PDA

View Full Version : WE DID IT! Mr & Mrs Beerbaron **LOTS O PICS**


Princess
11-03-2006, 10:33 AM
I'd be here for days trying to type out EVERYTHING we did [16] 5 days in Vegas and we barely saw a fraction of what there is and we must have walked like 10 miles a day at the very least. Just walking around the hotel is enough to make your feet hurt. But we had a BLAST

First..... THANK YOU's...... Thanks to everyone that was able to make the trip with us and be there. Shannon and Shane (Killman), my Mom, Dad and Granny, Daryl (Godzuka) and my girlfriend Trish. We love you guys. My other THANK YOU is the big one. THANK YOU to Grandma and Grandpa (Beerbaron Sr) They really made the trip possible for us by staying with Payton. We love you guys and wish you were there but having Payton with you let us enjoy ourselves like I wouldn't have been able to do had she been with anyone else. [d]

Ok thats enough babbling.... LETS SEE SOME PICTURES

I'll have to do them in batches.... WE TOOK LOTS OF PICS :D

THE FIRST NIGHT Sunday Oct 29th
yup you guessed it... our FIRST meal in Vegas [15]
33299
the kittys in our hotel
33300

33301

33302

33303

33304

33305

33306

33307

33308

33309

33310

33311

33312

33313

33314

33315

33316

33317

33318

33319

33320

33321

33322
Margarittaville
33323

33324

33325

33326
i think a small part of shawn died when he put that on our heads [15]
33327
but I made it all better [d]
33328

33329


MORE IN A BIT :p

Jeepnut
11-03-2006, 10:41 AM
Welcome back and congrats[cheers] ......

Tunabomber
11-03-2006, 10:58 AM
vagas is awsome wad great time last new years eve
congrats [36][cheers]

In The Zone
11-03-2006, 11:03 AM
Congrats on the wedding [cheers][cheers]

looks like u had a blast but seriously u go to vegas for MCD's [15]


Why not just order in room service live like the rich.......

Ironman
11-03-2006, 11:05 AM
So where are the pics from the mustang ranch?[cheers]

Princess
11-03-2006, 11:22 AM
33382

33383

33384

33385

33386

33387

33388

33389

33390

33391

33392

33393

33394

Princess
11-03-2006, 11:30 AM
apparently i'm supposed to change my title to "whats Everclear?" that would explain the blurry pictures [15] Shawn told me to get us a couple drinks... sooooo I go into this place called Fat Tuesdays and order a couple 190's..... with double shots..... needless to say it got REALLY blurry out that night [15]

33395

33396

33397

33398
Midgets are cool
33399
even my granny thought so [15]
33400

33401

33402

33403

33404

33405

33406

33407

33408

33409

33410

33411

33412
The Venetian
33413

33414

33415

33416

33417

33418

Candiass
11-03-2006, 11:35 AM
Awww I wanna go back there now. So happy you had a great time. Did you buy the yard long margaritas??? Take the double shot in it and they are great. I also love how you can just walk around the streets with your booze from hotel to hotel. Vegas is awesome. Looks like you guys had a blast.

Congrats again [cheers]

I

Suz
11-03-2006, 11:55 AM
Great pics :D Brings back lots of memories.

shelizard
11-03-2006, 01:24 PM
Vegas at Halloween?? Ha Ha Haaaa what a way to celebrate!!!cool pics[15]

Flashless
11-03-2006, 01:29 PM
great pics!!! Congratulations !!!!

epic3
11-03-2006, 01:46 PM
great pics but next time more strippers and show girls
and of course congrats

Princess
11-03-2006, 01:48 PM
great pics but next time more strippers and show girls
and of course congrats

oh dont worry shawn will post HIS pictures later [15]

In The Zone
11-03-2006, 01:58 PM
oh dont worry shawn will post HIS pictures later [15]


sweet i bet him and daryl had a blast ;)

pumpkin
11-03-2006, 02:12 PM
Congrats, way ta go[36] Looks like it was lotsa fun.

