PDA

View Full Version : About Freekin Time


Tunabomber
10-22-2006, 05:48 PM
[omg] holy bloody hell

I guess all my bitchin all my letters all my emails worked[33]

I got my 3rd lift kit from rough country and its way better than the first 2 four inch.
this time they sent me their new 6'' military kit and holy freeken hell it seems
to be ok except for hole drive shaft thing but me and fingers in stalled the hole kit less the sway bar and disconects and it looks good well it will with new rubber.

but first i need a slip elim kit and cv drive shaft any one know how hard it
is to install ?????????????????????????????????????????????????? ??[27]

any way heres my pics.[36][36][36][36][36][36][36][36]




this is the first bad lift
32002
this is the second bad lift
32003
and the new lift with some mods by fingers
32004
32005
32006
32007
32008
32009
insert dive shaft here
32012

parts from the other 2 kits
32010


and this ones for u ENGLAND[f]
32011
[15][15][15][15][15][15][15][15][15][15][15][15]


family bar[35]

Dirtybert
10-22-2006, 06:30 PM
sweet dude now when you getting some meats?

230
10-22-2006, 06:50 PM
That looks WAY better.

Big_Ern
10-22-2006, 08:22 PM
no matter how hard you try, its still gonna be a jeep[f]

MikeWild
10-22-2006, 08:27 PM
Looking good there Tuna!

Toyquad
10-22-2006, 09:35 PM
looks good man.... bout time you got a lift that works...... now loose the body lift

C-Dog
10-22-2006, 10:15 PM
looks good man.... bout time you got a lift that works...... now loose the body lift


[iagree] and get that sle kit and some tires and lets go wheelin [cheers]

B
10-23-2006, 11:18 AM
sweet dude about time they sent u a lift kit ...:) ... loooks way better...[cheers]

Jeepnut
10-23-2006, 11:24 AM
looking gooder[36] ..................

Pudge
10-23-2006, 11:27 AM
Looks great man, I'm glad it's working out for ya!!

bakelite
10-23-2006, 01:37 PM
Looks great, what a lot of work they put you thru.

RoadKilL
10-23-2006, 02:13 PM
Hey man lookin better than our honda:D but i think the paint was better on it [f]

Troy
10-23-2006, 02:16 PM
looks better than before[cheers]

Tunabomber
10-23-2006, 05:49 PM
Hey man lookin better than our honda:D but i think the paint was better on it [f]

hahaha steve you focker u forgot to mention it was a 4 wheel drive honda[36]

Tunabomber
10-23-2006, 05:50 PM
Looks great, what a lot of work they put you thru.

[27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27][27]
you got that right man

dirt balls
10-23-2006, 06:47 PM
looks awsome tuna now time to brake it brake it in that is:) let me know when your taking it out i might just have to get of my lazy ass and fix mine

Mr Vic
10-23-2006, 07:53 PM
about time rough country came throu and gave you something for the BS you had to go through. looks good, time for bigger tires now [36]

Tunabomber
10-23-2006, 08:43 PM
looks like its going to be 35'' bf muds
in my opinion they are the best allround tire but i must admit swampers are
very tempting i like how hotwheels jeep looks

England
10-24-2006, 08:33 AM
Looking good mate glad to see you got rid of the bumper..ette's....!!! LMAO and leave my bar alone yer bugger nice mate about time it happened for yer se yer on the trails

murgg
10-25-2006, 02:06 PM
you get to keep the other lift springs? i need 2 fronts as mine got all bet up at stave.would probly have to wait til next pay day though...

Murd0c
10-25-2006, 02:25 PM
dammm it is about time, looks good finally

FKN MRK
10-25-2006, 03:37 PM
[15] after all that yer gonna get m/t's.........c'mon get the swampers[f] you know ya wanna:D

Tunabomber
10-25-2006, 07:09 PM
i know mark yer right i want them bad but i do to much pav road during the week and cant afford to replace my rubber every 18 months[27]

redfox
10-25-2006, 09:47 PM
Nice looks good wut size tires goin on

Tunabomber
10-25-2006, 10:18 PM
Nice looks good wut size tires goin on

35'' for sure

Melvin
10-25-2006, 11:08 PM
35s? I would take the body lift out then. With that 6"suspension and your body lift u could fit 38's if u swapped some stronger diffs in there. Time to look for a pair of waggy dana44's.

Gator
10-26-2006, 09:15 PM
35s? I would take the body lift out then. With that 6"suspension and your body lift u could fit 38's if u swapped some stronger diffs in there. Time to look for a pair of waggy dana44's.

X2...lose the body lift (is that 2 or 3"?) Y'all gonna be waaay too prone to a good flop or your tub and frame going separate directions :eek:

FKN MRK
10-26-2006, 09:28 PM
i know mark yer right i want them bad but i do to much pav road during the week and cant afford to replace my rubber every 18 months[27]

Remember when ya got the ruff country 4" lift, then regreted it:D
Go ahead......:D [f] buy mt's

UU
10-27-2006, 07:13 AM
Boggers [f]


Now lets go wheeling [5]

I've never wheeled w/ a chic before. :rolleyes: