PDA

View Full Version : camper destruction day


DURANGO
03-15-2006, 09:35 AM
had to get rid of an old camper i had sittin in my yard...it was a ford day bronc/jroc/fordi6 thanks for the help!!!*****

Jeepnut
03-15-2006, 09:36 AM
Sweet...always wanted to do that[36]

DURANGO
03-15-2006, 09:39 AM
that thing went up reely quick

Pudge
03-15-2006, 09:46 AM
nice!!

Always broke
03-15-2006, 10:41 AM
Looks like a fun day [cheers]

Milkman
03-15-2006, 11:23 AM
would have been fun to drive thru it at 60 km

Taxidermy
03-15-2006, 11:30 AM
sweet ford [36] [36] [36] [41] [41] [cheers] [41] [41]

fourplay
03-15-2006, 11:35 AM
Sweet...always wanted to do that[36]

[stupid] [36] [36] [36] [36] looks like a blast!

Toyquad
03-15-2006, 12:40 PM
haha awesome... i've done that before tooo

Nutbar
03-15-2006, 12:49 PM
Looks like fun, yard cleanin destruction good, I wish I was there would have driven right through it HIGH SPEED FLYIN [36] [36] [36] [36] [36] I love destruction [36] [36] [36] [36]

nykoma
03-15-2006, 12:59 PM
sweet always wanted to do that [cheers]

HEAVY METAL
03-15-2006, 01:14 PM
hey i hope that is on private property... did you ask FORD if that was ok to do up there....

sparky
03-15-2006, 01:17 PM
hahaha[15][15][15] no shit heavy i was just thinking that then scrolled and u bet me to it.......haha.........looks like that was a easy day of carnage..

FordGirl
03-15-2006, 02:15 PM
HMMMM that doesent look like yard work either!!!!.....LOL[15]
Well I guess Kinda at least that thing isnt in front of my house anymore!!!

DURANGO
03-15-2006, 03:10 PM
hey i hope that is on private property... did you ask FORD if that was ok to do up there....that was at my place..and yes on MY property

spanky
03-15-2006, 04:27 PM
how come none of you dressed up like a fireman[f] to put out the fire[15]

Jeepnut
03-15-2006, 04:34 PM
Spanky you are a bad bad girl.........someone should put you over there knee and spanky you:D

spanky
03-15-2006, 04:39 PM
are you asking me out????

Jeepnut
03-15-2006, 04:40 PM
and if i was???

DURANGO
03-15-2006, 04:50 PM
call the police weve found highjakers(thread)[16] [16] [16] [16] [16] [16] [16]

Mukaluk
03-15-2006, 05:00 PM
Spanky you are a bad bad girl.........someone should put you over there knee and spanky you:D

Oo! Oo! Me first, me first!!! [smack] [15]

shockless
03-15-2006, 05:02 PM
haha bronc, that counts as an event right?

DURANGO
03-15-2006, 06:23 PM
UMMMMM NO NOT QUITE

shockless
03-15-2006, 06:30 PM
i think it is... haha

ri0
03-15-2006, 06:43 PM
those campers sure do burn up fast ehh

C-Dog
03-15-2006, 07:15 PM
thats awesome i should have done that with mine...........but i took it to the dump and the grabber tractor pulled it off the truck and then he squished it and smashed it all up it was totally cool [36] [36] [36] [36] [36]

BrokenToy
03-15-2006, 07:20 PM
the compact version looks much better [15]

Jroc
03-15-2006, 08:04 PM
OWWWW...MY HOOD!!!!!!

Dustbin
03-16-2006, 05:27 PM
looks like u guys had some fun with taht eh.

barracuda
03-16-2006, 06:44 PM
wade would have been in tears if he saw you destroy a perfectly good home like that :D

Millhouse
03-16-2006, 07:47 PM
haha thats rad. good work guys!

Hammbone
03-16-2006, 08:00 PM
Can't say I've ever seen such a thing before...
then again I've seen many things on this site I've never seen before...
Looks like some fun think I may try and talk a friend into that with one of his old trailers...
thanks for the idea...

DURANGO
03-18-2006, 01:51 PM
no problem

sparky
03-18-2006, 03:43 PM
gavin u should have given it to the dude the stole ur c6 he probrably need a home too..hahaha

DURANGO
03-18-2006, 03:54 PM
i would of had to sell it to gavin!!!!big bucks for that beauty

sparky
03-18-2006, 11:26 PM
haha no doubt...............made a good fire though....[cheers]

Taxidermy
03-18-2006, 11:46 PM
[36] [36]