PDA

View Full Version : Fun not in BC


Trailjunkie
12-01-2016, 04:44 AM
So went to Kauai Hawaii for a week. We rented a jeep and drank beer on every beach and in every state park .We drove every back and dirt road my rental could handle and did the whole island. what a beautiful place .I Had a gooder time . Here's some pics of my adventure , enjoy[cheers]

harvester_sorrow
12-01-2016, 06:09 AM
Looked like a great trip

Must be nice to get away from the rain

redman
12-01-2016, 08:07 AM
Looks like good time and nice weather

Pudge
12-01-2016, 08:56 AM
Very cool, looks like good times were had

4skin
12-01-2016, 10:40 AM
[36] [36] So did you get some filthy beaver soap for your buddy in the creek ?
Cool shots of some awesome places dude

Trailjunkie
12-01-2016, 12:14 PM
Nope. Sadly I was not a shopper on this trip . I was trying to get thru it as cheaply as possible. Well except cheap booze.lol
I was there to wander and see as much of that island as possible. And I did. Sure wish I had my jeep with me .the rental was limited.

DIRTDIGGLER
12-01-2016, 07:17 PM
Great shots buddy almost thought you went by your self :D and poof theres Donna.Look like you two had a great time did you get to wheel a volcano [36]

Lieutenant Johnson
12-01-2016, 07:42 PM
Looks killer bud...I rented a TJ last time I was in Maui. Toured all around the the Road the Hana..even took some dirt off shoots.

Love Hawaii. Thanks for sharing

atoyot
12-01-2016, 10:14 PM
sweet pixx.........
.
..
.was waiting for the pixx of u eating the chicken that ate the chicken and then feeding those leftovers to another chicken..........
and then eating that chicken.....:D

finger.........and chicken finger lickin good[cheers]

Trailjunkie
12-02-2016, 01:07 AM
.was waiting for the pixx of u eating the chicken that ate the chicken and then feeding those leftovers to another chicken..........
and then eating that chicken.....

finger.........and chicken finger lickin good

lmfao now that's some funny shit right there

T-donk
12-02-2016, 09:02 AM
Looks like fun was had .....

vajayjay
12-02-2016, 09:06 AM
Nice
That's exactly what I want to do whenever I go

Honky
12-02-2016, 07:55 PM
Why did you come back.....it's still raining. Let's go back.....or drink enough where we think we're there

Timebandit
12-06-2016, 07:50 AM
Looks like a great trip

gavman
12-06-2016, 09:30 AM
Nice Doug... Never been to Hawaii

bigneily
12-15-2016, 05:12 PM
oh do I miss Hawaii . Nice pics

barracuda
12-19-2016, 02:21 AM
Great pictures Thanks for posting them.[cheers]