PDA

View Full Version : Check out the fine quality dual snorkel setup on this guy's shit!!!


Ry' & Jen
11-24-2011, 06:00 PM
Now this guy is a real total fucking idiot!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YwSFmztPqX4&feature=player_embedded

jonny6door
11-24-2011, 06:40 PM
oh my fucking god. that guy is insane!! i like his "pinch weld mod cuz im running 33's, i could run 34's but its just not practical" like wtf? i guess he thinks running 2 air cleaners into the cab behind the head rests is practical. i just wanna punch him in the sack.

youngun
11-24-2011, 06:53 PM
oh my fucking god. that guy is insane!! i like his "pinch weld mod cuz im running 33's, i could run 34's but its just not practical" like wtf? i guess he thinks running 2 air cleaners into the cab behind the head rests is practical. i just wanna punch him in the sack.

Evan the Blue
11-24-2011, 06:58 PM
LMAO ... he is SPECIAL:run away

4Lo
11-24-2011, 07:06 PM
Wow poor Jeep.....if this Jeep had feelings this one would be imbarrased by it's owner.

What a fucking retard.

kidbatz
11-24-2011, 07:58 PM
AHh stop taking about your terrible jeep!! he just goes on and on and on :ballsmack

SHITTY
11-24-2011, 08:07 PM
typical jeep owner

youngun
11-24-2011, 08:19 PM
atleast he is going to start making kits for other people that want to be a cool kid like him

vajayjay
11-24-2011, 08:23 PM
I should have done that, next one it's happening[36]

hoser
11-24-2011, 08:35 PM
was looking for some contact info..was wondering if he could fab up one of them kits for my 4runner:confused0006:

mattdroz
11-24-2011, 08:51 PM
omg... lol had a buddy try that, melted all the pipe.. haha :D

Happypants
11-24-2011, 09:09 PM
WOOOOOOOW!

Trailjunkie
11-24-2011, 10:10 PM
:mad0215:[16]:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack:ballsmack :ballsmack[16]:mad0215:

4skin
11-24-2011, 11:24 PM
only in a jeep you say hey doug you should send choppy
this guys jnfo lol

bcmaxx
11-24-2011, 11:37 PM
my motorhome has less plumbing. idiot

dirka dave
11-25-2011, 05:21 AM
Glad he's ready for "serious wheelin'"...


Holly fuck, :ballsmack :ballsmack



Wonder what his tieland off road videos are like....:rolleyes:

Chopstick
11-25-2011, 06:45 AM
i like how he says hes beats the crap out of his jeep

some ppls kids should have been shot at birth

4skin
11-25-2011, 09:00 AM
full armor lol check out some of his other videos
he kindof looks like trailjunky without a beard

Griswold
11-25-2011, 09:18 AM
Ha Ha Ha and he wants to make a kit if there is enough interest ha ha ha

arjan
11-25-2011, 06:53 PM
Somebody should mention to him to reroute his exhaust into the cabin to compensate for the under pressure the air take creates.

That way he'll do society a favour...

Ry' & Jen
11-26-2011, 02:40 AM
Yup, some people's children!

Dreded
11-26-2011, 02:45 AM
top two quotes...

1 . "its a little full back here because im ready for some serious wheeling"... ITS A FREAKIN FENDER how is that spare trail parts?

2. "34's just arnt practical because I sometime drive this but usually i drive one of the vipers ya know" DUMBASS

Ry' & Jen
11-26-2011, 02:57 AM
I'd hate to see his Vipers!

mus-Tard
11-26-2011, 10:21 AM
with all that pvc l wonder if he is related to clark? l can only imagine what sitting in that thing with that much CFM going through the windows is like.

mus-Tard
11-26-2011, 10:28 AM
http://www.youtube.com/watch?v=DbQka4tjOo0&feature=related

this guy is painful

F150HULK
11-26-2011, 10:39 AM
holly fuck!!!!!

SHITTY
11-26-2011, 12:45 PM
http://www.youtube.com/watch?v=DbQka4tjOo0&feature=related

this guy is painful


hahahaha "oh we have a lot of articulation here " thats funny . the thing doesn't even flex

RCCruiser
11-26-2011, 01:02 PM
I work with a guy like this.

