PDA

View Full Version : New Years Stave 2012


64CJ6Willy
01-02-2012, 10:39 AM
Just a few pics:
http://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1257.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1258.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1259.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1260.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1261.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1262.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1263.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1264.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1265.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1266.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1267.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1268.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1271.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1272.jpghttp://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1273.jpg

Camera didn't spend too much time in my hands as it got in the way of my beer!!

BuckNaked
01-02-2012, 10:46 AM
nice pics thanks for the ride on the buggy! sorry i crashed into your trailer when the ramp dropped!!!!

64CJ6Willy
01-02-2012, 10:48 AM
Wasn't your fault. No harm, no foul.

Sini
01-02-2012, 10:51 AM
Just a few pics:
http://i480.photobucket.com/albums/rr161/Renegade92_photos/NewYears2012/DSCF1262.jpg

LOL Clark looks like he's IN the fire...

BuckNaked
01-02-2012, 10:52 AM
man that fire was so fucking hot too!! he probably singed a few hairs there

64CJ6Willy
01-02-2012, 10:55 AM
Yeah was sweet. I'm still in my shorts as my pants are somewhere in the heep....

crazybushcreature
01-02-2012, 11:00 AM
looks like you all had a great time. nice pics

Griswold
01-02-2012, 11:25 AM
Yup...it was a blast..........We sure had some funinbc

Punk in Drublic
01-02-2012, 11:29 AM
i got home nn realiced how much vodka i drank straight. i had stomack meds for dinner lol

jordanbennett
01-02-2012, 11:37 AM
looks like a great time, sorry i missed out! wish i was there.. sheldon herd you and clark went for a dip must have been a good refreshment :eek:

TWOZEROFOUR
01-02-2012, 11:46 AM
ha ha nice to see you guys are doing Wizzard Sticks down there as well. [cheers]

WIZZARD STICKS: drink your can of beer and tape your empty to the bottom. shit gets fun around wizzard level 10-15.

Tips: tuck tape works the best [36]

BuckNaked
01-02-2012, 11:53 AM
haha ya i just like how your beer holds itself, also works as a good balance pole when you get tipsy!

stockwheels
01-02-2012, 01:23 PM
look like i missed a good day i have the same go cart should probly get it going again just mine has a 13hp motor instead lol

64CJ6Willy
01-02-2012, 01:46 PM
look like i missed a good day i have the same go cart should probly get it going again just mine has a 13hp motor instead lol

Princess auto is selling a Honda V-Twin 16hp for 280.00 regular 700 but..... by the time ya add the shipping from red deer to here and the tax it's almost 500 so really no savings or i would be installing that in the other cart :party0010:

So its looking like the 110cc with reverse out of the quad is gonna be the donor for the other one....

Punk in Drublic
01-02-2012, 02:08 PM
i forgot about the keg. fuken twits brig half a keg cuz they couldnt drink it and set it down with cups, pretty sure they all drinkin bottled beer, then they wanted 2 bux a beer for there half flat leftovers. wtf over

Hello Kitty
01-02-2012, 03:10 PM
i forgot about the keg. fuken twits brig half a keg cuz they couldnt drink it and set it down with cups, pretty sure they all drinkin bottled beer, then they wanted 2 bux a beer for there half flat leftovers. wtf over

You guys all had beer then she freaked about $$

Happypants
01-02-2012, 03:28 PM
Seriously? Bring a half full keg and expect ppl to pay for a beer? Idiots

BuckNaked
01-02-2012, 03:54 PM
that beer was damn flat anyways what a party foul thats false advertising!

Lieutenant Johnson
01-02-2012, 03:58 PM
Nice shots Art! Looks like a good burn

64CJ6Willy
01-02-2012, 07:20 PM
Nice shots Art! Looks like a good burn

Yeah and the weather held out as well. Great day.

Ry' & Jen
01-02-2012, 09:20 PM
Looks like you guys had fun! Nice pics :)

T 'n' A Barbie
01-03-2012, 10:09 AM
Thanks for sharing hte Pic's, it was an awesome day out :) No rain, YAY

Cookie
01-03-2012, 11:56 AM
twas a good day.
[36] nice pics

Legend
01-03-2012, 08:13 PM
good day indeed, thanks for the pics mang