PDA

View Full Version : Eagle Today


JeepManager
12-02-2009, 05:16 PM
Met up with Vejayjay (sp?) and we headed up to Eagle mountain. Me stock and him in his XJ with a longarm and 35's. We met a guy named Curtis in a really nice Toyota truck and another couple dudes names Graham and Kyle in a Land Cruiser.

Well we all (even me) made it up to the lookout. I got only a few pics from the top but hopefully Kyle finds this thread and posts the couple videos he took.

curlee
12-02-2009, 05:25 PM
love the sun rays...

vajayjay
12-02-2009, 05:27 PM
Was good meeting you and the others

Get that lift in

I'll give you a hand if ya need

Was a good day [cheers]

Reeseman
12-02-2009, 05:31 PM
hey you still up for saturday? how much snow?

JeepManager
12-02-2009, 05:34 PM
Was good meeting you and the others

Get that lift in

I'll give you a hand if ya need

Was a good day [cheers]
Ya, I've gotta get that thing installed soon now that I've got it. Only thing is it doesn't do me much good without wheels/tires which I still have to buy.

I hate this "Pay to Play" shit [36]

Reeseman
12-02-2009, 05:53 PM
Ya, I've gotta get that thing installed soon now that I've got it. Only thing is it doesn't do me much good without wheels/tires which I still have to buy.

I hate this "Pay to Play" shit [36]
ya it will ground clearance is always a good thing.

dirka dave
12-02-2009, 05:54 PM
It's spelled VAGAYJAY..

Nice pictures....:D

trencher
12-02-2009, 06:10 PM
Looks like it was a nice day down there

Like the tube box on the yota

Lieutenant Johnson
12-02-2009, 06:52 PM
What a great day.. headed up their in the pissing rain last week but had no one with me to ride with , just in case.. cant wait to hit that!!

thanks for posting

C-Dog
12-02-2009, 07:21 PM
Right on what a difference from the weekend before when you had to plow through like 3 ft of the white stuff to get there [36] [36] [36]

UU
12-02-2009, 07:21 PM
bastards

nbrowser
12-02-2009, 07:28 PM
bastards


x2

bobby b
12-02-2009, 07:30 PM
Nice pics, sorry I didn't make it out today. Gonna head up there tomorrow(Thurs), kinda short notice but anybody in?

C-Dog
12-02-2009, 07:31 PM
bastards





lol :dontknow: where were u maing

Sailor
12-02-2009, 08:10 PM
Yep- Glad I didn't have to push your lowrider TJ all the way down the trail! Awesome work there, by the way. Fun day out thanks for letting me tag along and my apologies for the 'diesel perfume!' Hope Kyles video makes it up here as well- could have some great footage of our rigs.
Cheers
Graham

SHITTY
12-02-2009, 08:13 PM
sweet pics

stavelaker
12-02-2009, 08:34 PM
good to meet ya guys , im tryin i only got 2 pictures 2 add both of my truck ... pictures non the less tho:dontknow:

stavelaker
12-02-2009, 08:36 PM
im tryin to make a new account under "curtis f" so i dont have to use this borrowed one anymore , and after i did all the steps n went through hotmail n signed in i cant even post a intro:dontknow:

cruiser45
12-02-2009, 08:38 PM
hey staveraper, how come no call today? bastards.

JeepManager
12-02-2009, 08:38 PM
Yep- Glad I didn't have to push your lowrider TJ all the way down the trail! Awesome work there, by the way. Fun day out thanks for letting me tag along and my apologies for the 'diesel perfume!' Hope Kyles video makes it up here as well- could have some great footage of our rigs.
Cheers
Graham


Ya man it was a good day out. Look forward to doing it all again.

stavelaker
12-02-2009, 08:39 PM
hey staveraper, how come no call today? bastards.

I bought a winch .... I dont need you anymore hahaha:D iunno it was unplanned day off work n just kinda ran into these guys

JeepManager
12-02-2009, 08:41 PM
im tryin to make a new account under "curtis f" so i dont have to use this borrowed one anymore , and after i did all the steps n went through hotmail n signed in i cant even post a intro:dontknow:

Ya dude it was good meeting you too. I was pretty impressed with what your truck was crawling over.

T.O.
12-02-2009, 08:42 PM
Fawk, I knew I shoulda went.:(

Metal Mulisha
12-02-2009, 09:11 PM
It's spelled VAGAYJAY..

Nice pictures....:D

:happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045: :happy0045:

atoyot
12-03-2009, 09:46 AM
fuck it was such a nice day up there.......wish i brought the toy instead of the ford
glad u guys made it up no probs............
.....see some of ya sunday!!!!

(and sat ill be lettin the gf get comfy with a standard again..so probably be puttin around eagle all this weekend hope to see u guys out there an go hit some trails!!!

CumminStrokeThis
12-03-2009, 11:02 AM
http://www.youtube.com/watch?v=-sqHGZGYeTU



http://www.youtube.com/watch?v=WZFJMSwn3TE



http://www.youtube.com/watch?v=5S8t3rqzN7c

vajayjay
12-03-2009, 11:15 AM
I like the last vid[36] :D

Thats where my driveshaft got scratched

Stupid moving rocks

Metal Mulisha
12-03-2009, 12:16 PM
I like the last vid[36] :D

Thats where my driveshaft got scratched

Stupid moving rocks

Ya i thought that was your crazy ass in that vid.oh yeah

Reeseman
12-03-2009, 04:11 PM
he would never move a rock.

JeepManager
12-03-2009, 05:06 PM
Damn. I love that jeep. Thanks for putting the videos up Kyle.

vajayjay
12-03-2009, 05:08 PM
he would never move a rock.


Why when you can go over


Until you fall off :mad:

D-Ass
12-03-2009, 05:52 PM
O by the way I fuckin hate you all:D

regulate34
12-03-2009, 06:40 PM
ya it will ground clearance is always a good thing.

sawzall and 36`s eh reese[36]

MacGyver
12-03-2009, 08:51 PM
don't any of you guys work,or did your mamas pay for your trucks.[f]

JeepManager
12-03-2009, 08:57 PM
Only about 60hrs a week which includes almost all weekends

nate980
12-03-2009, 09:00 PM
i work 48 usually.... yet my trucks still fucking broken! lol

DIRTDIGGLER
12-04-2009, 11:12 AM
Got to hit that trail one day,love the pics.