PDA

View Full Version : grad smoke shows


jeep-neil
06-19-2006, 11:06 PM
well ive finally graduated and lastday of school me and my buddies did some smoke shows heres the link if anyone wants to see them. im in my buddies car the grey ghost

http://s54.photobucket.com/albums/g110/jordan_88/?action=view&current=LASTDAY_0001wmv.flv

89Ford
06-19-2006, 11:14 PM
Hmmm, that last car was the only decent one, even that one, guy needs to work on his starts....pretty pathetic for the olds and the cuttys or whatever they were.....But ok overall i Guess.....I throw up some of ours once we do em.

MikeWild
06-19-2006, 11:17 PM
those were'nt smoke shows....

http://members.shaw.ca/pr1ncess/Burnout%20video.wmv

This is a smoke show!

kamloopsyota
06-19-2006, 11:17 PM
thats not a knife....THIS is a knife

shockless
06-19-2006, 11:21 PM
is that oil,.... oil is for 4 cylinder... im taking a 700 hp cuda or a srt4 wth a stage 2 turbo to grad. why would you put it in drive btw?

jeep-neil
06-19-2006, 11:24 PM
haha sry guys lets see some of yours to show us how to do a real ones

shockless
06-19-2006, 11:27 PM
haha i have a couple week ones,
http://video.google.com/videoplay?docid=-6324092653127686671&q=smokeshow
http://i25.photobucket.com/albums/c60/mxracer69/th_MVI_5533AVI.jpg (http://s25.photobucket.com/albums/c60/mxracer69/?action=view&current=MVI_5533AVI.flv)
http://i25.photobucket.com/albums/c60/mxracer69/th_MVI_5532AVI.jpg (http://s25.photobucket.com/albums/c60/mxracer69/?action=view&current=MVI_5532AVI.flv)

Toy_Runner
06-19-2006, 11:48 PM
nice

Silverblade
06-19-2006, 11:50 PM
Why would the choice between a cuda and a neon even be an issue?????????

whitlers
06-19-2006, 11:56 PM
haha its nice how that little beamer out smoked the cuttys haha nicley done boys, yeah were doin our grad smokers pretty soon...can't wait

89Ford
06-20-2006, 12:29 AM
hey nice shiftin their Fordi64x4, but the old 6banger dont quite have enough power in second....hey how do you control you axle wrap and wheel hop and shit, i got basicaly same truck but if i try and do one it just bounces around and gets like harsh wheel hop.....No overloads????

shockless
06-20-2006, 09:02 AM
i can get it into second if i heat them, up enough first, ummm axle what? mine does that sometimes, i just use first then brakeand gas with my foot sideways, rev it to about 2, then let the clutch out as if i was going then hold the brakes harder and gas it, then it spins, then i sit there for a bit, then stop and do it again, and by that time they are warm enough so i can get into second

hornythrony
06-20-2006, 07:53 PM
haha its nice how that little beamer out smoked the cuttys haha nicley done boys, yeah were doin our grad smokers pretty soon...can't wait

man i can t believe those domestic boys let that little 4 cyl import beat them in a smoke show[16] [16] [16] [16] [16] [16] my tempo did better then those domestic's get a nother movie of better smoke shows to redeem them selfs[f]

crimsen
06-20-2006, 08:07 PM
some from after the funeral of a good friend. a true tribute to a good man.

RIP andy

http://s5.photobucket.com/albums/y177/crimsen/smoke/

230
06-20-2006, 08:50 PM
these kids need some schoolin.

ddog75blazer
06-20-2006, 09:03 PM
[iagree] burnouts in drive [wtf]

Squishy
06-20-2006, 09:10 PM
[iagree] burnouts in drive [wtf]

i do burnouts in 3rd, whats wrong with doin em in drive?[22] gotta have power to spin them in gear though

crimsen
06-20-2006, 09:17 PM
where are some of yours squish ?

Squishy
06-20-2006, 09:25 PM
i dont think theres a single burnout picture of my car, or a video, i dont usually do them to a crowd, or if i do its just spur of the moment and noone gets there cameras out before its over. i believe there was a post once upon a time with some pictures of the smoke but my car was long gone by the time the cameras came out

edit, just found 2 of my smoke[stoned]

Nile
06-21-2006, 12:39 AM
lol nice smokers

MudRam
06-21-2006, 02:31 AM
[iagree] When i get the new motor in ill do a lil demo.....hahahaha......550 hp otta do it gooder[cheers]

give em a B for effort...lol

gordwould
06-21-2006, 10:44 AM
time get it them on vid there chris and im sure the other guys were scared to burn some rubber off them tires besides having it in drive was never a problem for me in my old couger with the cleveland it would spin the tires while in drive and shifting gears but i believe chris said it rite it's all about hp [cheers]

England
06-21-2006, 11:04 PM
I feel a FIBC smoke show vid comming on !!! Lets get the Hot Rod Nutbar !!

sj-x 500
06-21-2006, 11:40 PM
heh...

shockless
06-22-2006, 12:00 AM
yea kris you have a standard tho man, and no tired old 350 mr rollerized 5 litre high output

The fuzz
06-25-2006, 12:39 AM
how did he die???

Squishy
06-25-2006, 04:13 AM
heh...

woah oldschool i dont even think i have that pic on this computer, that was the beginning of all the burnouts, that is infront of what is now known as nutbars shop's bay door

nykoma
06-25-2006, 09:55 AM
nice the 320 had it hands down
[cheers]