PDA

View Full Version : snowfuninbc


B
12-31-2012, 11:26 AM
well just a few pics of what ive been up to ...



161197

161198

161199

161200

161201

161202

161203

161204

161205

161206

161207

161208

161209

161210

161211

161212


still learning how to resize pics with my mac so there kinda outta order and missing a few but that has been some really great days and good times w some awesome buds [cheers]


oh yeah

Trailjunkie
12-31-2012, 11:29 AM
sawweeet pics b man. going to have to try sledding again

procircuit
12-31-2012, 12:00 PM
fackin sweet... i should get one of those things.. looks kind of fun... maybe

MikeWild
12-31-2012, 12:16 PM
Those are great pics, especially with the snow falling on the pages, makes me feel like I'm there! :D

96_z71
12-31-2012, 12:38 PM
Awesome shots! That dodge is sexy too.

B
12-31-2012, 02:25 PM
fackin sweet... i should get one of those things.. looks kind of fun... maybe

dude i think this is most fun ive ever had ... snowboarding and skiing well i dunno if you could pay me to do that anymore ... engine reving waist deep pow massive steeps the ability to go were every u want or dare this mountain range or the next or the next rip the shit outta the pow to the bottom then turn around full throttle climbs right back up .. and snow is very forgiving compared to rocks when u get launched off of it ... [36][36][36][36]


i wish i had been doing this years ago ;)

utube or download any of the slednecks vids or 509 vids ... and you will be out there next week [f]
[cheers]

TWOZEROFOUR
12-31-2012, 04:31 PM
dude i think this is most fun ive ever had ... snowboarding and skiing well i dunno if you could pay me to do that anymore ... engine reving waist deep pow massive steeps the ability to go were every u want or dare this mountain range or the next or the next rip the shit outta the pow to the bottom then turn around full throttle climbs right back up .. and snow is very forgiving compared to rocks when u get launched off of it ... [36][36][36][36]


i wish i had been doing this years ago ;)

utube or download any of the slednecks vids or 509 vids ... and you will be out there next week [f]
[cheers]


ha ha, THIS !! Snowboard with a throttle, no lift lines and hero ski patrol douches!!!!

Honky
12-31-2012, 04:42 PM
Id love to give that a try sometime.... like I need another hobby though

dirka dave
12-31-2012, 05:40 PM
Where is that ?

Brandy wine bowl ?

B
12-31-2012, 05:53 PM
tricoony brandywine and brohm ...

dirka dave
12-31-2012, 05:54 PM
Nice.

I am going to try out sledding for the first time in a few weeks.

T 'n' A Barbie
12-31-2012, 06:06 PM
Looks like a great time!

Love the scenery pics, very nice!

Trailjunkie
12-31-2012, 06:16 PM
SLED NECKS ARE CRAZY BUSTARDS MAN.you do that shit b

B
12-31-2012, 06:55 PM
SLED NECKS ARE CRAZY BUSTARDS MAN.you do that shit b


working on it .... [36][36][36][36][36][36][36]


170hp and 550 lbs :eek::eek::eek::eek::eek:

kootenaycat
12-31-2012, 09:04 PM
Looks like you've had some great weather! I gotta get out more before all this dry powder turns into heavy shit!

bigneily
01-01-2013, 09:55 AM
Nice pics, Riding has been good overall with some excellent big dumps so far . Heres [cheers] too more.

Evan the Blue
01-01-2013, 01:30 PM
bad ass [5] thanks for the pics B [cheers]

SHITTY
01-01-2013, 07:02 PM
sweet pics . post card worthy.

B
01-01-2013, 07:57 PM
a few more from today ... jan 01 /13


161223

161224

161225

161226

161227

161228

161229

161230



[cheers]


[36][36][36][36]

stevem
01-01-2013, 08:34 PM
working on it .... [36][36][36][36][36][36][36]


170hp and 550 lbs :eek::eek::eek::eek::eek:

Dont forget the operators weight....

B
01-01-2013, 08:38 PM
Dont forget the operators weight....


nobody adds that to there cars or bikes ...;)

why should i with the sled ? :D

add your own weight if it gets ya off :cool:



oh yeah

Murd0c
01-01-2013, 08:59 PM
thats one cool ass bird

Bent Black
01-01-2013, 09:25 PM
Sweet. Those pics make me miss sledding! Some day I will get another![36] [36]

Metal Mulisha
01-02-2013, 09:56 AM
Gotta keep an eye on those whiskey jacks or they will steal your lunch

Candy
01-02-2013, 10:55 AM
looks like fun :P

atoyot
01-02-2013, 01:50 PM
FUN!!!.

.
.

REZ
01-02-2013, 02:13 PM
dude i think this is most fun ive ever had ... snowboarding and skiing well i dunno if you could pay me to do that anymore ... engine reving waist deep pow massive steeps the ability to go were every u want or dare this mountain range or the next or the next rip the shit outta the pow to the bottom then turn around full throttle climbs right back up .. and snow is very forgiving compared to rocks when u get launched off of it ... [36][36][36][36]


i wish i had been doing this years ago ;)

utube or download any of the slednecks vids or 509 vids ... and you will be out there next week [f]
[cheers]

That's what happened to most sleders. I bought mine for sled/skiing, before you know it my skis start collecting dust and I kept switching sleds

Chody
01-02-2013, 02:57 PM
badass pics of the bird.

redman
01-02-2013, 03:26 PM
looks like a whickey jack, they are cool birds

swampbugg
01-02-2013, 06:58 PM
Looks awesome, great pics!

England
01-04-2013, 10:26 AM
Always wanted to try that !!! looks awesome bro !!

jordanbennett
01-04-2013, 11:19 AM
yeah B! looks like an awesome time sledding, did alot over christmas. nothing like waste deep powder laying fully side ways, full throttle. been so tempted to save up and buy another one.