PDA

View Full Version : A Day in Lonesome Dove


bakelite
04-15-2006, 05:52 PM
Too windy and shitty to do any work outside so me and bonesaw went on a tour.


Baby eagles on the ice, wish I had a better camera[27]
10339

bro Terry's truck, hopefully ready for May long [36]
1034210343

Got the one ton running, damn fuel pump goes right after changing carb.[22]
10340 10341

Found some mud on the powerline [36]
10344

Poser picture, gotta have one :)
10345

Bonesaw swilling MY coffee [f]
10347

Pretty good day...:D 10346

Taxidermy
04-15-2006, 06:46 PM
sweet pictures [5] [5] [5] [5] [5] [5] [5] [5] [5] [5] [5] [5]

jeeper
04-15-2006, 06:47 PM
Love the window thingy !


By the smiles on your bros face id say it was more then just coffee in that mug :)

bakelite
04-15-2006, 06:52 PM
Love the window thingy !


By the smiles on your bros face id say it was more then just coffee in that mug :)


Just coffee lol smiling as we had some damn FUN for a change.[36] ...and he's my son.[36] [36]



was kinda worried about the window thing hope no one takes offense.....:)

jeeper
04-15-2006, 07:00 PM
Are you having funinbc? Thats what its all about :)



Even better wheelin with your son !!!!!


Does it get any better???????????

Explorer guy418
04-15-2006, 07:53 PM
sweet truck, nice pics, weir u goin may long...

G'sLilSweetpea
04-15-2006, 09:14 PM
Nice pics.

Made.U.Look
04-15-2006, 09:21 PM
Are you having funinbc? Thats what its all about :)



Even better wheelin with your son !!!!!


Does it get any better???????????

It may not be better but it is just as good when I wheel with my daughter [36] [36] Both of us rather be wheeling/mudding than the malls anyday :)

jeeper
04-15-2006, 10:26 PM
Hey MAdeyou look


Ive only got daughters -so my term son was only generic in meanin !!!!!!


Ille change it to wheelin with your kids :) Dont get any better :)

Taz Jeep
04-15-2006, 10:45 PM
Good pic's [cheers]

Made.U.Look
04-15-2006, 11:35 PM
Hey MAdeyou look


Ive only got daughters -so my term son was only generic in meanin !!!!!!


Ille change it to wheelin with your kids :) Dont get any better :)



I agree with you 110%... I wheel with both my sons and daughter...it doesn't get any better [cheers]

bakelite
04-16-2006, 06:21 AM
Far as I know...Stave?



Oh yeah, wheelin with your kids rocks...[36] ...FIBC...[36]

nykoma
04-16-2006, 08:08 AM
[36] [36] [36] [36] [36] [cheers]

HEAVY METAL
04-16-2006, 09:31 AM
cool pics Joe... lonesome dove.. hahahahah


474 clicks to vancouver.. holy crap yo..you live far away...

bakelite
04-16-2006, 09:36 AM
feeling far away today yo....[27]

sparky
04-16-2006, 09:36 AM
sweet pics .....[cheers]

u-can-2
04-16-2006, 09:42 PM
Nice shots Joe, good to see the sticker on the truck[cheers]

lizard
04-16-2006, 09:47 PM
We were going to go up to Williams lake for the LW but the weather sucked so we stayed home, I'll stop in if/when we go threw there.

C-Dog
04-17-2006, 11:29 AM
right on joe glad to see you were out having fun buddy [36] [36] [36] [36]

FordGirl
04-17-2006, 11:48 AM
Cool Pics!