PDA

View Full Version : Working Today Well Sort Of.


Trailjunkie
02-17-2014, 05:17 PM
hard at work doin BC hydro sites ssooooo wheeling for work well ok.[36] stave and Alouette dams and gates today . i wonder what tomorrow will bring:confused0006:

vajayjay
02-17-2014, 05:24 PM
Well thats kinda cool :)

FKN MRK
02-17-2014, 05:24 PM
[cheers] COOL! :D

Honky
02-17-2014, 05:40 PM
allways wanted to see what was inside there

harvester_sorrow
02-17-2014, 06:23 PM
how was the steep climb out of the stave inlet side?

96_z71
02-17-2014, 06:48 PM
Awesome pictures!

DIRTDIGGLER
02-17-2014, 06:55 PM
Bastard :cool::cool::cool:

Chopstick
02-17-2014, 08:26 PM
Can hardly see the truck with u in the pic : D

That list pic, the walls are steep while on a quad lol

Trailjunkie
02-17-2014, 08:38 PM
how was the steep climb out of the stave inlet side?

we winched that pig up. lots of snow and fallen rock

Trailjunkie
02-17-2014, 08:40 PM
Can hardly see the truck with u in the pic : D

shadup you face fatchop.lol

The King Machine
02-17-2014, 09:18 PM
That place looks ancient, could use an upgrade id say.

fun job

I'm seeing some decent photo work there.
Contest pics?
anybody.

hoser
02-17-2014, 09:21 PM
Always wanted to check the insides out u lucky fucker..

Was that 1927 stamped on the stave power house??

westcoaster
02-17-2014, 09:56 PM
Looks like he took a skillsaw saw to the tree??


http://www.funinbc.com/forum/attachment.php?attachmentid=170990&stc=1&d=1392685842

D-Ass
02-17-2014, 10:06 PM
I dont like you any more

ChugLife
02-17-2014, 11:14 PM
Cool pics,the powerhouse looks like something from a b grade horror flick making it even cooler lol

Trailjunkie
02-18-2014, 12:02 AM
Looks like he took a skillsaw saw to the tree??

yep forgot chainsaw. lol

Always wanted to check the insides out u lucky fucker..

yep 1927 and it was way cool. id buy it if i could in a split sec. it still generates 8 million a year so im told.

atoyot
02-18-2014, 12:12 AM
allways wanted to see what was inside there
:D

procircuit
02-18-2014, 06:36 AM
Cooooool, ive been giving hydro prices on replacing the front doors on a few places like this

levigardiner
02-18-2014, 09:00 AM
stave is a cool damn, used to do the herbicide work for the switch yard there, never been to Alouette though