PDA

View Full Version : Bin Laden alive....


cside17
06-28-2010, 02:53 PM
Osama Bin Laden has just appeared in a new tv message proving he is
still alive. He said the English football team were f****g s**t last
night.

British Intelligence have dismissed it saying it could have been
recorded at any time during the last 40 years.

cside17
06-28-2010, 02:53 PM
THE ENGLAND TEAM'S FLIGHT BACK FROM SOUTH AFRICA WILL NOT LAND AT HEATHROW AS POLICE ARE CONCERNED WITH THE PLAYERS SAFETY FOLLOWING THEIR EXIT FROM THE WORLD CUP.

.

.

.

.

.

.

THEY WILL NOW LAND AT GLASGOW AIRPORT TO A HEROES WELCOME....

England
06-28-2010, 04:45 PM
Well arnt we clever .....

cside17
06-28-2010, 07:43 PM
Well arnt we clever .....

Well since your so pissy about it....go fuck yourself


128841

vajayjay
06-28-2010, 08:05 PM
Are these supposed to be funny:dontknow:

Happypants
06-28-2010, 08:23 PM
I don't get it,



























Like at all.......










Hmmm























Nope...













Still nothing


























Fail!!!!

North49
06-28-2010, 10:07 PM
Hmmm I guess you have to be british for this one to be funny......:confused:

Happypants
06-29-2010, 12:30 AM
Or partially retarded :D lol

Ironman
06-29-2010, 01:36 AM
Or partially retarded :D lol

isnt that the same?

Happypants
06-29-2010, 10:11 AM
Oh yea, lol that would be the same wouldn't it

England
06-29-2010, 11:59 AM
Well since your so pissy about it....go fuck yourself


128841

:mad0215: Fuck me .......wow .....pm me mate I want to have a fucking chat with YOU !

cside17
06-29-2010, 01:04 PM
Chill Engerlund! Your easy to wind up!:rolleyes:

OXO are introducing a new white oxo cube with a red cross on it to support the

England team. It will be called the laughing STOCK.


David Blaine is gutted because his record for doing fuck all in a box for 42 days has been broken...... by Wayne Rooney



England have just announced flood warning alerts as 5 million Scots piss themselves laughing






128867

England
06-29-2010, 01:10 PM
I just dont like people I dont know telling me to fuck off ... Its quite simple so either say sorry or fuck off ...see that is simple also

England
06-29-2010, 01:10 PM
Jokes dont bother me

England
06-29-2010, 01:13 PM
In fact all your posts seem to be anti UK ..You got an issue you want to talk about ???? PM I'll be happy to call or meet and ask you face to face why .

Ironman
06-29-2010, 01:14 PM
cuz you havent said "thank you" yet

England
06-29-2010, 01:22 PM
focker ...Ironman ..lol ...I just trying to figure if this person has an issue with me ..

Ironman
06-29-2010, 01:25 PM
thats not a thank you, speak english and people will understand you

England
06-29-2010, 01:26 PM
why would i say thankyou ??? You odd ball ?

cside17
06-29-2010, 01:27 PM
focker ...Ironman ..lol ...I just trying to figure if this person has an issue with me ..

No issue at all. I just figured out you were easy to wind up:D

You really should look into some anger management councelling!

Apathy
06-29-2010, 01:27 PM
In fact all your posts seem to be anti UK ..You got an issue you want to talk about ???? PM I'll be happy to call or meet and ask you face to face why .

oh poor roo fucker.

you know how often i hear smack about americans?

and how about that fucking dutch boy?







Wanna go camping?

Ironman
06-29-2010, 01:27 PM
we would be calling you kraut. so say thank you

Ironman
06-29-2010, 01:28 PM
fuckin americans. your lucky we didnt burn down more than your white house

Apathy
06-29-2010, 01:31 PM
fuckin americans. your lucky we didnt burn down more than your white house

you british?

Ironman
06-29-2010, 01:32 PM
Next time we are gonna hurl insults till you cry.

Ironman
06-29-2010, 01:32 PM
you french?


half

Honky
06-29-2010, 01:34 PM
drama fresh bags popped...let the show begin


...oh and england...fuck you :dontknow: :eek: :hitler:

Ironman
06-29-2010, 01:36 PM
fuck the admin, hes a hosebag

Apathy
06-29-2010, 01:37 PM
kev, where is your sandy vag avitar? give it to timmma

Ironman
06-29-2010, 01:37 PM
thats it timmy and i are gonna finish the attack on the usa one of theses days.

England
06-29-2010, 01:37 PM
LOL...

Apathy
06-29-2010, 01:38 PM
thats it timmy and i are gonna finish the attack on the usa one of theses days.

gonna create, teh "United states of Canada"?

Ironman
06-29-2010, 01:40 PM
No the United States of Jay

England
06-29-2010, 01:42 PM
No issue at all. I just figured out you were easy to wind up:D

You really should look into some anger management councelling!

No being an angry person suits me really well ....go fuck yourself ... see

cside17
06-29-2010, 01:54 PM
No being an angry person suits me really well ....go fuck yourself ... see

LOL[cheers]

Happypants
06-29-2010, 04:50 PM
[f] [f] [f] [f] fuckin fucks!!!

UU
06-29-2010, 05:00 PM
Go Canucks Go


oh wait.....wrong thread....but close

kamloopsyota
06-30-2010, 12:10 PM
my old man is english and i have dual citizenship, never even rooted for the shitty english team, they're a bunch of fuckin let down wankers. uruguay is where its at

England
06-30-2010, 12:41 PM
Nah Brazil !!!

Chopstick
06-30-2010, 05:08 PM
[15] [15] [15]
this is ENGLAND when he was 20
128873
this is UU when he was young
128874

:happy0045:

:vroam: