PDA

View Full Version : last sat at stave...


FINGERS
10-19-2006, 12:31 PM
Well it started out as 1 guy in a blazer stuck then everybody else just kinda just joined in ...It was right off that song by Corb Lund,Truck got stuck
Was freakin hillarious[15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15]

redman
10-19-2006, 12:33 PM
looks like all were havin fun [5]

In The Zone
10-19-2006, 12:35 PM
Nice did they all pick the same hole or what


looks like they were having fun either way

FKN MRK
10-19-2006, 12:42 PM
[cheers] we got there just as you were leavin. Stoped in at the fire in that area........They didnt seem too happy:( were you guys havin a little fun before ya left?[15] [32]

FINGERS
10-19-2006, 12:43 PM
no each truck went in to pull someone out and then each truck got stuck there was 11 in total all stuck in the same spot at the same time

FINGERS
10-19-2006, 12:44 PM
no one of the guys was trowin bottles into the mud holes and we shit on him and made him go find the freakin things and pick them up

In The Zone
10-19-2006, 12:46 PM
serious throwin bottles in the effin mud....


some one should shoved one up his Ass

dumb fuk...........

Mudgirl
10-19-2006, 12:59 PM
[stupid]



[!] litterers

BeerBaron Sr.
10-19-2006, 02:25 PM
Lotsa nice mud.Looks like a good time

poostang
10-19-2006, 02:54 PM
i was up ther in the bronco got stuck in sippy hole that big white dodge pulled me out thanks mang

sbags
10-19-2006, 03:13 PM
Cool! Nice to know that we were'nt the only stucking our junk in the muck that day; the East side poo was just as nasty!!

Mud Maiden
10-19-2006, 03:27 PM
Nice pics! [36]

So, how did everyone get out?

I'm assuming someone came along that didn't actually get stuck [15] [f]

Shorty
10-19-2006, 04:12 PM
Reminds me of that song "chev got stuck, ford got stuck, got the chev unstuck when the dodge showed up" haha

Always broke
10-19-2006, 04:16 PM
Reminds me of that song "chev got stuck, ford got stuck, got the chev unstuck when the dodge showed up" haha Thats the song he was talking about in the first entry "Corb Lund"[f][f][f][f][f][f][f]

poostang
10-19-2006, 04:33 PM
my bald swampers are not good ion sippys

HEAVY METAL
10-19-2006, 05:13 PM
no one of the guys was trowin bottles into the mud holes and we shit on him and made him go find the freakin things and pick them up


i knew there was another side.....[cheers]

Sandra Dee
10-19-2006, 05:45 PM
sounds like y'all had fun.....glad to hear that the guy went and picked them up......."bring out, what ya bring in" I drink pussy drinks and they come in bottles i get yelled at everytime i go to stave.....cause the next day everyone has bottles rolling around in their truck boxs............[15]

epic3
10-19-2006, 05:53 PM
sounds like y'all had fun.....glad to hear that the guy went and picked them up......."bring out, what ya bring in" I drink pussy drinks and they come in bottles i get yelled at everytime i go to stave.....cause the next day everyone has bottles rolling around in their truck boxs............[15]
Better in the box than in someones feet tires or dog[cheers]

Sandra Dee
10-19-2006, 05:56 PM
Better in the box than in someones feet tires or dog[cheers]


thats right!!!!!!!!! My friends know that they just wish i would put them in my own truck...........lol...........ohwell what ya do?[22]

Styx
10-19-2006, 10:01 PM
That sucks any idiot that would toss bottles in the mud is a total jerk.......

Taxidermy
10-20-2006, 01:08 AM
nice [36] [36] [cheers] [36] [36]

surreysinner
10-20-2006, 02:45 AM
Those are what good days are made of.

blkbronc
11-07-2006, 11:34 AM
looks like good times cant wait to go again

Trouble
11-11-2006, 04:49 PM
Reminds me of that song "chev got stuck, ford got stuck, got the chev unstuck when the dodge showed up" haha

Good song!

and have another one why don't ya! [31] [f] (lil slow on the draw hey? ;)) j/k