PDA

View Full Version : wats up!


tryn2wheel
05-27-2010, 11:40 PM
just gettin into the 4x4 thing....i think lol....ive read much and have never done any of it....

plannin on sellin my 3rd gen ram 1500 4x4 and grabbin a real trail truck.

any tips would be great! hopin to make it dual purpose as i will need to commute a bit and have been dying to get out and wheel and to be honest, i dont even know where to start.

tryn2wheel
05-28-2010, 12:04 AM
any suggestions on what to look for????

im thinking either a mid to late 80's 4-runner or a early 90's ranger extd. cab

tryn2wheel
05-28-2010, 12:15 AM
any body there?
[cheers]

Cheeky
05-28-2010, 12:56 AM
Audi awd is where it's at[36] [36] [36] [36]

tryn2wheel
05-28-2010, 01:04 AM
lol
im not that clueless.....

4skin
05-28-2010, 01:45 AM
:welcome: toyota toyota
toyota toyotatoyota
or maybe a toyota:D

dirka dave
05-28-2010, 06:17 AM
Subaru WRX ????

:dontknow:


welcome to the nut house...,

stockwheels
05-28-2010, 09:32 AM
ford explorer

Welcome

Tunabomber
05-28-2010, 09:50 AM
http://i158.photobucket.com/albums/t83/mrtuna/smile/newman.jpg

bakelite
05-28-2010, 10:08 AM
:welcome:

Happypants
05-28-2010, 11:22 AM
get a jeep, not a toyota, you seem to be able to spell properly and most toyota drivers are fucking retards :D [f] i wont mention any names lol

Dan7689
05-28-2010, 11:23 AM
:welcome: toyota toyota
toyota toyotatoyota
or maybe a toyota:D


that sounds about right

Happypants
05-28-2010, 11:33 AM
if your a drunk fucking idiot :D


its the only thing bruce can spell right lol

tryn2wheel
05-28-2010, 11:51 AM
hahaha u guys are hilarious! lol i think ill enjoy it here[36]

atoyot
05-28-2010, 01:06 PM
hahahah this is funny......I wana play too!!!!!



. ........ if u take certain jeep owners advise......yes buy a jeep...ahahah
BUT....take everything that is jeep off it..
(except maybe most of the body the emblems and steering wheel)
once all that nasty jeep stuff is outta there u get to put real 4x4 parts under it.........maybe a couple times depending on if u just put bigger JEEP stuff under it the first time...:ballsmack





and all this just so it can wheel hopefully as good as a toyota with its stock drvetrain ...............hmmmmmmmm





...JEEP .......hahahahahahah...........................[f]

(the pokey is for those hurt feelings..............................)



.
.

.
.
.
.
.

B
05-28-2010, 01:26 PM
it's pretty hard to hurt stuff with 40 hp .... put your 22r in a jeep and you would never have trouble with the dana 35's either ...

[f] ...


just sayin ..

Metal Mulisha
05-28-2010, 01:28 PM
get a jeep, not a toyota, you seem to be able to spell properly and most toyota drivers are fucking retards :D [f] i wont mention any names lol


NICK

atoyot
05-28-2010, 03:41 PM
it's pretty hard to hurt stuff with 40 hp .... put your 22r in a jeep and you would never have trouble with the dana 35's either ...

[f] ...


just sayin ..
hahahaha well first off B its a 20r.......:rolleyes: .....ahahahahahah[36]
22Rs got alot more H power............(few hampsters worth atleast)

and yes 40 hp makes it hard to break stuff...........
but then it also makes it a lil more embarrasing for the guys whos rigs struggle to keep up to it on the trails.....:dontknow:



..........jus sayin:D........ hahahahaahahaha........
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

4skin
05-28-2010, 03:46 PM
it's pretty hard to hurt stuff with 40 hp .... put your 22r in a jeep and you would never have trouble with the dana 35's either ...

[f] ...


just sayin ..
mines efi so its got 45 hpgo fuck yourself :D sides i can break 60s with a 300 6cyl
the 35 in my flat fender broke with huricane 4cyl flat head

tryn2wheel
05-29-2010, 08:25 PM
hahahah this is funny......I wana play too!!!!!



. ........ if u take certain jeep owners advise......yes buy a jeep...ahahah
BUT....take everything that is jeep off it..
(except maybe most of the body the emblems and steering wheel)
once all that nasty jeep stuff is outta there u get to put real 4x4 parts under it.........maybe a couple times depending on if u just put bigger JEEP stuff under it the first time...:ballsmack




and all this just so it can wheel hopefully as good as a toyota with its stock drvetrain ...............hmmmmmmmm





...JEEP .......hahahahahahah...........................[f]

(the pokey is for those hurt feelings..............................)



.
.

.
.
.
.
.



haha lol, thanks Kris!

im pretty stoked about the 4-runner idea.....me thinkey me sees one on craigslist all ready to go!....a lil more doller than i wanna spend, but idk ill decide if/when i go to look at it

Metal Mulisha
05-29-2010, 08:34 PM
haha lol, thanks Kris!

im pretty stoked about the 4-runner idea.....me thinkey me sees one on craigslist all ready to go!....a lil more doller than i wanna spend, but idk ill decide if/when i go to look at it


you got it yet....how about now?

tryn2wheel
05-29-2010, 08:45 PM
you got it yet....how about now?

lol i wish! i gotta sell my ram first, then i can buy a dual purpose rigoh yeah

Friesen
05-30-2010, 05:57 PM
Good luck selling the ram, maybe some brainless person will trade you a 4Runner for it!

jboondocker
06-01-2010, 11:34 PM
Hey there welcome, so your on The market for a truck well everyone thinks different but my choice of truck an a few of my friends choices are 76 - 86 Chev parts are cheap and there is a ton of parts out there, they are also very simple to work on and cheap to do up. But if your looking to put bigger then 35" tires on it I would fin a 3/4 anyways happy shopping and I know of a few for sale.

crazycooter
06-02-2010, 10:35 AM
toyota trucks are the best, don't buy a heep.... they are for girls and girly guys! LOL