PDA

View Full Version : 16" rims for Toy??


bakelite
05-25-2006, 09:22 AM
Are they available or any other rims that size fit?.....thank yew [cheers]

Pudge
05-25-2006, 09:32 AM
yep 16" 6on5.5 some newer years came 16" OE, maybe look around for some used, or I can set you up Joe!!

bakelite
05-25-2006, 09:37 AM
Thanks Paul....it's for an old Toy I got, I have some 16" tires and I don't want to spend a lot of money right now. Thanks for the offer and I may take you up on it yet lol. I'll try the wreckers today but probably a rip off up here.[27] ...that's newer Toyotas right?...like Tacomas or something?...Chevy won't fit? or is it the other way around, I always forget lol.[cheers]

Pudge
05-25-2006, 09:46 AM
Chebbies should fit

bakelite
05-25-2006, 09:48 AM
Thanks man.....off to the wreckers :)

redman
05-25-2006, 10:05 AM
yup mine ar 16's

C-Dog
05-25-2006, 01:20 PM
Ya man chebbies fit for sure happy hunting Joe [cheers]

bakelite
05-25-2006, 05:38 PM
Well, went to all 3 wreckers here, they all said chevy wheels won't work as the hub is smaller thank toyotas, thought it was the other way around [27] The only used chev wheels I found one guy wanted 85 clams apiece for:eek: so I got pissed and ordered some white spokes from Kal Tire...60 per...not too bad I hope. [15] One place, tire shop, wanted 78 each. [16]

I was going to buy a electric fan too, found one out of a cavalier or something, dude wanted 35 bucks, single speed and I know I seen somewhere on here that at pick a part they were like 14 bucks. Shit I get mad here, they either don't have it or won't sell it if they do...wtf?

I need to open a wrecking yard..that's it..haul shit up from the coast, get rich, retire somewhere cool like....well....here...[15] [15] [15]


anyways thanks guys, yer the best [cheers]

lizard
05-25-2006, 07:12 PM
if the wheels are steel just cut the opening wider

crazy j
05-25-2006, 07:26 PM
if the wheels are steel just cut the opening wider

can-u-say sketchy?:eek:

lizard
05-25-2006, 08:07 PM
meh,..... torch, diegrinder....good to go

hamberger
05-25-2006, 08:22 PM
I second that post James:rolleyes: Works just fine.

ham

Big_Ern
05-26-2006, 01:13 AM
Well, went to all 3 wreckers here, they all said chevy wheels won't work as the hub is smaller thank toyotas, thought it was the other way around [27] The only used chev wheels I found one guy wanted 85 clams apiece for:eek: so I got pissed and ordered some white spokes from Kal Tire...60 per...not too bad I hope. [15] One place, tire shop, wanted 78 each. [16]

I was going to buy a electric fan too, found one out of a cavalier or something, dude wanted 35 bucks, single speed and I know I seen somewhere on here that at pick a part they were like 14 bucks. Shit I get mad here, they either don't have it or won't sell it if they do...wtf?

I need to open a wrecking yard..that's it..haul shit up from the coast, get rich, retire somewhere cool like....well....here...[15] [15] [15]


anyways thanks guys, yer the best [cheers]


if you're looking for a good e-fan, Ford Taurus fans work awesome. 2 speed and on high they pull a retarded mount of air. I've never needed to use it, low is always enough, but its nice to have the option. late 80 early 90s with the 3.8L

bakelite
05-26-2006, 08:09 AM
I couldn't even find one of those fans, I asked around...I found a single speed one that seems to move quite a bit of air....I'll keep looking, thanks. [cheers]

shockless
05-26-2006, 08:57 AM
i have a set of 16x7 6 bolt rims

bakelite
05-26-2006, 08:59 AM
I will have a set sometime this morning....[15] ...thanks anyways

shockless
05-26-2006, 08:59 AM
np