PDA

View Full Version : end of a era.


Toyquad
07-20-2009, 02:17 PM
sad day today, sold my toy.:mad: gonna miss it, my first real 4x4, built it myself and lots of good times spent in it.

hopefully the new owner uses it more then i did recently.....

Honky
07-20-2009, 02:31 PM
Booooooooooooo

Meeshies
07-20-2009, 02:55 PM
That sucks.... I hope you have something else on the go :)

Mudgirl
07-20-2009, 02:59 PM
ohhhhh that is so sad

do have another truck or is this motivation to get the project truck done

Toyquad
07-20-2009, 04:50 PM
yeah i got a 65 chev pick up to work on. times have changed, havent got out wheelin much in the past year, truck just sat. I'm sure i'll have another toyota once the wedding is done and we buy a house. Kinda did it wrong and got the toys before the house....

dirka dave
07-20-2009, 05:55 PM
NOOOOOOO !!!!

You did it right, buy the toys BEFORE the house and the wife !!!

FINGERS
07-20-2009, 06:03 PM
yup now ya wont replace them!

Toyquad
07-20-2009, 07:06 PM
I will be getting back into wheelin sooner or later. be it in a toyota or on a quad, it will happen. I still have my 4 runner so i can get out when i want to . spending time with family has become more of a priority in the last year. Once we get a house, i get my red seal, and i dont have to work saturdays i will back into wheelin again.

FINGERS
07-20-2009, 07:08 PM
just wait till the kids arrive...

Toyquad
07-20-2009, 07:55 PM
got a couple years for that hahaha

FINGERS
07-20-2009, 08:13 PM
you hope!:D

Metal Mulisha
07-20-2009, 10:12 PM
NOOOOOOO !!!!

You did it right, buy the toys BEFORE the house and the wife !!!

Agreed. :)

flipper
07-20-2009, 10:53 PM
Built my 4runner so I wouldn't have to sell a truck. Hope you find something to wheel!

Tunabomber
07-20-2009, 11:19 PM
Gonna miss ya bud :(

Toyquad
07-20-2009, 11:50 PM
I'll still be around. i got no problem riding bitch in a jeep.



btw eric, while cleaning out the toy i found the tire deflators i still owe ya for...... how much was it again?

Tunabomber
07-20-2009, 11:59 PM
I'll still be around. i got no problem riding bitch in a jeep.



btw eric, while cleaning out the toy i found the tire deflators i still owe ya for...... how much was it again?

20 bucks

or just give em back if dont need em [cheers]

dirka dave
07-21-2009, 12:35 AM
Gonna miss ya bud :(



Hahahahah, yep [16]

Troy
07-21-2009, 12:44 AM
are you finally gonna change your avatar picture

Momma Taz
07-21-2009, 08:26 AM
we are going to miss you on the trails, hopefully soon you will be back to normal.... after the wedding of course!