PDA

View Full Version : newbies


Tunabomber
05-28-2006, 01:40 PM
i think we will let the green N speak for it self .[f]

J20
05-28-2006, 01:42 PM
[15] [15] is that moms grand[15] [15]

stuckle
05-28-2006, 01:43 PM
[15][15]

brings back memmories

15002

15003


good thing my truck when it was stock on 33's made it through[cheers]

kamloopsyota
05-28-2006, 01:52 PM
that jeep looks like a minivan

Steev
05-28-2006, 02:12 PM
at first glance I thought it was a kia..

beeker
05-28-2006, 02:39 PM
why do cars like puddles so much?????

Honky
05-28-2006, 02:41 PM
This whole has sunk a few people

http://www.funinbc.com/Picweek/101401/picweekoct14.htm


http://www.funinbc.com/Picweek/Aug0502/picweekAug05.htm

redman
05-28-2006, 02:55 PM
is that pic from stave?

Tunabomber
05-28-2006, 03:05 PM
yup thats stave 730am may 28 i told the i would pull them out but the said they were waiting for a tow truck[15] whats that cost hahah .
oh and ps that so called rave if that is what it was [!] my 6 year old parties harder
go home pill popers take yer garbage wif yo[16]

Dirtybert
05-28-2006, 03:36 PM
"N" LOL

duff
05-28-2006, 03:38 PM
that dudes moms gona be pissed when she see's what he did to her jeep, lol

ottoman
05-28-2006, 03:54 PM
his mom will be even more pissed when she sees the tow bill on her credit card LOL

duff
05-28-2006, 03:59 PM
[15] [15] [15] [15]

ray
05-28-2006, 05:15 PM
lol that holes not deep everyone knows it



its just really slick and easy to get stuck in


not ot mention u can get high centerd if your stock

nykoma
05-28-2006, 05:41 PM
man if the shiny new rig doesn't give it away the big green N does[cheers]
welcome to the funny farm[cheers]

FINGERS
05-28-2006, 09:33 PM
bahahaha freakin newbies[16] [16] [16] [16]

Dirtybert
05-28-2006, 10:06 PM
I was there and I asked the kid where was the driver he said he left 5 hours ago for a tow truck. I said: Tow truck?? Is this your first time here? kid: yup. me:thought so. LOL silly kids

Styx
05-29-2006, 11:25 AM
That's great...
Tow truck drivers going to give him some [1c] to get him out...
[15] [15] [15] [41]

HEAVY METAL
05-29-2006, 11:30 AM
what a fukin retard yo....

rangerguy
05-29-2006, 12:08 PM
[iagree].... towtruck [15] [15] [15] [wtf]

4buyinhickstyle
05-29-2006, 04:12 PM
[15] That's funny!

DeeDee
05-29-2006, 05:05 PM
haha nice. I was thinking when I saw that....

Isnt that how stuckle and bigb met. hahahahhaha

moto_chris_85
05-29-2006, 05:13 PM
i was thinking about doing that puddle but i knew how deep it was from someone stuck in it before haha. doesn't look deep but it is... thqat goes for most of stave...

swamp donkey
05-29-2006, 06:17 PM
looks deceiving...my mom would have killed me[15]

mud-dog27
06-28-2006, 03:29 PM
[15][15]

brings back memmories

15002

15003


good thing my truck when it was stock on 33's made it through[cheers]


oh does it ever i saw that and was like sweet i was in that hole actually that was matts truck in nthat hole im too good for that looks like you beat me to postin the picks att will get a laugh outta that...too bad he traded his dodge for a 5.0l stang

cancerjeep
06-28-2006, 08:01 PM
yup i remember back in the day(when the truck was straight) and i first started out...33's but i remeber i made it, but the other guys i was with.. well..89 bronco 33"s= mud in cylinder opps... [cheers]

ToYz
06-28-2006, 08:31 PM
good .. serves them right... and i remember that dodge all stuck... and the toothpick kid in his underwear... funny.

mattz
06-28-2006, 09:10 PM
way to go zippity dipshits

Toyquad
06-28-2006, 10:12 PM
haha i've double low'd that hole....... carpet got wet though ahhaa

mud-dog27
06-29-2006, 01:48 AM
good .. serves them right... and i remember that dodge all stuck... and the toothpick kid in his underwear... funny.


hey easy with the name callin.......which one......me with the plaid or the other one

buckshot
06-29-2006, 07:30 AM
vehical + mud + low IQ = DUHHHH

NickB
06-29-2006, 09:28 AM
[15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] loser

Chev4.3
06-29-2006, 01:14 PM
wow he seems like a winner

trevyota
06-29-2006, 05:45 PM
good thing my truck when it was stock on 33's made it through


[16] your so cool........


haha nice. I was thinking when I saw that....

Isnt that how stuckle and bigb met. hahahahhaha

hummmm.....

fourplay
06-30-2006, 12:38 PM
[16] [16] [16]