Him: "Everything a 4x4 can have, this thing has"

Me: "What does it have for lockers?"

Him: "What's a locker? You mean door locks?"

429orangepeel
12-21-2011, 01:09 PM
Dumb Ass

-nikki-
12-21-2011, 02:32 PM
wouldnt the plastic melt? or am i just crazy here? lol and also if the pipe comes out of the floor wouldn't there be a hole there now? wouldnt that be a bad idea?

Murd0c
12-21-2011, 03:12 PM
wouldnt the plastic melt? or am i just crazy here? lol and also if the pipe comes out of the floor wouldn't there be a hole there now? wouldnt that be a bad idea?

what u talking about cutting a hole in the floor is an awesome idea lol

69FJ40
12-21-2011, 05:59 PM
i don't know where to begin, i couldn't watch the whole video cause it's that painful!! how much money did he spend on all that piping?? could have made one that is half decent out of metal and routed properly for less. IT'S FUCKING UGLY!! He made two holes in the bottom of his truck so it will fill with water faster! The thing that bothers me the most is where he is getting the oxygen supply from to feed that hemi v8. ohh yeah thats right, thats his oxygen supply too! "........This kit is beyond killer :-)" it's beyond killer indeed! Hope your HEMI V8 kills you, freakin jackass!!!

harvester_sorrow
12-21-2011, 10:15 PM
I used abs on my golf cart.:dontknow:

Made.U.Look
12-21-2011, 11:34 PM
What do you expect from some of our dumb southern cousins yuck yuck

Chopstick
12-22-2011, 06:34 AM
What do you expect from some of our dumb southern cousins yuck yuck

i thought he was from north van :dontknow:

levigardiner
12-22-2011, 08:07 AM
make it stop!!!!! my brain hurts!!! :run away

In The Zone
12-22-2011, 04:14 PM
No comment typical of 90% of our population brain dead and just plain uneducated......

-nikki-
12-22-2011, 04:32 PM
No comment typical of 90% of our population brain dead and just plain uneducated......

x2 on that one for sure!

96_z71
12-22-2011, 06:27 PM
this guy's a idiot, if he's the wheeler that he says he is, all that piping would get wrecked right away... some people.

abec
01-10-2012, 02:10 PM
Failed

skyjacker
01-18-2012, 05:55 PM
Wow must have been dropped on his head as a child

Bent Black
01-18-2012, 07:53 PM
Those air cleaners need hair drying attachments! Somehow, I don't think it needs, his and her climate controls, dudes like that don't have girlfriends! That's 7 min of my life that i will never get back!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Did I mention... I have a viper! L.M.A.O. What A DILLHOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![15]

UU
01-18-2012, 09:48 PM
Wow must have been dropped on his head as a child

and picked and dropped again[16]

stockwheels
01-18-2012, 09:54 PM
thats alot of money in pipe and fittings just to go rip it off bwahahah

64CJ6Willy
01-18-2012, 10:33 PM
just becuz i have to ask..... what's it take to make a video viral, and then who makes money?

2 months of this dumbass here already.....

Just askin

Bigsexy
01-18-2012, 10:54 PM
are all ppl from New jersey that fuckin retarded? woow!!!! talks bout havin vipers, so he must have some money.. ud think at very least, get all that in aluminum piping like a imports cold air system.. OR use that hideous thing as a "mach up" and get rid of all those connectors. god dayum that looks terrible!! as for breathing.. How the hell is the motor supposed to run efficient, drive only with the windows down?? LOL typical yankee

Bigsexy
01-18-2012, 11:06 PM
LOL and just to follow up with my statement... this was the first vid i watched when i clicked back onto utube.. i didnt think he could actually be serious..






UNTIL I SAW THIS
http://www.youtube.com/watch?v=p0rWCA-DNJw&feature=related
















































LMFAO
Thank you to whoever posted the original vid [cheers]

64CJ6Willy
01-18-2012, 11:32 PM
Rented wife from Thailand????

Fuckin pongo's

Freespool on the winch anyone?