View Full Version : look what i ran into....pics

07-07-2012, 09:59 AM
think its a 47? anyways cool wagon it also has the hatch-tailgate rear door..

07-07-2012, 11:05 AM
I thought long and hard about buying that truck at one point. Then realized that I was probably too lazy to fix it up. Still love it though.

07-07-2012, 11:36 AM
yes would be fun to start, better to end, really i would just send it in to get blasted-dipped and then send it to body shop, i figure 8,000 and she would be a great looking runner.:confused0006:

07-07-2012, 12:05 PM
So then u didn't buy it lol???

07-07-2012, 05:11 PM
thought for sure it was gonna be some poor critter LOL

07-08-2012, 10:06 AM
Info on Challenger next to it? :p

07-08-2012, 10:36 AM
Yeah whats wuth the challanger.

07-08-2012, 11:10 AM
haha Ya I briefly saw the truck, but what up with the Mopar?

07-08-2012, 03:48 PM
its my buddys....everything is for sale...with him anyway!lol

07-08-2012, 05:22 PM
its my buddys....everything is for sale...with him anyway!lol

How much. and its a 74?

07-08-2012, 11:00 PM
not sure all ask, next time i talk with him...

07-09-2012, 07:21 AM
How much for the oll chevy

07-09-2012, 05:23 PM
lol i towed both those for hom ....

07-11-2012, 12:28 AM
How much for the oll chevy

make an offer, he would take an honest one, and he like trading stuff, he is into rat rods, stuff like that, and it still runs, 320ci or something , and gov issue, no major rust through pannels just few holes size of smarties above rain gutter[cheers] and all ask

07-11-2012, 07:10 AM
Being limited on funds, and about to build a house, I can't give an offer, but if his asking price is affordable for me I would buy it, without the risk of offending anyone.

07-17-2012, 07:05 PM
The would be a wicked truck to do a frame off on