PDA

View Full Version : hey everyone glad to be part of the group


mudslinger4.0
07-02-2012, 11:17 PM
I just wanna introduce myself, my name is jordon an i got a 92 ford ranger 6in lift on 33s but soon im gunna get goin on the sas :D WHEELING IS SAWEEET #yeah

skyjacker
07-02-2012, 11:31 PM
Good to have you on board man , let's get your sas done and get out and wheel[cheers]

Happypants
07-03-2012, 10:39 AM
Hey u little shit!! Welcome :D

Griswold
07-03-2012, 10:41 AM
Welcome to the nut house

ginge-rook
07-03-2012, 10:58 AM
:welcome:

Honky
07-03-2012, 11:51 AM
Welcome to fibc

Fencepostxjay
07-03-2012, 12:49 PM
:welcome: [cheers]

MRadelet
07-03-2012, 01:35 PM
:welcome:

Metal Mulisha
07-03-2012, 02:30 PM
welcome

stockwheels
07-03-2012, 06:09 PM
pics of ranger and girl friends tits

Trailjunkie
07-03-2012, 06:52 PM
:welcome:pics of truck maby.

156779

156780

X-Factor
07-03-2012, 10:01 PM
cool rig man!! just dont do leafs!! check out SAS Sonoma's rig... might give ya a couple ideas..
and welcome[36]

Cookie
07-04-2012, 10:37 PM
welcome to canadas biggest gay porn site.

ecooney
07-05-2012, 02:18 AM
Wazzuphappy penis

mudslinger4.0
07-10-2012, 08:32 PM
im getting close.got most of the stuff i need but the list isnt 100% checked off.a few more things an then start rippin it apart

thx everyone.ill post some pics of the ranger soon :D

mudslinger4.0
07-10-2012, 08:34 PM
thx everyone glad to be joind up [cheers]

dirka dave
07-10-2012, 11:03 PM
157182

ginge-rook
07-11-2012, 10:57 AM
welcome to the site!!!




ps. love the pic dirka!

Ry' & Jen
07-11-2012, 03:12 PM
Welcome to the nut house!

streetstomper
07-11-2012, 07:05 PM
welcome to the site Jordan.

cherokeewheeler
07-14-2012, 05:44 PM
rangers suck!!! welcome i hope u get stuck...