PDA

View Full Version : BOOBY DAY


Punk in Drublic
05-30-2011, 12:48 PM
hmm, so far dirtly lense and sideways, off too a good start
142786
decent turnout
142787
poor phil :sad
142788
"well its this burning feeling up in here"
142789
the ones with the boobs. :party0010:
142790
some randoms goin through a puddle. wish we got pics of the shoes the kid in the chev was wearing lol.
142791
142792
142793
142794
142795
Coleen teaching kevin to drive [f]
142796
142797
142798
142799
142800
T-Donk waiting for nick to get back
142801
142802

i took more but im lazy. they look like the others but from different angles.

Jezzika69
05-30-2011, 12:53 PM
Ok pics....try harder next time! :p

Punk in Drublic
05-30-2011, 12:57 PM
i was heavily medicated. i forgot to take pics of boobs. dirka, wheres the perv pics!

Lieutenant Johnson
05-30-2011, 01:22 PM
yeah what kind of title is this ??? no boobs??

Punk in Drublic
05-30-2011, 01:23 PM
i fail. i was to busy lookin at them.

RuskinRider81
05-30-2011, 01:34 PM
Looks like it was a good turn out.. Sorry I couldn't make it!!

England
05-30-2011, 01:36 PM
i fail. i was to busy lookin at them.
[16] [16] [16] [16] [16] [16] :mad:

Suz
05-30-2011, 01:41 PM
Thank-you for helping out again [cheers]

dirka dave
05-30-2011, 05:43 PM
Nice pics

crazybushcreature
05-30-2011, 07:01 PM
nice pics

crazycooter
05-30-2011, 10:31 PM
thanks for the boob comment, the wife got a good laugh.

SHITTY
05-30-2011, 10:38 PM
good day out for a good cause

harvester_sorrow
05-30-2011, 11:53 PM
The pictures don't look dirty or sideways to me. Did you get hit in the head recently?:D

Griswold
05-31-2011, 12:35 AM
Awesome pics Sheldon...wish I could have joined ya..

T 'n' A Barbie
06-03-2011, 09:53 AM
Awesome pics Sheldon...wish I could have joined ya..

You missed out on a good day Gris !!!

Griswold
06-03-2011, 12:19 PM
You missed out on a good day Gris !!!

Oh sure...rub it in......

T 'n' A Barbie
06-03-2011, 12:37 PM
Oh sure...rub it in......


Just rub some dirt on that wound, you'll be aight !!! LOL