PDA

View Full Version : Gotter back!!


epic3
12-04-2006, 12:14 PM
She's back in my driveway where it belongs released from the shackles of bondage that were restraining her for two months
Best part all tires still full of air gas still in the tank and batteries full of juice so with a little squirt down the carb we were motoring
thanks to BC_4runner (Greg) and Samuria Jack (Shota) for drivin her outta there for me[cheers]

In The Zone
12-04-2006, 01:15 PM
Didnt realize it took a holiday.........


glad u are reunited.......

wade and cleatus
12-04-2006, 01:22 PM
Good t'hear! Where was it?

dickrick
12-04-2006, 01:39 PM
Bout fricken time!!![36] Hey ya still lookin for trade???

epic3
12-04-2006, 02:34 PM
Good t'hear! Where was it?

it was impounded for me bein bad so we got some makin up to do

And yeah Dickyricky I may still be up fer a trade but it's those gears in the diff screwin it all up I have to find a matching set for the rear

wade and cleatus
12-04-2006, 03:10 PM
Impounded for 2 months? You must be real bad[smack]

epic3
12-04-2006, 03:14 PM
not real bad but still just a concequence of actions and it should have only been impounded for one month I dunno why they made it do two

dickrick
12-04-2006, 03:41 PM
not real bad but still just a concequence of actions and it should have only been impounded for one month I dunno why they made it do two
They just wanted a Scout in their yard!!![cheers]

shelizard
12-04-2006, 03:57 PM
since there ain't no pics to go by .........i'm using my imagination here......

epic3
12-04-2006, 05:04 PM
Youre close

230
12-04-2006, 05:09 PM
Glad to hear she is home [cheers]

epic3
12-04-2006, 05:14 PM
so is your gas can holder
degsey has got it

bakelite
12-04-2006, 05:16 PM
Good deal Phil, glad for ya man [36]

230
12-04-2006, 05:16 PM
so is your gas can holder
degsey has got it


Sweet!

factor
12-04-2006, 05:38 PM
so when are ya gonna take it out wheeling?

epic3
12-04-2006, 06:04 PM
soon
wanna go tree huntin but gotta get the power steering fixed so Marie can drive it to the trail

dickrick
12-04-2006, 06:09 PM
soon
wanna go tree huntin but gotta get the power steering fixed so Marie can drive it to the trail
Whatcha need for it?

degsey
12-04-2006, 06:25 PM
the roads wont be the same

epic3
12-04-2006, 06:33 PM
Whatcha need for it?

Just the hoses one of them (pressure side) blew
You got an extra:D

epic3
12-04-2006, 06:34 PM
the roads wont be the same

they haven't been the same since my first scout

dickrick
12-04-2006, 08:54 PM
Just the hoses one of them (pressure side) blew
You got an extra:D
Yep but I noticed there are two different sizes so measure it and I will let you know( the fitting!!):D

epic3
12-04-2006, 11:43 PM
what am i measuring the inside dia of the fitting or???

BC_4RUNNER
12-05-2006, 12:01 AM
Heres the Proof:D Good to see they kept it covered........... with bumpers.[f]

epic3
12-05-2006, 12:10 AM
yeah and the others we drove over

BC_4RUNNER
12-05-2006, 12:14 AM
yeah and the others we drove over

Squeaked By, it will buff off guys.....[f]

dickrick
12-05-2006, 12:34 AM
what am i measuring the inside dia of the fitting or???
Ya that sounds good let me know!!![cheers]

C-Dog
12-07-2006, 02:13 PM
Glad to see ya got it back Phil now lets get out oan ddo some wheeling [36]

epic3
12-07-2006, 03:06 PM
Can't yet not ready to wear out the new swampers

C-Dog
12-07-2006, 03:57 PM
Can't yet not ready to wear out the new swampers


Well im ready to wear them out 4 ya so i ll just do some more hacing and then u can bring em over ill mount them on and go wear them 4 u dood [cheers]

epic3
12-07-2006, 05:11 PM
yeah right I'll get right on that

England
12-07-2006, 05:45 PM
so when are ya gonna take it out wheeling?
[15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15]

epic3
12-07-2006, 06:27 PM
whats so funny roo humper with poor dental hygene

C-Dog
12-07-2006, 08:46 PM
yeah right I'll get right on that


Good thats what i though you would say so when u coming over [15] [cheers]