PDA

View Full Version : STAVE VIDEO'S


Logan
04-19-2006, 12:08 AM
So yeah, I posted these online, and 100% forgot they were online. Hope you enjoy.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5770423205674449604

http://video.google.com/videoplay?docid=6303864037414629345

http://video.google.com/videoplay?docid=-2350049264399593721

http://video.google.com/videoplay?docid=7249123894699258939

J20
04-19-2006, 01:13 AM
nice[36]

HEAVY METAL
04-19-2006, 07:30 AM
wicked Paublo.. that was a nice day yo...

RIFF RAFF
04-19-2006, 10:24 AM
wow that black chev rocks[36]

BeerBaron666
04-19-2006, 01:38 PM
That wasn't mandy's truck stuck in the last one was it? Must have been Reese driving[f]

RIFF RAFF
04-19-2006, 01:43 PM
it sure was:D
[15] [15] [15]

gordwould
04-19-2006, 01:45 PM
cool vids [cheers]

Dustbin
04-19-2006, 02:47 PM
ah hahaha u call that a air horn lol[15]

Fritschinator
04-19-2006, 03:20 PM
cool vids

HEAVY METAL
04-19-2006, 04:00 PM
ah hahaha u call that a air horn lol[15]


bring it bitch... have dual chevie ones also and two alarm sirens.... i can get my hands on a db tester wanna bet for case of beer for loudest db?... btw my horns have 95psi runnin thru em....

mudman
04-20-2006, 04:18 PM
sweat vids dude

ddog75blazer
04-20-2006, 04:52 PM
is that all thats not loud [f]















































[drunk] [cheers]

nykoma
04-20-2006, 05:31 PM
great clips of the pulls[cheers]

FINGERS
04-20-2006, 05:59 PM
nice pullin deaner

DeeDee
04-20-2006, 06:04 PM
[cheers] nice logan.

boyzen
04-20-2006, 06:04 PM
hey heavy sure hope you hook to solid things on those trucks your pulling! I have seen to many times stuff go flying back at me not that glass has much protection but it does slow the impact. just saying be carefull it looks like your truck tugs hard!

HEAVY METAL
04-20-2006, 08:32 PM
hey chris. thanks yo.. i ALWAYS.. check to see where its hooked up too... unless its one of my buddies..

made me all warm inside knowing you care buddy!

fordcarnage
04-20-2006, 09:19 PM
cool vids guys

boyzen
04-20-2006, 10:12 PM
oh good Im glad its made you all warm in side

HEAVY METAL
04-21-2006, 07:30 AM
[15] [15] [15] [15] [36] .. rock on Chris.. see ya aug long buddy!

Hicksy
04-21-2006, 11:46 AM
sweet video. i have to come out that way this year!

Ginger Snaps
04-23-2006, 03:26 PM
Blah i wanna come to stave just need tires :)