Squishy
11-03-2006, 02:13 PM
shawn looks kinda scared of the midget in the 1st pic

BeerBaron666
11-03-2006, 02:44 PM
shawn looks kinda scared of the midget in the 1st pic

There creepy when you up close you just never know what there gonna do:D

Launitron
11-03-2006, 04:08 PM
[15] congrats you two i'm so happy for you guys [5]
[h]the pics sure look like you guys had a great time too bad payton isnt old enough to join you[32] in vegas

Larry
11-03-2006, 06:38 PM
congrats, thanks for sharing your pics

Crazy_Eye
11-03-2006, 07:06 PM
looks liek a great time was had. congrats[cheers] [cheers]

killman
11-03-2006, 07:32 PM
Hey is that the famous singer in some of your pics?:) :) :) :)

Happypants
11-03-2006, 07:54 PM
pretty cool pics, congrats...[cheers]

BeerBaron Sr.
11-03-2006, 08:21 PM
OK , I babysitted for 5 days , was lots of fun , but now , WERE"S THE
TITTY PICURES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

killman
11-03-2006, 08:28 PM
only ones I have are the brides.

Princess
11-03-2006, 09:43 PM
only ones I have are the brides.


[15][15][15][15][15]

I forgot about those

redneck_justice
11-03-2006, 09:57 PM
right on congrats . great pics . see you guys next week end

Made.U.Look
11-04-2006, 04:21 AM
Congratulations :) Great pictures

F150HULK
11-04-2006, 07:43 AM
[stupid] See yous guys next weekend [31]

gordwould
11-04-2006, 10:54 AM
congrats guy's it looks like you hada gooder time [cheers]

Cece
11-04-2006, 08:24 PM
I wanna go to Vegas!!!


already married but hey...


looked like a blast! [31]

u-can-2
11-05-2006, 11:14 AM
Lookin good kids[36] [36] [36] [36] [36]


Everclear though [wako]



Congrats again guys [d]

fourplay
11-05-2006, 01:34 PM
congrats and great Pictures [36] Kind of ya to pose with the little people, lmao..[15] [15] [15] See ya next weekend, Im gonna try and get off early friday so I can get the tent trailer out to Stave for ya's, lemme know what time and day you 2 are headin out there..

[cheers]

Princess
11-05-2006, 03:12 PM
congrats and great Pictures [36] Kind of ya to pose with the little people, lmao..[15] [15] [15] See ya next weekend, Im gonna try and get off early friday so I can get the tent trailer out to Stave for ya's, lemme know what time and day you 2 are headin out there..

[cheers]

We'll be heading out on Saturday, not sure what time yet

[cheers]

tmh84
11-05-2006, 06:15 PM
Wow that looks sooooooooo awesome, i love the pics congratulations!

Murd0c
11-05-2006, 08:44 PM
Awesome pics guys Trina you look gorgeous[36][36][36][36][36][36]

RIFF RAFF
11-05-2006, 09:11 PM
awesome[36] [36] [36]

and are those my presents in those bags[f] [15] [d]

Princess
11-05-2006, 09:21 PM
awesome[36] [36] [36]

and are those my presents in those bags[f] [15] [d]


there might be one in there for you [d] :D

8T9YJ
11-05-2006, 09:43 PM
Hey, Congrats...[cheers] Looks like a great time was had by all, and everclear ??? say no more.[41] [41] [1c]

Toyquad
11-05-2006, 10:01 PM
congrats...... i miss veags..... only a few more months till im back there:D

Shera
11-06-2006, 09:36 AM
Awesome pictures , congrads...also looks like you two had a great time[cheers]

CNC
11-06-2006, 12:58 PM
Great pictures!

Looks like you guys had a great time.

Congratulations!

TimHortonsAddict
11-06-2006, 04:28 PM
Congratulations guys [cheers]

<Insert Jealousy Here>

Play any poker!?

RIFF RAFF
11-08-2006, 03:42 PM
there might be one in there for you [d] :D



wooooohooooo presents[41] [41] [41]

mini
11-08-2006, 03:52 PM
congrates [36] looks like you both had a wonderfull time

cant wait to celebrate with you 2 in a few days[drunk]

Princess
11-08-2006, 04:16 PM
wooooohooooo presents[41] [41] [41]


its funny cause there actually is something in one of those bags for you ;)

Jeepnut
11-08-2006, 04:20 PM
what about me?????[j]

Trouble
11-08-2006, 04:55 PM
Hey just thought I would say again Congrats and I will likely see ya this weekend at D + K's and/or Stave for Church :)

mini
11-08-2006, 05:22 PM
who the hell invited you to D+k's [f]

Trouble
11-08-2006, 05:25 PM
who the hell invited you to D+k's [f]

Why you so curious? Jealous of Pat? [f]

mini
11-08-2006, 05:26 PM
Why you so curious? Jealous of Pat? [f]


[15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] oh jeez you kill me

Trouble
11-08-2006, 05:27 PM
I knew it ;) [15] [f]
________________