PDA

View Full Version : Dam fine looken' front yard


Evan the Blue
05-07-2006, 12:47 PM
Movie Night at Heavys place ..... The fight [5], Food was Crazy Good, and good friends ....... thanks all [cheers]

Pudge
05-07-2006, 12:58 PM
Good times!![36] Thanks Deaner, Alton, K, etc.. for the party pad. Thanks Rueben, Dean, and the other cooks. Great food, wish I could have stayed for turkey, but I was stuffed as it was from the appies. Holy smokes[stoned] I had to take some time outs, lol[stoned] [stoned] [stoned] one after the other WOO HOO!!

Thanks again[cheers] I had a great time!![36] and I came home with more beer than came with:confused: , lol. Thanks Rueb!!!!.

Murd0c
05-07-2006, 12:59 PM
Good pics Ev 2 bad the green trucks not in em. Thanks Dean and Alton killer fricken time, Dammm that turkey was good.

fourplay
05-07-2006, 01:51 PM
Thnx for the party, good times and that fanfuckintastic turkey, wow...[36]
Great time, wife (Patty) said she had a blast and thought the turkewy was great!![36] Hope we left ya enough beers to get ya thru the rest of the party, lmao[15] By the way, for those that didn't know, the "non" descript pilsner beers (11 dozen) were donated by my neibour Rob, (ROC on the board). He manages La brewhouse out here in Chillwack. The coolers mine, I'll grab it from stave, leaving for there in bout 10 minutes..

Again, thnx for the good times, see ya at stave!!![36] [36] [36] [36] [36]

[cheers] Jim & Patti

Cece
05-07-2006, 03:29 PM
Hey Rueben... heard about the almost exploding turkey and bubbling scalding hot oil! :eek:


where are the pics???

epic3
05-07-2006, 04:25 PM
the yard looked alot better after I graced it with my presence
And good times thanks Dean

nykoma
05-07-2006, 05:15 PM
great looking lawn pieces better then having flowers and such
[36] [36] [36] [36] [36]

nfc
05-07-2006, 06:53 PM
is that a tree fort in your front yard?[36]

Mukaluk
05-07-2006, 07:31 PM
Glad yo hear you had such a good time guys! And I heard about this oozing oill story and amost could have be hazardous thing too... pictures please!!! :D

Thanks for taking care of Reece while I wasn't there... he found home okay.... [15]

Evan the Blue
05-07-2006, 07:35 PM
MMMMM thatwas the best smelling fire EVER [5][5][5]

sparky
05-07-2006, 08:51 PM
need some hooters valet service...........[49]



looks like a great time.........food ....drink.....movies..and best of all good people allways make a event gooder...[cheers]

Stepside
05-07-2006, 09:32 PM
MMMMM that was the best smelling fire EVER [5][5][5]
[iagree]


Thanks Dean !!!! Good times, Good people [36] [36]

DURANGO
05-07-2006, 09:33 PM
hey dean!!!why you always parkin on stumps????what they do to you????LOL

NickB
05-07-2006, 10:26 PM
was a gooder time. had to leave early and help a friend move today(sunday) no church for me, sucks....

Ayo4yayo
05-07-2006, 10:33 PM
Looked like some good times! [cheers]

swamp donkey
05-08-2006, 11:13 PM
cool tree fort those chevy's are ok too

DURANGO
05-08-2006, 11:18 PM
cool tree fort those chevy's are ok too
[15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15] [cheers]

HEAVY METAL
05-08-2006, 11:32 PM
yeah i'm gnna do a tree fort challenge... fastest up and down gets a case of beer!

Murd0c
05-08-2006, 11:33 PM
i'M DOWN

kamloopsyota
05-08-2006, 11:36 PM
oh damn, just noticed the tree fort, thats damn snazzy wish i still had one

FINGERS
05-08-2006, 11:43 PM
was a great time thanks all ,even though i had to leave early

HEAVY METAL
05-08-2006, 11:48 PM
the last people to leave was at 6 am.... took breyce till today to pick up his truck...


thats what i like bout this group everyone comes over ... gets smashed and all crash ehere....right on guys... proud of ya!

u-can-2
05-09-2006, 12:59 AM
We were gonna stop by, but the concert went till after 1:00 and I was LOADEDEDEREDESTERED so we went home :p

HEAVY METAL
05-09-2006, 01:00 AM
[blah] [blah] [blah] [blah]

u-can-2
05-09-2006, 01:01 AM
[drunk]


[passedoutlikeamotherfucker]

[wheelinroughthenextmorning]



[!] that shit

HEAVY METAL
05-09-2006, 01:02 AM
[36] [36] [15] [15] [cheers]

u-can-2
05-09-2006, 01:04 AM
:D