PDA

View Full Version : Camping at 61


F150HULK
07-03-2006, 08:28 PM
Well started it off a bit rough by shreading a tire on the POS Chev van just as we entered the trail to 61 ( and we made it out 116k to home on the winnie wheel today Whoaaaaaa!). Bringing the trailer up the rock was fun but no problem.

Lots of other carnage but they'll have to show ya.

Want to say thanks to all my buds there, they have the most awsome family of kids and they were so well behaved just wish I could say the same for us eh?

Mark. The boat is[36] [36] thanks bud!

We'll here's some pics.

Always broke
07-03-2006, 09:23 PM
Looks like you had a great time nice pic's [cheers]

lizard
07-03-2006, 09:53 PM
wow lotssa peaple , not much beach tho eh?

bogealot
07-03-2006, 10:06 PM
where is that????

Hello Kitty
07-03-2006, 10:17 PM
where is that????


squamish.

epic3
07-03-2006, 10:30 PM
It was a great time even tho real estate was tight
we had that beach packed

FKN MRK
07-03-2006, 10:41 PM
[cheers]wicked times [22]
nice pics[36]

SAMURAI JACK
07-03-2006, 11:14 PM
looks like u guys had a blast. Is there any ownage pics. with Epic being there and people out to get him i would think somebody would have attempted hey epic[f]

epic3
07-03-2006, 11:19 PM
I got away clean bud
too clean I don't like that

SAMURAI JACK
07-03-2006, 11:22 PM
ur kidding right. well everyone is probably saving up to get u when u least expect it with a good ownage. can't wait to see when that happens[15] [15]

Flashless
07-03-2006, 11:27 PM
it was a great weekend! great pics!! warm weather lots of fun!! I 'll post more pics tomorrow!!
And Epic you did get away pretty easy eh?!?!?! hmmm, I am sure your time will come:)

BC_4RUNNER
07-03-2006, 11:30 PM
it was a great weekend! great pics!! warm weather lots of fun!! I 'll post more pics tomorrow!!
And Epic you did get away pretty easy eh?!?!?! hmmm, I am sure your time will come:)

Thanks to all that spared my tent in the name of getting Phil. Sorry bud I guess you still got it coming.[f]

ri0
07-04-2006, 12:00 AM
I have wanted to go back there after the spudspudspudspudspud trip...thats an awsome spot for sure

swamp donkey
07-04-2006, 12:46 AM
yeah tough life looks great

nykoma
07-04-2006, 04:21 AM
wow thats quit the outin' there[cheers]

FINGERS
07-04-2006, 05:49 AM
it was a blast commin out in the boat ,thanx again mark/barry and what a turnout glad i could make it to say hey to you all!!!

joshjohnbaun
07-04-2006, 06:06 AM
looks like a good spot, great time, and some great weather to top it all off!

stuckle
07-04-2006, 06:25 AM
hey shawn... thatds not the spudspudspudspudspud trip spot thats different...


looks great guys. Tons of people. Wow is the water ever high tho... not too much beach...


how many logs were there on the beach this year to clean up?

redman
07-04-2006, 06:52 AM
nice pics looks warm

bakelite
07-04-2006, 07:36 AM
was hot[36] , my legs are so red...and bitten...and scratched...but what a blast, water way up but so warm and just perfect. Nice pictures [36] [cheers]

In The Zone
07-04-2006, 10:28 AM
we spent just over 5 hours clearing the beach with the Bronco and the Jeep,as well as tons of help from Pete and the Kids hard work but well worth it...


hell we had to clear trees out just to get down there to the beach...

England
07-04-2006, 10:30 AM
Phew no pics of my arse LOL

Mukaluk
07-04-2006, 03:20 PM
Looks like a rough weekend... bad weather, bad lake water, mean friends... :D

I love sitting in the lake in my chair... it's the best when it's hot out!

bakelite
07-04-2006, 07:06 PM
Phew no pics of my arse LOL



and also thankful for that [f] [15] [15] [15]