PDA

View Full Version : Stave Oct.1 06


Gaelen
10-02-2006, 06:34 PM
http://pic.piczo.com/img/i114726144_77102_3.jpg

http://pic.piczo.com/img/i114710143_77759_3.jpg
newbie out at stave...fingers had a good laugh...no booze, no ropes, no money.....and no g/f.....they were lucky to get pulled out
http://pic.piczo.com/img/i114723142_87619_3.jpg
http://pic.piczo.com/img/i114701141_2890_3.jpg
http://pic.piczo.com/img/i114727140_17356_3.jpg
damn low trucks, always getting high-centered
http://pic.piczo.com/img/i114692139_10031_3.jpg

http://pic.piczo.com/img/i114688138_28347_3.jpg

http://pic.piczo.com/img/i114618137_78272_3.jpg

HEAVY METAL
10-02-2006, 06:36 PM
i will never understand soem peole and their bone stock all terrained " trucks".. driving where ther are no tracks and obviuosly deep mud....

redneckjames
10-02-2006, 06:37 PM
looks like you had some fun too!!!!! i high centered too

Suz
10-02-2006, 06:38 PM
i will never understand soem peole and their bone stock all terrained " trucks".. driving where ther are no tracks and obviuosly deep mud....
kinda like the guy in the stock pathfinder driving across the rutts the 44's made [16] [16] [16]

Hello Kitty
10-02-2006, 06:39 PM
i will never understand soem peole and their bone stock all terrained " trucks".. driving where ther are no tracks and obviuosly deep mud....


gotta learn somehow. and i know it all too well.


hell i got stuck on a couch and harris had to drive to where i was and pull me off.

[15]

HEAVY METAL
10-02-2006, 06:39 PM
exactly suz....................

Toyquad
10-02-2006, 06:40 PM
hahaha total newbie....... no rope, no gf ( just 2 of his Bf's[35] ) he did however have $40[32]

Crazy_Eye
10-02-2006, 06:59 PM
damn low trucks, always getting high-centered
haha I was up there on thursday and scraped over that pretty good, and my truck ain't that low.... I guess bein 2 miles long will do it though

i will never understand soem peole and their bone stock all terrained " trucks".. driving where ther are no tracks and obviuosly deep mud....
I guess its one of them learnin things. did that in my old f150 first time at stave, had my hubs unlocked to. took a bit of diggin to get to them, but I went with someone to pull me out[1e]

ryan77
10-02-2006, 07:13 PM
i will never understand soem peole and their bone stock all terrained " trucks".. driving where ther are no tracks and obviuosly deep mud....

its just stupidity, like last spring when i put my truck deep in one of the puddles. i learned my lesson real good when it took me 3 days to get the inside clean and i still need to get bodywork done[27]

and as for the no beer, no gf .... theres a reason why we brought a truck load of pallets and had beer, and a girl who killed the t case in her jeep.

some fun was had yesterday[36]

easy_ryder
10-03-2006, 12:24 AM
I remeber driving by the high centred truck, looks like you guys had a good time doing it tho. Yay for beer!!

surreysinner
10-03-2006, 12:32 AM
I did that same shit first time at stave......little puddle looks small, but i found out there is no suck thing.

Plus my truck was longer then the puddle so i figured it would help since the front tires would be coming out at the time the rears would be going in.

No tow straps, running shows( i still wear them though cuz i hate boots) , but i had a cb .......but that did me no good. 3 broken straps later by the good people of stave and i was out.

ryan77
10-03-2006, 12:42 AM
dude thats rough, been there done that. you learn real fast that even the smallest puddles can still be 4 ft deep. i just avoid puddles all together now

Cheeky
10-03-2006, 01:42 AM
Nice pics,anyways I think that is a 4-runner thing to do[32]

In The Zone
10-03-2006, 09:45 AM
yup i have been there to


first hole sunday thick gumbo sludge had my hubs locked but just wanted to warm things up two wheel burn and dig it up[15] almost needed a tug but eventually worked a ttack to get out... then Ayden says Pappa dont go there.....again....:D


golden rule when u need to be pulled out have beer and a chick with u = get out much faster.....


bring straps and shackles they help to....

as do your buds....

REZ
10-03-2006, 03:42 PM
well my first time in stave was kinda same.
i will post the pic soon

Gaelen
10-03-2006, 06:16 PM
I remeber driving by the high centred truck, looks like you guys had a good time doing it tho. Yay for beer!!


should have come said hi
had no beer.....but had a few friends that always take my beer at other times[cheers]

d0ubledown
10-03-2006, 06:41 PM
stupid 4runner drivers [16] [16] [16]

nice pics man [cheers]

mud-dog27
10-30-2006, 10:08 PM
that reminds me of may long at jones we turned the beach into a mud pit and some stocker Xterra on street tires comes rippin down and gets stuck as soon as he touches the mud then says he ment to do it.....yea sure ya did[f] ....any way i shit mud all over him and offered a yank and he refused said his buddies would come get him......what ever cant say i didnt offer

sbags
10-31-2006, 08:38 PM
kinda like the guy in the stock pathfinder driving across the rutts the 44's made [16] [16] [16]
Pathfinder? We all started somewhere............

Honky
10-31-2006, 08:57 PM
i will never understand soem peole and their bone stock all terrained " trucks".. driving where ther are no tracks and obviuosly deep mud....


Hey Dean like this?[15]

http://www.funinbc.com/Picweek/April0802/nochance.jpg

Nile
11-01-2006, 12:23 AM
omg thats really funny