PDA

View Full Version : 3" BL and some new rubber rim.. and BUMPER.


trevyota
07-09-2006, 09:18 AM
CRAIG.... let's see the pic's buddy...:p

[ibacon]

G-rizzle Swank
07-09-2006, 05:43 PM
1,000 post there dude. mint

highwaystar
07-09-2006, 06:37 PM
i wouldnt mind seeing some pics:)

Toy_Runner
07-09-2006, 08:47 PM
pictures

trevyota
07-09-2006, 10:00 PM
come on craig..

Toy_Runner
07-09-2006, 10:50 PM
ok here ya go

whitlers
07-10-2006, 01:44 AM
haha okay i'll get em up tomorow i gotta get my camera goin

whitlers
07-10-2006, 01:15 PM
okay here's a before and after shot...

http://i31.photobucket.com/albums/c351/whitlers/Ext2-1.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c351/whitlers/P1010321.jpg

now it's time to get er out and dirty[cheers]

stuckle
07-10-2006, 03:23 PM
nice rims

they look familiar

89Ford
07-10-2006, 06:03 PM
Ya, their nice rims now that the one dont leak\was bent up a bit....Ya it turned out good eh craig, just gotta finnish up a few things and were ready to wheel....

Big_Ern
07-10-2006, 10:27 PM
okay here's a before and after shot...

http://i31.photobucket.com/albums/c351/whitlers/Ext2-1.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c351/whitlers/P1010321.jpg

now it's time to get er out and dirty[cheers]


Looks good craig[36]

whitlers
07-11-2006, 12:45 AM
thanks erin, yeah boris we gotta get that bumper on and tighten everything down then were good to go thanks for the help big guy

kamloopsyota
07-11-2006, 02:33 AM
i miss my 3rd gen, looks good man

Dragon4x4
07-11-2006, 04:15 PM
Looks Good Next step is a SAS lol [36]

Toy_Runner
07-11-2006, 05:43 PM
i got a soild axle if ya want one?

ray
07-11-2006, 08:58 PM
i like the old rims

whitlers
07-12-2006, 01:48 PM
i got a soild axle if ya want one?

thanks but i got one lined up down here [cheers]

ToYz
07-13-2006, 10:48 AM
looks gooder, needs rust and damage tho.. [cheers]

whitlers
07-13-2006, 02:24 PM
looks gooder, needs rust and damage tho.. [cheers]

haha don't worry about that, its time to take er wheelin:D