PDA

View Full Version : new suspension flex pics


G-rizzle Swank
09-13-2006, 08:40 PM
ok so the front shocks top out like nothing so i need to some longer ones, and i only get 24" of travel in the front, buuut in the back its 32" so im happy
rearched chevy's in the back, 4" trail gears in the front,
before i had 22" in the front (keep in mind the shocks top out really early)
in the back was about the same so i gained around 10" more travel in the back. oh yeah and the last couple pics are getting pretty close to the tipping point.

Toy_Runner
09-13-2006, 08:42 PM
looking sweet [36]

UU
09-13-2006, 08:47 PM
That looks wicked man [5]

Is that an ol fire truck in the back ground ?

Explorer guy418
09-13-2006, 08:51 PM
fuckin sweet greg, haha nice rear bumper buddy haha

G-rizzle Swank
09-13-2006, 08:56 PM
yea we "fixed" the bumper after that pic with the tractor. haha. and yea thats the old firetruck from old macdonalds farm on kelowna's westside

exo_toy
09-13-2006, 09:23 PM
looks good greg. howd those rear springs work out for ya? were they high enuf? howd you front d-shaft angle work out..

G-rizzle Swank
09-13-2006, 09:30 PM
the rears could have been a bit higher but i dont care, they still flex just as good, actually better.i havnt tried the front shaft yet but its gonan be close, ill come and try the ramp on friday, i have it off so

exo_toy
09-13-2006, 09:34 PM
ya c'mon down. i have the same problem with my front shocks; too short.

u-can-2
09-14-2006, 12:27 AM
Coo maing. When we going wheelin [22]

redman
09-14-2006, 06:51 AM
lookin good

G-rizzle Swank
09-14-2006, 04:07 PM
thanks guys, im gonna go make a new trail on friday i think, i have half of it off so. ill get some more pics

slacker
09-14-2006, 04:43 PM
looks great Greg ... good job .

DeeDee
09-14-2006, 04:44 PM
[36] [36]

Looks good

shockless
09-14-2006, 05:06 PM
wicked greg when are you gonna flop it?

Ditchpig
09-15-2006, 07:43 PM
What size Boggers are you running? I noticed that you didn't have to trim up front and just wanna know how large you went! Thanks and it looks great BTW! My Toy looks quite similar actually, mostly because of the olive drab paint :)

StillRYE
09-16-2006, 10:28 AM
Nice shit dude

G-rizzle Swank
09-16-2006, 11:52 AM
they are 35x14.5 boggers and they dont hit at all, sitting on flat ground im almost clearing them which sucks but im getting used to driving it, and its not so bad.
oh yeah and my paint is "italian olive" satin finish
haha