PDA

View Full Version : Few pics from JeepClub BBQ


Lieutenant Johnson
08-22-2010, 05:48 PM
Went to the BBQ last night ! what a blast ... good to see Mark and Nick there and others.

have a couple pics... add some if you were there last night!

Tunabomber
08-22-2010, 05:56 PM
was lots of fun indeed

the band sounded great too [36]

Lieutenant Johnson
08-22-2010, 06:22 PM
good meeting ya too.. Eric!!!!

Gaybait
08-22-2010, 07:20 PM
i wanna finish my truck! :( ahaha

offroadordrift
08-22-2010, 07:49 PM
god damn! my friends dad hosts that, i was asked to go but i was busy =(

Happypants
08-25-2010, 03:26 PM
tuna!! wheres thoes pics of me you got?

Lieutenant Johnson
08-25-2010, 07:00 PM
tuna!! wheres thoes pics of me you got?


BCjeep club has lots of pics... and of you as well

Happypants
08-25-2010, 11:37 PM
He's got some of my drunkin dancing on the roof of my jeep in the middle of the field lol

Tunabomber
08-26-2010, 12:10 AM
you mean when you were doing the macaraina ???


that was some funny shit....but watching candace and steph do a duo on marks hood was way more gooder yo


crap photo bucket is shit the bed for tonight....wait till 2morro:dontknow:

Tunabomber
08-26-2010, 01:00 AM
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/IMG_7923.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/IMG_7915.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/IMG_7889.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/IMG_7898.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/IMG_7900-1.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/IMG_7878.jpg

hilltoptoy
08-26-2010, 09:36 AM
Cool pics .

atoyot
08-26-2010, 12:46 PM
that roof dancin pic is mint!!!!!

OldEnuff
08-26-2010, 02:52 PM
must be a really strong roof on Nick's rig :eek:

just sayin'[f]

:D

Lieutenant Johnson
08-26-2010, 03:21 PM
you mean when you were doing the macaraina ???


that was some funny shit....but watching candace and steph do a duo on marks hood was way more gooder yo


crap photo bucket is shit the bed for tonight....wait till 2morro:dontknow:


I said pardon.... "Duo"oh yeah

Tunabomber
08-26-2010, 03:42 PM
:cool: Yep

Troy
08-27-2010, 03:30 AM
hey thats barry and tanyas place

looks like you chewed the field gooder.

nothing like wheelin in the backyard beside the highway haha