PDA

View Full Version : Norrish !! April 9th


England
04-09-2006, 10:29 PM
[cheers] First off thanks for the ride Warlord!! [36] Walked over the Double Wammy NICE!! Had a great day out....[31] Vid to come !![cheers] 9628

9629 What the hell is that behind us :eek:

9630

9631 Ah breakfast

9632

9633 [22]

9634

9635 Tapping his winch for luck [f]

9636 Whos needs locker eh Todd[36]

9637

9638

9639

9640

9641

9642 [32]

GreaT DAY

u-can-2
04-09-2006, 10:35 PM
Nice shots there Mate [36] [36] [36] [36]

Can't wait to see the vid. Are you and Ev gonna get all the footage together and post one big video :cool:

England
04-09-2006, 10:38 PM
Mines at 26 mins so far gots to edit it !!Hhmmm monday night then Ev?

u-can-2
04-09-2006, 10:40 PM
26 mins [aahh]

Hey, when is U-can gonna get a DVD with all of your guys' rad mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmovies [f]

England
04-09-2006, 10:43 PM
[32]












































[stoned]

u-can-2
04-09-2006, 10:45 PM
It's just a flesh wound [15] [15] [15] [15] [15] [15]

England
04-09-2006, 10:46 PM
[15] [15] [15] [15] The Monty was funny as hell mate [15] [15] [15] [cheers]

Big_Ern
04-09-2006, 10:48 PM
sweet pics tim[36]

was another awesome day

lookin forward to the video[36][36]

gordwould
04-10-2006, 12:07 AM
looks like a gooder time [cheers]

Trooper
04-10-2006, 12:30 AM
Looks like you guys had a great day. I gotta hit up Norrish one of these weekends.

FINGERS
04-10-2006, 12:39 AM
nice trev really nice

redman
04-10-2006, 06:55 AM
looks like a gooder day

England
04-10-2006, 07:10 AM
looks like a gooder day

Yes it was .....[cheers]

UU
04-10-2006, 08:06 AM
http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_2_68.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxmk571YYCA)





http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb068&pp=ZNxmk571YYCA (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb068_ZNxmk571YYCA)

u-can-2
04-10-2006, 08:41 AM
Is the video done yet [f]

Jeepnut
04-10-2006, 08:50 AM
nice pics....I was there really

liquidd
04-10-2006, 08:57 AM
can't wait to see the vid.

Nutbar
04-10-2006, 09:19 AM
what a wicked day of wheelin some gooder pics to Tim is the video done yet[f]

England
04-10-2006, 09:35 AM
Vid willl be up tonight have a ton of footage to edit .

she-can-2
04-10-2006, 09:39 AM
nice pics....I was there really


Don't worry I've got some pics of you[f]



Good Day[36]

Jeepnut
04-10-2006, 09:40 AM
:D ...............................[d]


tim sucks

u-can-2
04-10-2006, 09:46 AM
I aint sayin anything till he finishes the video [32]

Jeepnut
04-10-2006, 09:47 AM
[27] ....dam what was i thinking............

UU
04-10-2006, 10:44 AM
So now we have to go through this whole, waiting for Tim to finish a video, again.[16]

































How about Now! [f]

u-can-2
04-10-2006, 10:48 AM
DO IT [d]

Honky
04-10-2006, 10:48 AM
Looks like you guys had a fun filled day of wheeling!! [36] I need to get up there soon and start on the trail Iíve been looking at.

u-can-2
04-10-2006, 10:50 AM
Looks like you guys had a fun filled day of wheeling!! [36] I need to get up there soon and start on the trail Iíve been looking at.

I thought you were coming up [wako]

You and Heavy were no shows [f]

UU
04-10-2006, 10:53 AM
Best part was the lack of children


[!]kids

Honky
04-10-2006, 10:54 AM
I wonít miss another one. I need to beat the crap out of my Jeep before itís time to retire it.

Always broke
04-10-2006, 10:55 AM
Nice pic's can't wait for the Video[36]

u-can-2
04-10-2006, 10:56 AM
I wonít miss another one. I need to beat the crap out of my Jeep before itís time to retire it.

Good call [5][5][5][5][5][5][5][36][5][5][5][5][5][5][5]

Nutbar
04-10-2006, 10:56 AM
Just one Paulies rug rat but he's a fun kid and listens well

Honky
04-10-2006, 10:56 AM
Kids come with me in the summer time. Iíll just keep them away for you. This is a familly site sorry you dont like kids they will be at alot of events and 4x4 days.

Jeepnut
04-10-2006, 10:59 AM
Best part was the lack of children


[!]kids



You are the biggest kid I know.....

UU
04-10-2006, 11:00 AM
http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_17.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxmk571YYCA)Mmmmmmmmmmm come here my little pretties





http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb068&pp=ZNxmk571YYCA (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb068_ZNxmk571YYCA)

u-can-2
04-10-2006, 11:01 AM
You are the biggest kid I know.....

What about me :D

England
04-10-2006, 11:01 AM
[27] ....dam what was i thinking............

I have lost all your footage Jon [f]

England
04-10-2006, 11:02 AM
Well some is still here ..Cue evil laugh

Jeepnut
04-10-2006, 11:11 AM
You guys are messed.......[15]

Nutbar
04-10-2006, 11:12 AM
I like being a kid too[a] [a] [a]

stuckle
04-10-2006, 11:21 AM
kids?

what about kids?

SexyBurbin
04-10-2006, 11:27 AM
great pics looks like a great day never been there[cheers] [15]

nykoma
04-10-2006, 11:29 AM
great pic's there[cheers]

u-can-2
04-10-2006, 11:31 AM
I don't wanna grow up, I'm a Toys R Us kid.

There's so many toys at Toys R Us that I can play with [freak]

England
04-10-2006, 12:21 PM
Hey Kev I like kids !! So they are welcome round me ...Ill cook em quick !! Doesnt hurt so much ( kidding)

England
04-10-2006, 05:47 PM
yer can rate yer own threads LMAO

In The Zone
04-10-2006, 09:38 PM
Nice pics now where is the vid?
[cheers]

England
04-10-2006, 09:43 PM
And Done !

Squishy
04-10-2006, 09:44 PM
wicked video tim! i even got a little camera time!

England
04-10-2006, 09:45 PM
Cheers dude wicked day !!! Good to see yer out and about

spanky
04-12-2006, 07:10 AM
nice shots one of these days one of you guys are gonna have to let me ride bitch