PDA

View Full Version : HUGE fukn trucks make some HUGE fukn ruts!!!!


atoyot
10-10-2011, 12:58 PM
had fun in the yota sat...wanted to quad sunday soooo/////


went to stave say hi to everyone....[36]

n have a couple pops[cheers]


n watch buddys play in the mud......:D .


good seein u guys n gals again!

..
was a good time..
.
.
.
.got some video commin!!!!

jordanbennett
10-10-2011, 01:49 PM
FUCK YEAH! man i knew they were gonna go dammit! great shots!! love to to behind the quad showing mud![36] [36]

96_z71
10-10-2011, 02:54 PM
huge fukn trucks is right, some beauties there!

youngun
10-10-2011, 03:23 PM
got any front axle shots of that massive explorer?

atoyot
10-10-2011, 03:26 PM
got any front axle shots of that massive explorer?


why yes i do.......
ill post em tonight bud..........

youngun
10-10-2011, 03:27 PM
awesome thanks, you find a t case x member yet? One of your buddies from here in Kelowna was contacting me trying to find you one

Griswold
10-10-2011, 03:40 PM
Those trucks were awesome....felt like I was in the states somewhere..

Happypants
10-10-2011, 03:48 PM
Looks like Jimmy is rockin 49" rocks on his super duty now eh!? Went to dinner otherwise we woulda been there earlier, Mandy n I showed up at about 11pm lol, got home at 3ish

SHITTY
10-10-2011, 04:11 PM
sweet pics . huge trucks is right [36][36]

Lieutenant Johnson
10-10-2011, 05:00 PM
Those trucks are saweeet! Need to build a strictly mud truck

apefrill
10-10-2011, 05:19 PM
And you guys keep telling me there's no big trucks down there [16]


Almost looks like the Kelowna boys invaded Stave for the weekend......I miss big trucks in mud.....

4skin
10-10-2011, 05:26 PM
yea theres some big trucks down here
but dont think theyd do to good in the snow up there
most of them are heavy

gavman
10-10-2011, 05:59 PM
[36] Dirty dirty...

crazybushcreature
10-10-2011, 06:31 PM
some sweet ass rigs there .

Newfie
10-10-2011, 06:39 PM
hmmmmmm tractor tires

MacGyver
10-10-2011, 08:15 PM
Sweet lookin trucks, that Exploder is Huge! :)

85chevy
10-10-2011, 09:05 PM
Some nice rigs and great shots as usual[cheers]

cabagedoll
10-10-2011, 09:08 PM
i miss stave

mudball
10-10-2011, 09:34 PM
awesome was there saturday saw those rigs nice to see big boys back at stave

atoyot
10-10-2011, 10:15 PM
awesome thanks, you find a t case x member yet? One of your buddies from here in Kelowna was contacting me trying to find you one

still lookin.......



heres a couple shots.....
the first one......its a lil broken from playin...[36]
.
.
.sorry all i got... but they r rockwells

Sini
10-10-2011, 11:59 PM
Man I wish I hadn't had to leave early to work Sunday night :( Looks like I missed out on some crazy fun!

midlifekrisiz
10-11-2011, 08:47 AM
we were up there sat at the upper flats with the atv's and the boy saw the trucks in the creek bed on the way back home so we stopped in to have a look at the big boy trucks ...friggin awsome

T 'n' A Barbie
10-11-2011, 10:08 AM
Looks like Jimmy is rockin 49" rocks on his super duty now eh!? Went to dinner otherwise we woulda been there earlier, Mandy n I showed up at about 11pm lol, got home at 3ish

That was a fun night, got good and Muddy. [36]

youngun
10-11-2011, 11:04 AM
looks pretty nicely built, looked a bit sketchy in some of the other pictures which is why i asked.

If i find that x member I will let you know

Tinker
10-11-2011, 12:15 PM
Big trucks??? Fricken huge trucks!

Taxidermy
10-11-2011, 02:22 PM
Those are nice looking trucks. Lots of MUD!!!

T-donk
10-11-2011, 03:59 PM
great weekend guys thanks for coming out that was a great thanksgiviner weekend .....[cheers] [36] [36]

lincoln locked
10-12-2011, 08:20 AM
looks awesome [cheers] some good times i see

Cookie
10-12-2011, 04:35 PM
nice pics. i made it there for sunday eve. missed most of the weelin but still had a great time. even had some stump to stump winchin on nomans land :)

BuckNaked
10-12-2011, 09:22 PM
sweet is that andys red merc?

sswilly
10-13-2011, 01:22 AM
Awsome shots ..that old tank with the tractor tires, serious heavy metal art. Love it ( I want one)

T-donk
10-13-2011, 08:14 AM
yup thats andy truck...

importcrusher
10-13-2011, 09:01 PM
Awsome shots ..that old tank with the tractor tires, serious heavy metal art. Love it ( I want one)
which tank u talkin about?

T-donk
10-14-2011, 09:44 AM
yours dumb dumb lol lol

In The Zone
10-15-2011, 11:21 AM
Hmmm I miss stave sometimes:cool: Looks Like all had fun...[cheers]

atoyot
10-17-2011, 07:01 PM
hers a lil non edited vid...............


with audience commentary

enjoy


http://youtu.be/qeDf3UbP2j0

atoyot
10-17-2011, 07:01 PM
heres a lil non edited vid......

with audience commentary....

enjoy




http://youtu.be/qeDf3UbP2j0

giggityjeep
10-18-2011, 11:46 AM
well some small trucks there .........


looks like fun...... if ya drive a skidder....


LOL Very cool guys