PDA

View Full Version : Day off today


jakerngr
01-30-2007, 09:38 PM
well i kinda had a day off today after i went and worked for the morning so a buddy and i took my truck and some beer and did some snowbyin

as responcible i am wheelin with no truck i brought my shovel

good thing i did the snow got pretty deep in one spot and i sat the whole truck on the crusty drift while all 4 tires spat the loose sand around. got out though

Taxidermy
01-30-2007, 09:46 PM
sweet pics [cheers]

Justin_B
01-30-2007, 09:54 PM
sweet shots, i know the snow down here is garbage, hard on top soft in the middle, just sink in it.

poostang
01-30-2007, 10:48 PM
ya slices swampers gooder

82F150
01-30-2007, 11:41 PM
blue grouse?... doesnt seem like thered be that much snow... bald range?

nykoma
01-31-2007, 06:13 AM
nice picture of kelowna , where bouts is that taken from?[cheers]

jakerngr
01-31-2007, 09:12 AM
taken from bear mountain on the west side
i got stuck at the top of the gravel pit

lincoln locked
01-31-2007, 10:16 AM
nice pics i was thinking about making a trip out there looks good [cheers]

82F150
01-31-2007, 10:25 AM
same shit different pile.. haha..im not sure which one that is... diff people call the places diff things..nice pics regardless..i think ill take a trip this weekend

TWOZEROFOUR
01-31-2007, 10:54 AM
yea.. Bear Creek!!!!

redneck316
02-01-2007, 01:34 PM
nice day off by yourself ?

highwaystar
02-01-2007, 03:11 PM
looks like fun man!






:( I wish i had buddies

parcy jones
02-03-2007, 11:28 PM
hey guy. beautiful ranger haha. might wanna think into an f-250. :dontknow:

hodge
02-04-2007, 12:38 PM
looks like fun