PDA

View Full Version : Guess I'm not shopping at Costco anymore


vajayjay
08-22-2012, 09:27 PM
So the xj is getting a little tired from hauling groceries for all these years, so I picked this up[36] [16] :D :confused:


Not sure what my plans are exactly, only thing I know is I'm going to take it easy on this one.

Has an 8.8 with 4:88s in it already, gonna put a 44 up front. Might use my stroker(once I figure out whats wrong inside) or I have a done up V6 I could throw in.

Don't think I can do leafs all around after dealing with what I have, so either I swap my long arms in or link it:confused0006:


Build will begin soon oh yeah :party0010:

Photobucket is down so pics later:D

C-Dog
08-22-2012, 09:53 PM
Pics dammit :D



lol u said take it easy on this one lol Is that a little digggg in a certain someone lol










Oh and I could use a long arm :dontknow: Just saying I wld b interested











Hurry up with the pics dammit I wanna see what it is

Trailjunkie
08-22-2012, 09:54 PM
pics pics pics pics pics

vajayjay
08-22-2012, 09:57 PM
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNDy8oyj5jLogJ8wXLKYeBrNXYHesEJ ES0a5W3muvdmpCvyo59EA

vajayjay
08-22-2012, 09:57 PM
There you go [36] [36] [36] :party0010:

hoser
08-22-2012, 10:02 PM
let me tell u taking it easy doesnt work:party0010:

C-Dog
08-22-2012, 10:07 PM
let me tell u taking it easy doesnt work:party0010:




lol

Moondog
08-22-2012, 10:10 PM
let me tell u taking it easy doesnt work:party0010:


[stupid] I am already $3500 into my so called easy well built route and the problems still keep coming [16]

4skin
08-22-2012, 11:18 PM
[stupid] I am already $3500 into my so called easy well built route and the problems still keep coming [16]
you did buy a jeep :dontknow: what did you excpect

Trailjunkie
08-23-2012, 12:35 AM
tell me that's not a lada man. say it isn't so. there made in Russia and they wont even drive them.

vajayjay
08-23-2012, 05:27 AM
Ok here it is

http://i908.photobucket.com/albums/ac282/jjtully9/IMG-20120822-00066.jpg

Nice and clean, no rust anywhere, a couple small dents and a bunch of holes from where all the armor was mounted.

procircuit
08-23-2012, 07:58 AM
[stupid] I am already $3500 into my so called easy well built route and the problems still keep coming [16]



i thought that was a weekly repair bill for jeeps?

procircuit
08-23-2012, 08:15 AM
Ok here it is

http://i908.photobucket.com/albums/ac282/jjtully9/IMG-20120822-00066.jpg

Nice and clean, no rust anywhere, a couple small dents and a bunch of holes from where all the armor was mounted.


DUN DUN DUNNNNNNNNN and so it begins.... if only this poor little jeep had any idea about the violent raped life its going to have[36] [36] [36] [36]

hoser
08-23-2012, 08:19 AM
miller will like the wind through his hair:D

vajayjay
08-23-2012, 09:16 AM
miller will like the air through his hair:D

I'm gonna start growing my hair just for that reason[36]

dirka dave
08-23-2012, 09:57 AM
It has the tuna shacke....:eek:

Happypants
09-08-2012, 10:39 PM
Better not take it easy on this one!! Cause I'm gonna be following u in the cj soon!! Cuz I need to fuckin wheel again!