in random order



there was some hot chicks and they did not complain/whine/cry or require any attention
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image20-1.jpg
fingers took the prize of first fool and almost lost his beer
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image4.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image5.jpg
hey dave most pepo use a jug to bring camp water
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image9.jpg
hey guys whats the bucket for ?
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image34.jpg
nevermind
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image37.jpg
and heres the moondog flop to bad too he was of to a great start
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image62.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image65.jpg
heres my mascot scrat fuck hes cool
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image39.jpg

hahaha this a funny shot for sure

http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image46.jpg
and heres a few more
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image29.jpg


http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image16.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image15.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image17.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/image19.jpg




will add some more later [cheers]

FKN MRK
02-19-2007, 12:03 AM
[cheers] Nice pics Eric[36] Thanks fer the avitar:D

Squishy
02-19-2007, 12:05 AM
nice pics, was a great weekend, dont think i met you though, maybe next time

Tunabomber
02-19-2007, 12:28 AM
heres a bunch more enjoy [cheers]
44502

44503

44504

44505

44506

44507

44508

44509

44510

44511

44512

44513

44514

44515

44516

44517

44518

44519

44520

44521

44522

44523

44524

44525

44526

44527

44528

44529

44530

44531

44532

44533

44534

44535

44536

Big-Luke
02-19-2007, 12:41 AM
damn looks liek fun id love to go next time

Stepside
02-19-2007, 01:42 AM
Nice pics [cheers] good times[36] [36]

ri0
02-19-2007, 04:07 AM
that fire looks warm = )

nykoma
02-19-2007, 04:35 AM
looking like it was a great time [cheers]

bakelite
02-19-2007, 04:41 AM
Awesome [36] ......nice to meet ya bud:party0010:




you snore like a girl :D [cheers]

swamp donkey
02-19-2007, 05:13 AM
looks like too much fun

mountain man
02-19-2007, 06:39 AM
One thing for sure, you guys always seem to eat well, and drink well too!!!

England
02-19-2007, 07:18 AM
ha ha ha ha ha love it mate !!! Me no likie shells lol

Bonesaw
02-19-2007, 07:24 AM
Great pics looks like a good time was had!!!

Kinslayer
02-19-2007, 08:34 AM
Gotta love the firestarting method..as shown in several fires.

Pic #6 for picture of the month, heh.

Jeepnut
02-19-2007, 08:41 AM
always the best trip of the year...............gooder time[36]

C-Dog
02-19-2007, 09:39 AM
Ahhh man what gooder time thats for sure [36] [36] [36] [36] The pics of Daryl in the spit are hillarious that was one of those foolish moments

B
02-19-2007, 09:48 AM
Ahhh man what gooder time thats for sure [36] [36] [36] [36] The pics of Daryl in the spit are hillarious that was one of those foolish moments


wasn't me .... [32] .....:D

C-Dog
02-19-2007, 09:51 AM
wasn't me .... [32] .....:D



LOL [32].........................

Truckstuff
02-19-2007, 12:10 PM
[36] Excellent Pics.... Looks like another good one. It sure would have been nice to have gone again. [cheers]

In The Zone
02-19-2007, 12:11 PM
nice pics looks like it was a good foolish time....

England
02-19-2007, 12:33 PM
nice pics looks like it was a good foolish time....

Yeah I think we lived up to the spudspudspudspudspud history lol :D

GOT MUD
02-19-2007, 12:45 PM
looks like way to much fun

adrock
02-19-2007, 01:05 PM
wicked pics, looked like it was fun time.

apefrill
02-19-2007, 01:16 PM
Great pics!! Yep, gonna have to join you maniacs one of these times

UU
02-19-2007, 01:19 PM
My head hurts and everything is still fuzzy

MUD CHILD
02-19-2007, 02:07 PM
Looks like a hell of a good time!!! Love that first fire pic[cheers]

sbags
02-19-2007, 03:34 PM
Damn!! All that food is making me hungry! Did people bring food or pay a fee?

England
02-19-2007, 04:08 PM
we pay a fee for the food !! and its worth every penny !

Always broke
02-19-2007, 04:55 PM
Great Pic's and a Better time [cheers] [cheers] [cheers]

Troy
02-19-2007, 06:16 PM
who invited Julian without Ricky and Bubbles

http://www.funinbc.com/forum/attachment.php?attachmentid=44513&d=1171873594

http://www.sceneandheard.ca/images/trailer2.jpg

Trooper
02-19-2007, 06:29 PM
Looks like a good time guys, Food looks awesome

u-can-2
02-19-2007, 06:45 PM
[36] [36] [36] [36] [36] [36] [36] [36] [36] [36]

Nice door Harris has there[15][15][15]



My seat is still wet[wako]



Yet more wicked pics........How long till Fool's '08:cool:

Mud Slinging Dumb Fawker
02-19-2007, 07:50 PM
who invited Julian without Ricky and Bubbles

http://www.funinbc.com/forum/attachment.php?attachmentid=44513&d=1171873594

http://www.sceneandheard.ca/images/trailer2.jpg

[iagree] [iagree] Looks like u all had a good time

spanky
02-19-2007, 07:56 PM
looks like dave wants to go swimming

Taxidermy
02-19-2007, 08:55 PM
cool pics [36] [36] [36]

sparky
02-19-2007, 08:58 PM
i like the fire ......i like fire.................and i think i want to take "the next exit"......................love the pics.....[36]

MikeWild
02-19-2007, 09:16 PM
we pay a fee for the food !! and its worth every penny !

I'll second that! And the best part is the two solid days of meat farts afterwards! :D

Mr Vic
02-20-2007, 07:29 PM
sweeeet pics [36]

Evan the Blue
02-20-2007, 09:40 PM
Mint Pics .... a couple of POTM in there [5][5][5]

DeVinci
02-21-2007, 10:56 AM
sweet pics nman looks fun!