PDA

View Full Version : new guy


no_pistons7
09-16-2009, 10:08 PM
hey new here just heard about this site from a few friends, lookin into finding out about some good quading and 4x4 trails. i drive a 2003 f150.

MikeWild
09-16-2009, 10:29 PM
:welcome:

Sini
09-17-2009, 09:06 AM
Welcome! :)

Taxidermy
09-17-2009, 09:51 AM
:welcome:

DIRTDIGGLER
09-17-2009, 11:16 AM
Welcom to the show.

nate980
09-17-2009, 03:26 PM
Ah, you finally joined, welcome!

Metal Mulisha
09-17-2009, 03:59 PM
:welcome: but [sucks]

xtremeyj
09-17-2009, 04:36 PM
Apparently you did not read the sticky on Intro posts. Come back after you READ IT

Trailjunkie
09-17-2009, 04:38 PM
:welcome:but [stupid] [sucks] try adding info about you and pics of wife or girlfriend. were not a map book mang

nate980
09-17-2009, 04:57 PM
He's a lil slow at all this stuff. Ill explain it to him.

no_pistons7
09-17-2009, 05:53 PM
He's a lil slow at all this stuff. Ill explain it to him.


lol no girlfriend or wife but i am known 2 mac on the LGs aha nate knows, if you see me around and dont have a girl with me something is wrong :ballsmack , here is a pic of my garbage if anyone is intrested. nate dont post it on VM either lol

http://i157.photobucket.com/albums/t77/no_pistons7/newtiresrandoms003.jpg

no_pistons7
09-17-2009, 05:55 PM
alot of you have probably seen it around when it was like this with the old rims and tires on it...after the winter i plan on lifting it more, there is only one big suspension kit out there for my truck that i know of its fullthrottle suspension and 10''....i heard the kit isnt that great so i might do a 3'' body lift (i know i dont like them either) and keep this lift on it or do a 6'' sus and a 3'' body. truck doesnt see off road very much just the big curbs in the mall parking lot infront of lasenza
http://i157.photobucket.com/albums/t77/no_pistons7/polishedd006.jpg
http://i157.photobucket.com/albums/t77/no_pistons7/polishedd008.jpg

Sini
09-18-2009, 12:57 AM
Purdy... for a Ford. :)

nate980
09-18-2009, 01:00 AM
man and all this time i thought you were rolling around in a lowered 4x4 with low pro's on

OldEnuff
09-18-2009, 02:01 AM
If you plan on doing any serious mall crawlin make sure someone with the appropriate recovery gear goes with you....... dont wanna get stuck on any of those parking lot dividers now :D

OldEnuff
09-18-2009, 02:02 AM
bin der dun dat

OldEnuff
09-18-2009, 02:03 AM
but it was a very long time ago and i didnt get stuck just had a little trouble getting through the shrubberies between on part of the lot and the next :D

no_pistons7
09-18-2009, 10:54 AM
man and all this time i thought you were rolling around in a lowered 4x4 with low pro's on

i am [36] lol

Reeseman
09-18-2009, 12:03 PM
Why is it so clean?:confused0006: :dontknow:

Happypants
09-23-2009, 09:04 AM
lol no girlfriend or wife but i am known 2 mac on the LGs aha nate knows, if you see me around and dont have a girl with me something is wrong :ballsmack , here is a pic of my garbage if anyone is intrested. nate dont post it on VM either lol





LG`S? little girls? what are you a fucking pedofile?? you ever have trouble cleaning blood outta your clown costume? your intro sucks anywaysgo fuck yourself

just so you dont feel too bad :D [f]

Honky
09-23-2009, 09:07 AM
Welcome to FIBC



Kevin

nate980
09-23-2009, 10:10 AM
I hope your joking nick.... Wen he says lg's he's talking about 16 year olds and up....

Happypants
09-23-2009, 10:52 AM
no im not joking hahah, OF COURSE IM JOKING hahahaha ;)

BuckNaked
09-23-2009, 10:43 PM
[cheers] welcome
________
Verossa (http://www.toyota-wiki.com/wiki/Toyota_Verossa)

no_pistons7
09-24-2009, 12:29 AM
lol no not a pedofile hahah and its more like 17 and up haha not to bad cuz im 20..i however do need to find me a milf :) i guess i gotta go to gabbys more

Happypants
09-24-2009, 04:19 PM
milfs fucking rule!!!

regulate34
09-24-2009, 05:12 PM
so your 20 and you can have 17's sweet i am only 19
fuck yeah highschool parking lots here i come
but i need to use your purdy ford no chick would get into mine
welcome
but still a weak into

no_pistons7
09-24-2009, 08:41 PM
lol ya, i want a truck not so pretty...a older lifted dodge extra cab with a cummings in it, the green and silver ones or blue and silver..to many red and silvers around but they are nice..wouldnt mind one of thoes lifted at least 8'', id put some 24's or 22's on it with 38 or 40'' tires. it would be the sexxy with some stacks to

Happypants
09-24-2009, 08:49 PM
lol ya, i want a truck not so pretty...a older lifted dodge extra cab with a cummings in it, the green and silver ones or blue and silver..to many red and silvers around but they are nice..wouldnt mind one of thoes lifted at least 8'', id put some 24's or 22's on it with 38 or 40'' tires. it would be the sexxy with some stacks to


[16] [16] [16] [16] jesus tap dancing christ man!! 24s and 40`s....[16]

no_pistons7
09-24-2009, 09:05 PM
yea it would look pretty good lol seeings as i never go offroad. there is a nice newer dodge mega cab in aldergrove by my work i see all the time with probably 10'' of lift with 24'' jesse james wheels and 38's.. super nice truck lol its got aqua spa pak stickers or something all over it, always parked near 264th right in the industrial area...im all for the pavment queens haha

nate980
09-24-2009, 09:25 PM
yea it would look pretty good lol seeings as i never go offroad. there is a nice newer dodge mega cab in aldergrove by my work i see all the time with probably 10'' of lift with 24'' jesse james wheels and 38's.. super nice truck lol its got aqua spa pak stickers or something all over it, always parked near 264th right in the industrial area...im all for the pavment queens haha

you are gay.....

no_pistons7
09-24-2009, 09:39 PM
you are gay.....

shh virgen boy;)

pavment queens get the girls

jkgirl
09-29-2009, 01:19 AM
im sorry but am i missing somthing when did this become the princess club???